Ga naar het forum
MCOP met onze Poker...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] MCOP met onze PokerStrategen

101 Berichten
28 Gebruikers
0 Reacties
3,306 Weergaven
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Van 5 tot 13 november is het weer tijd voor de Master Classics of Poker, het grootste pokerevent van Nederland. In totaal worden er tijdens deze periode 9 events gespeeld, met als hoogtepunt het €6.000 main event.

Zijn juliie van plan om een kijkje te gaan nemen in Amsterdam? Of misschien ga je een van de events spelen?

Laat het hier weten zodat je eventueel kunt afspreken met andere PokerStrategen. Uiteraard lezen we ook graag jullie ervaringen uit Amsterdam!

Alvast veel plezier!

Hieronder een overzicht van het complete speelschema, buy-ins en starttijden van de verschillende events:

100 reacties

Gaat er iemand wat spelen? Zo ja, welke events en dagen zijn jullie er?

Ga jij weer reporten Cali?

Oorspronkelijk gepost door KeesAZ
Ga jij weer reporten Cali?

Wss niet, omdat we geen persplaats hebben, maar als er PokerStrategen komen ga ik zeker even kijken.

Of sushi eten met de AZ-selectie :D

Lanfear81 Topicstarter
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Als er nog PokerStrategen van plan zijn om te gaan spelen of railen, laat het hier zeker even weten!

Ik ga vrijdagavond 12 november in de rail hangen. Twee vrienden van mij spelen mee.

Zijn er hier mensen die mee doen of even gaan railen daar?

Bokkie
PokerStrategist

Heey

Ik ga vandaag meedoen met de MCOP 1500 FO. (rest van de week speel ik ook )
Voor de mensen die mij toevallig kennen van Pokerstrategy spreek me maar ff aan als je daar bent dan kunnen we het uiteraard ff over poker hebben :D

DeKuip
Elite Grinder

Zal denk ik nog wel ergens een dagje langs komen, lijkt me wel eens leuk om zo'n live event te zien :)

Bokkie
PokerStrategist

Als je langs wilt komen kan je het beste met het Main Event komen omdat er dan een hoop dwazen rondlopen die aan het gokken zijn voor duizenden euro's :D

DeKuip
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door Bokkie
Als je langs wilt komen kan je het beste met het Main Event komen omdat er dan een hoop dwazen rondlopen die aan het gokken zijn voor duizenden euro's :D

Is dat leuker om te zien? Of moet ik ze dan meelokken naar de cash tafels? :D

Welke dag ga je DeKuip? Dan kom ik ook een dagje railen :P

Chivaz1
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door Bokkie
Heey

Ik ga vandaag meedoen met de MCOP 1500 FO. (rest van de week speel ik ook )
Voor de mensen die mij toevallig kennen van Pokerstrategy spreek me maar ff aan als je daar bent dan kunnen we het uiteraard ff over poker hebben :D

veel succes vandaag !

Ik zit te denken om de €500,- FO te spelen op zondag.
Dat zou dan de beloning voor mezelf zijn als ik mijn scriptie afheb en maandag kan inleveren.

Succes Chivaz en Bokkie!

Plaats je updates op Twitter Bokkie?

DeKuip
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door calimero1981
Welke dag ga je DeKuip? Dan kom ik ook een dagje railen :P

Denk dat ik dinsdag dan wel even kom kijken (dan is het Main Event toch?).

En voor iedereen die voor die tijd al gaat spelen, good luck!

Gaan we bier zuipen? Dan kom ik ook. :D

DeKuip
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door KeesAZ
Gaan we bier zuipen? Dan kom ik ook. :D

Pffff, Kees! Het leven bestaat niet alleen uit z...... hmm, kom idd maar gewoon langs :D

Chivaz1
Elite Grinder

trouwens, als je in het geld komt in een toernooi van het MCOP, ben je zeker meteen bekend bij de BD en kun je blauwe enveloppen verwachten... ?

Lanfear81 Topicstarter
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Vanmiddag start in Amsterdam het eerste event van de MCOP, het €1.500 event.

Ons communitylid Bokkie zal vandaag zijn eerste event van de serie spelen. Later in de week zal hij bij nog meer events aan de start verschijnen, ook afhankelijk van hoe de andere events verlopen uiteraard.

Ook Chivaz zal misschien acte de présence geven tijdens het €500 freezeout event op zondag, om zo al even warm te draaien voor de GSOP op Malta, later deze maand.

Uiteraard zijn er genoeg bekende namen uit de pokerwereld aanwezig in Amsterdam, zeker dit weekend wanneer de spanning rondom het Main Event zal gaan oplopen. Zo zul je bekende namen uit Team PokerStars pro's, zoals Noah Boeken, Lex Veldhuis en Fatima Moreira de Melo tegen het lijf kunnen lopen.

Hier zul je al het nieuws over onze community leden vinden, zo zal Bokkie hier regelmatig proberen ons op de hoogte te houden.

Ben je zelf van plan nog te gaan, laat het dan zeker even weten zodat jullie onderling kunnen afspreken!

macomacoNL
PokerStrategist

tuurlijk niet .... HC = tax free