Skip to forum
Tabletracker (Poker...

Meldingen
Alles wissen

Tabletracker (Pokertracker4)

10 Berichten
3 Gebruikers
0 Reactions
1,435 Bekeken
Wazzza16

Heey guys,,

Even een vraagje, ik wou graag die tabletracker gebruiken. Maar als ik dan die tafel wilt openen dan word alleen mijn scherm van pokerstars kleiner gezet en verder gebeurt er niks....

Het is toch de bedoeling dat de tafel open spring ? die ik open wil hebben ?

Wie zou me hierbij kunnen helpen ?

Greetz Wes

Beantwoorden
Citeren
9 replies
Moderator
SDK1987

Mocht je hier geen antwoord krijgen op je vraag kun je het ook op het Engelse PokerTracker forum en dan krijg je feedback van een PT4 supporter en hij kan je zeker verder helpen.

Beantwoorden
Citeren
Wazzza16

of weinig mensen gebruiken dit of ze willen me niet helpen lol ;)

ik zal het wel op de engelse site zetten inderdaad ;)

Dankje man (Y)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Ben wel benieuwd hoe het afloopt, maar er zijn denk ik ook weinig actieve PT4 gebruikers die tabletracker gebruiken hier.

Beantwoorden
Citeren
Wazzza16

Looolzz..

Denk dat ik op het engels forum ook geen hulp krijg haha ;)
heb al een ticket gestuurd naar PT zelf..
kijken of ik het zo kan oplossen..

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Het valt me wat tegen dat die supporter al ruim een maand niet actief is, maar ik denk dat je zo ook geholpen zal worden.

Beantwoorden
Citeren
Wazzza16

Najah op het engelse forum word ik dus niet geholpen haha, en voordat PT een ticket beantwoord duurt ook behoorlijk lang....

Beantwoorden
Citeren
Wazzza16

lol ze zijn erachter gekomen dat er een bug inzit ;) nu moet ik dus wachten tot ze het weer gefixt hebben...

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Hopelijk gebeurd het gauw nu. Aangezien je toch al bijna een halve maand hiermee zit.

Beantwoorden
Citeren
ViperPP

Ik heb zelf wel heel goede ervaringen met PT4 support. Ik heb letterlijk al tientallen tickets gefiled, en ik denk niet dat er nog 5 open stonden. Toegegeven, sommigen heb ik zelf gesloten omdat ze niet meer van toepassing waren. Maar al bij al waren er toch redelijk wat zaken die een bug bleken te zijn en enkele releases later gefixed waren.
Nu, heb recent (laatste 6 mnd) wel geen contact meer gehad met PT Support, dus weet niet of support nog altijd even goed is.

Beantwoorden
Citeren