Skip to forum
Tableninja Hotkey p...

Meldingen
Alles wissen

Tableninja Hotkey probleem

6 Berichten
6 Gebruikers
0 Reactions
573 Bekeken
Steambull

Ha,

Ik loop al een tijdje met een zeer irritant probleem wat me al veel geld heeft gekost;

Mijn muis hotkeys stoppen zomaar midden in een sessie. Als ik Tableninja restart doet alles het weer. Dit kan ik op een 8-urige dag zo'n 10-15x doen.

Ik heb Tableninja al gemaild met logfiles e.d. maar dat duurt nu ook al weken, ondanks meerdere mailtjes. WS omdat het TN1 is en ze nu op TN2 focussen o.i.d.

Ik heb een thread gevonden waar dit probleem ook voorkomt:

http://forums.holdemmanager.com/tableninja/185111-action-hotkeys-stopped-working-middle-session.html

Alleen de uiteindelijke oplossing is; send us the logfiles, wat ik dus al lang gedaan heb. 'it's likely a settings problem' staat ook nog ergens, Maar wat voor settingsproblem is mij niet duidelijk.

Ik heb dit probleem alleen als ik HM1 ook heb draaien. Ik kan onderhand de haren wel uit mn kop trekken, want TN is gwn onmisbaar voor mij, so is HM.

Ik heb 6GB Ram in mn computer zitten en 120 MB internet, voor zover dat er nog mee te maken kan hebben (ben ontzettende computernoob, dus heb geen idee).

Wie kan mij uit de brand helpen?

Beantwoorden
Citeren
5 replies
bayleysa

probeer het tot die tijd zonder muis hotkeys

Beantwoorden
Citeren
OmdatHetKan

Hey Steambull voor zover ik weet word tableninja 1 sinds half augustus niet meer onder steunt.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Het klopt dat TN1 niet meer wordt ondersteunt door HM support.
Dus wordt het heel lastig om het probleem op te lossen zonder iemand die verstand van TN1 heeft.

Beantwoorden
Citeren
Gildo0

backup u settings file eens en verwijder ze dan en stel alles opnieuw in zoals het was.
Dit kan dit probleem mss verhelpen.

Mss best ook eens tn volledig deleten.
Nuja, TN1 gaat ooit eens stoppen met werken als pokerstars nieuwe software uitbrengt dus dan ben je sowieso gejost :P

Beantwoorden
Citeren
ViperPP

Gewoon van het moment gebruik maken om een alternatief te zoeken. Ik heb zelf ook al TN1 opgegeven. Werk nu met de built-in hotkey feature van Stars en kan daar al behoorlijk veel mee.

Beantwoorden
Citeren