Mensen die TN2 gebruiken en ermee op site's mixen? Wil het gaan gebruiken voor party, pokerstars.eu en .fr
Weet nog toen ik het voor de eerste keer gebruikte het veel bugs bevatte, ben benieuwd hoe dat nu is.. Iemand ervaring?
Mensen die TN2 gebruiken en ermee op site's mixen? Wil het gaan gebruiken voor party, pokerstars.eu en .fr
Weet nog toen ik het voor de eerste keer gebruikte het veel bugs bevatte, ben benieuwd hoe dat nu is.. Iemand ervaring?
Heb TN 2. Gebruikte hem voor ps.eu en ps.fr. Maar bij mij is hij super buggy maar heb van andere mensen gehoord dat die er geen problemen mee hebben.
Voor mij ook mixed feelings, en gebruik deze niet meer.
Maar ik speel ook alleen maar op stars. En die software heeft zijn eigen keys die kunnen ingesteld worden en heel vlot werken.
Dan ben ik er goedkoper af met andere software die dan juist de registraties afhandelt.
Toen ik het gebruikte heb ik ook wel afgezien om het in orde te krijgen, bleek dat het toen niet compatibel was met ss hud.
Is al paar maand geleden dat ik die voor het laatst gebruikt had, dus op dit moment kan ik er niet veel over zeggen.
Ik denk als je meer ervaringen wilt hebben van Table Ninja 2 gebruikers kun je deze vraag het beste voorleggen aan de Engelse community, want er zijn maar weinig die het programma gebruiken binnen de Nederlands community.
Zo te zien werkt mijn advies niet zo goed als gehoopt. Het zou kunnen dat de titel TN2 de forumleden weinig zegt. Eventueel werkt de titel Table Ninja 2 beter.
De enige andere mogelijkheid die je zou kunnen doen is om Table Ninja 2 forum op de HM-site te bezoeken.
Paar dagen geleden ook maar eens aangeschaft want TN1 werkt nu dus al helemaal niet meer. Ik wilde eigenlijk vragen of iemand ook die table ninja layout (Is ook een beetje stack en tile achtig voor wie het kent, wel een beetje suf dat het iets meer per maand moet kosten als de TN2-Lite versie) gebruikt of misschien zelf al wat met Custom Layout Manager heeft gedaan zie net dat het al weer vanaf Sep2013 bestaat dus kom op spelers ?
Ik heb dus geen Presets Bets, is er nog iets gratis in omloop misschien (Vast nog wel iets van een werkend scriptje toch)? Wat ik er nog naast zou kunnen installeren, hele tijd minraisen is ook zoiets misschien wel een grote leak
Eigenlijk zou PokerStars dit al moeten hebben, misschien eens die knoppen weer instellen of een guide of iets er over op zoeken.
Ohwja ik heb maar even $5 voor 1 maandje betaalt omdat ik die muis jump functie altijd al gebruiktte, erg handig om te mass-multi-tablen, en dan de hotkeys van pokerstars die deden het altijd nog beter als van TN zelf vooral met Zoom erbij.
Niemand hier die ook eeen abbo heeft, voor sngsensei misschien ?
http://code.google.com/p/starscash/ Dit is ook nog niet echt een goede handleiding