Hey iedereen,
Poker geschiedenis
Ik ben nu zo'n 3 kwart jaar aan het pokeren. Ik heb eerst ff op unibet rond gedonkt. Ik wist nog vrij weinig behalve iets van starthanden. Na een paar x busto te zijn (met 15 euro steeds kom je er toch net niet
) begon ik eindelijk winst te maken op de laagste limieten FR.
Vervolgens ging ik naar PartyPoker. Dit deed ik via pokerstrategy.com. Ik deposite alleen voordat pokerstrategy dat gedaan had en kreeg daardoor geen $50,- startbonus. Ondertussen werkte ik aan mijn game en werd ik steeds een beetje beter. Ik probeerde ook 6max uit en verder begon ik ook MTT's uit te proberen en bij mijn eerste $1,- toernooi werd ik eerste! Ik shipte hierbij een mooie $104,- (link:
). Hierdoor probeerde ik nog wat MTT's en kwam zo rond de $150,- winst uit.
Door mijn MTT succes zocht ik naar een site met goede MTT's. Mijn oog viel op pokerstars. Ik kreeg de startersbonus van pokerstrategy en begon met grinden. Na nog niet echt tijd te hebben gehad voor MTT's (tja je moet op ze minst de hele middag vrij plannen
) begon ik weer aan cashgames. Mijn cashgame skills had ik al een tijdje niet gebruikt dus het was weer even wennen. Door mijn MTT ervaring zag ik wel dat best wel wat leaks waren gedicht. Zo pas ik de gap concept nu toe en ben ik veel beter in positie spel ![]()
Move-up Doelen
[x] 2NL beaten met minstens 10bb/100 hands over minstens 15k hands. Het waren 25,54 bb/100 hands ![]()
[x] 5NL beaten met minstens 10bb/100 hands over minstens 15k hands. Het waren 22,33 bb/100 hands
[ ] 10NL beaten met minstens 10bb/100 hands over minstens 15k hands.
Overige Doelen
[x] Bankroll op $250,-
[x] 500 vpp's sparen om de startersbonus vrij te spelen.
[x] Bankroll op $500,-
[x] 750 VPP's op pokerstars in een maand verdienen en dus Silverstar worden.
[ ] Bankroll op $1000,-
Strategy progress
Ik wil de crushing 50NL hebben gekeken. Verder lees ik natuurlijk de pokerboeken ![]()
[x] Crushing 50NL deel 1 t/m 2
[ ] Crushing 50NL deel 3..
[x] Harrington on Hold 'em deel 1 t/m 3
[ ] Poker Unlimited
[ ] Hold 'em Poker by David Sklansky and Mason Malmuth
:D
:D