Ga naar het forum
Tovergieter - oude...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Tovergieter - oude blog ;)

276 Berichten
41 Gebruikers
0 Reacties
6,043 Weergaven
Vice1 Topicstarter
Vice1
Elite Grinder

Hey iedereen!

Het klopt dat ik een tijdje inactief ben geweest, maar dat pak ik langzaam weer op. Enkele maanden geleden ging het uit met mijn ex en daardoor viel ik een beetje in een gat. Ik speelde toenertijd niet echt mijn A-game. Als mij iets dwars zit oid gaat het gwn slecht met spelen, dus besloot ik iets rustiger aan te doen. Verder ging ik beetje party hardy en ik heb paar nieuwe hobbies (naast mijn al oude drukke bezette leventje) erbij genomen. Hierdoor was ik vaak laat thuis en had ik gwn de tijd niet voor poker. Hoe mijn week er tegenwoordig uitziet: ik roei nu ~5x per week, coach ook nog 3x, heb een bandje, ben op stijldansen gegaan xDD, ben begonnen met rijlessen, geef examentraining in scheikunde en wiskunde als bijbaantje, doe ergens tussendoor ook nog mijn scheikunde studie en ga rond de 3x per week uit/borrelen :P Mja in sommige verloren uurtjes s'avonds poker ik ook nu weer :)

Als laatste wat ook beetje funest was voor mijn poker carriére was dat ik rond de 1500E had uitgecashed voor uitgaan en een nieuwe gitaar + versterker. Hierdoor had ik nog iets van ~$200 over op mijn pokeraccount.

Deze maand ben ik echter weer beetje begonnen met pokeren :) Eerst weer op NL25. Ook al best underrolled dacht ik redelijke edge te hebben en ik had gewoon geen zin in NL10. Op het begin had ik zelfs niet genoeg monies om te 6 tablen omdat je soms wat wint op 1 tafel en op de andere tafel verliest, dus dan moest ik weer bij een tafel weg waar ik was gedubbeld :P

In ieder geval hier is mijn graph tot zover :)

Gisteren ben ik begonnen met NL50. Mijn roll is $600 en ik move weer naar NL25 als ik 450 heb. Ik doe het gwn om weer ff iets sneller een roll op te bouwen :) Dus gwn agro BRM! Begon niet lekker en ik moest bijna terug, maar uiteindelijk toch wel licht in de plus geëindigd. Als die ev-monsters ook eens weggaan ben ik helemaal tevreden :)

En dat is nu een beetje hoe het er nu voorstaat :) Mijn doel is snel door te kunnen stromen en snel de $1750 mark kunnen halen zodat ik aan NL100 kan beginnen :) Ga er alleen geen tijd aan verbinden want dan wil je alleen maar rushen nl.

EmmaDauwe
PokerStrategist

elke variant speel ja. Mooie graph seg!

Vice1 Topicstarter
Vice1
Elite Grinder

Ik speel full ring op stars :-)

3BetMe4Free
Oldschool Grinder

Welkom terug :D

Nice to have you back Tovergieter!

samni
PokerStrategist

Turboturbo BRM! Welcome back!

QuidProQuo
PokerStrategist

Vind je 17.5BI voor 100NL niet enorm underrolled :D GL THO!

samni
PokerStrategist

Bwa, als je de skill hebt en een beetje cared over het geld kan je dat wel maken imo. Als je broke gaat is het dan nog maar zo.

Vice1 Topicstarter
Vice1
Elite Grinder

Thx iedereen!

naja nu 12 BI voor NL50 :P en had maar 8 BI voor NL25.. dus dat is volgens mij redelijk underrolled :P

sjengfred
Oldschool Grinder

Nice update en nice graph. Gevaarlijk BRM, maar als je snel genoeg weet down te moven en niet tilt vind ik het wel tof. GL!

Graaf brm dude! Als je snel genoeg downmoved kan je "niets" overkomen denk ik...

Welke gitaar en versterker heb je gekocht? Want ik speel ook gitaar en vind het altijd wel interessant.

Succes

Vice1 Topicstarter
Vice1
Elite Grinder

Ik heb een fender sunburst gitaar gehaald :) Verder nog een Vox volvetronix VT50 gehaald :) Eerst had ik allerlei goedkope gitaartjes, maar als je eenmaal met zo'n strat begint is het echt :f_love: :f_love:

Oorspronkelijk gepost door RicoW
Ik heb een fender sunburst gitaar gehaald :) Verder nog een Vox volvetronix VT50 gehaald :) Eerst had ik allerlei goedkope gitaartjes, maar als je eenmaal met zo'n strat begint is het echt :f_love: :f_love:

Aah oké nice maar ja ik ben meer een Les Paul/Humbucker player.

Heb een Vintage Les Paul van het merk Vintage.
Heb een Ibanez SZ520FM (Paul reed smith model achtige gitaar) dus niet zo'n heavy metal gitaar.
+ Marshall Top + Cabinet :)

Ik speel vooral rock/blues. Jij?

Al een hele tijd geen update.
Is het toch wel de goeie kant op blijven gaan met het agressieve BRM? :P

Wryzeth
PokerStrategist

Hij heeft tegenwoordig een nieuw blog, staat op de eerste pagina. :P

Ik dacht al, waar is mijn bolletje gebleven...:(

Vice1 Topicstarter
Vice1
Elite Grinder

Haha ik maak wel ff andere titel van deze blog anders is mssn verwarrend. Ja toen was er niets van gekomen ffs omdat k het geld IRL nodig had xD Maar deze keer gaat dat niet gebeuren ;)