Ga naar het forum
Tracker/Hud softwar...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Tracker/Hud software

11 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
608 Weergaven

Welke is de beste?

Pokertracker 3 trial zit vol met bugs en suckt imo, valt soms uit, blokkeert soms de poker software enzovoort

Elephant krijg ik niet werkende, kan geen database aanmaken, zegt dat het acces violation is ofzoiets

Holdemmanager weet ik niets van

PT2/ace hud is een beetje outdated en import mijn pokerstars handen niet

nog andere?

10 reacties

tjah, lijkt me meer een probleem bij jou als pt3 constant vastloopt en pt2 je handen niet importeert.

Ik heb altijd pt gehad en blijf er ook bij, vindt het verruit het beste programma

Heb je ervaring met HEM?
Ik lees op 2+2 dat veel mensen HEM verkiezen boven PT3, toch maar HEM dan?

groeten

Sharkking89

Ik heb beide, maar ik moet zeggen ik vind pt3 veel overzichtelijker en gebruiksvriendelijker dan HEM.

Toch kan ik niet ontkennen dat HEM ook zon charmes heeft met betrekking tot het gericht selecteren van handen, en de directe player van handen daarna.

heb je ooit last van bugs/crashes met PT3?
vind dit erg vervelend tbh :S

Sharkking89

pas 1 vastloper gehad. Voor de rest nergens last van en al 350k handen geïmporteerd

Oorspronkelijk gepost door Sharkking89
pas 1 vastloper gehad. Voor de rest nergens last van en al 350k handen geïmporteerd

dat zijn veel handen :D

ik zit op dit moment op 900.000 handen en ik heb nooit crashes van pt3, laat staan mn pokersoftware. Het enigste wat ik nu 3 of 4x gehad heb is een crash van mn hud. Maar met een rechtermuisknop klik op restore doet hij het weer, en dat betekend 1 hand zonder hud, dat overleef ik nog wel

ik heb het al een stuk of 5-6 keer gehad dat men PT3 vastloopt tijdens auto import. Dit zorgt er dan voor dat e HUD ook vastloopt en zo de pokersoftware "freezet" hierdoor verlies ik dus gewoon geld als ik aan het spelen ben.
Ook gebeurt het vaak dat ik bvb een andere filter selecteer en dat hij dan uitvalt...

elrio

Veel problemen met PT3 heb ik nog niet gehad, soms wel eens dat ie uitvalt maar komt niet zoveel voor, anders heb ik geen klachten :D

Qastorimon

Ik gebruik nu PT3. Best aardig ik heb geen vastlopers ofzo, maar ik heb het nog niet aangeschaft. Ik wacht eerst af wat PokerEV gaat worden. Daar heb ik hele hoge verwachtingen van. Phil de programmeur is alleen niet zo goed in het halen van deadlines, dus mijn geduld wordt behoorlijk op de proef gesteld.