Ga naar het forum
Benelux Championshi...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Benelux Championship of Online Poker

33 Berichten
22 Gebruikers
0 Reacties
3,867 Weergaven
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Van 9 tot 19 december vind op PokerStars het Benelux Championship of Online Poker (ook wel Benelux COOP) plaats.

Dit regionale kampioenschap voor spelers uit Nederland, België en Luxemburg beslaat 11 events met een buy-in van $33 tot $330 en kent een gegarandeerde prijzenpot van $215.500.

Met spelvarianten als No Limit Texas Hold'em, Pot Limit Omaha, 8-Game en HORSE, is er voor ieder wat wils. Een unieke gelegenheid om te bewijzen dat jij tot de topspelers uit onze regio behoort terwijl je aan tafel namen als Lex Veldhuis en de gebroeders de Meulder tegenkomt.

Meer informatie over de toernooiserie vind je op de website van PokerStars

Satellites voor de verschillende events zijn nu al beschikbaar in de PokerStars toernooilobby onder de tab "regional"

Wie gaan er allemaal meespelen?

32 reacties
pbijvoet
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
Dit regionale kampioenschap voor spelers uit Nederland, België en Luxemburg beslaat 11 events met een buy-in van $33 tot $330 en kent een gegarandeerde prijzenpot van $215.00.

zal niet helemaal kloppen :f_biggrin:

willemrules
Elite Grinder

ik ga wel proberen om hier en daar een tornooitje mee te pikken als ik me kan qualificeren :)

Arjon
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door pbijvoet

Dit regionale kampioenschap voor spelers uit Nederland, België en Luxemburg beslaat 11 events met een buy-in van $33 tot $330 en kent een gegarandeerde prijzenpot van $215.00.

zal niet helemaal kloppen :f_biggrin:

Fixed, thanks. Mocht inderdaad nog een vijfje bij :D

Gangstahhh
PokerStrategist

01 09-Dec 20:00 $33+R No Limit Hold’em [6-max] $30,000

03 11-Dec 20:00 $55 No Limit Hold’em [2XC, turbo] $10,000

04 12-Dec 20:00 $109 No Limit Hold'em $15,000

09 17-Dec 20:00 $55 No Limit Hold’em [1R1A] $25,000

11 19-Dec 20:00 $320 Main Event $75,000

ME is niet zeker moet ff kijken hoe veel mensen enzo meedoen

Gangstahhh
PokerStrategist

Niemand die graag een bracelet wil halen in een klein spelersveld?

samni
PokerStrategist

Mss proberen om ticketje te winnen voor het 109$-event, maar zelf inkopen ga ik wegens een te krappe BR niet doen :P

Iemand met 750 FPP moet snel naar die satteliet gaan. Er is er 1 voor een 55$ toernooi met 1 seat guaranteed en er zijn pas 2 mensen ingeschreven. ik heb helaas geen FPP op mijn account staan

!!!!!!!

Ben2m2
Oldschool Grinder

Waarom zou je graag tegen benelux spelers pokeren? ;)

Zijn we niet wat slimmer dan de rest ^^?

Willem103
PokerStrategist

Moet neem ik aan ook 9 tot 19 december zijn?

Amnesia85
PokerStrategist

ik ga toch het ME spelen.. als ik op tijd terug in men game zit. Want sinds augustus al geen serieuze spellen meer gespeeld. Maar we doen ons best om als PS speler toch een vertegenwoordiger aan de FT te hebbe :)

Oorspronkelijk gepost door Amnesia85
ik ga toch het ME spelen.. als ik op tijd terug in men game zit. Want sinds augustus al geen serieuze spellen meer gespeeld. Maar we doen ons best om als PS speler toch een vertegenwoordiger aan de FT te hebbe :)

That would be nice!

Succes alvast

de7erv
Legacy Member

heb me proberen te plaatsen in de 150FPP+ rebuy voor het headsup event. maar kreeg gewoon geen kaarten dus loss :)

Amnesia85
PokerStrategist

thx _biggrin:

QuidProQuo
PokerStrategist

Ik ben van plan een aantal NLHE events te spelen. Ik zie deze events dan wel als toernooien die ik buitenom mijn normale bankroll speel.

Ga dus gewoon extra geld storten om die events te spelen. Is toch een leuke beleving en een bracelet is natuurlijk mooi meegenomen :D

Ownerizor
PokerStrategist

Van 9 tot 19 november vind op PokerStars het Benelux Championship of Online Poker (ook wel Benelux COOP) plaats.

Dit regionale kampioenschap voor spelers uit Nederland, België en Luxemburg beslaat 11 events met een buy-in van $33 tot $330 en kent een gegarandeerde prijzenpot van $215.500.

Met spelvarianten als No Limit Texas Hold'em, Pot Limit Omaha, 8-Game en HORSE, is er voor ieder wat wils. Een unieke gelegenheid om te bewijzen dat jij tot de topspelers uit onze regio behoort terwijl je aan tafel namen als Lex Veldhuis en de gebroeders de Meulder tegenkomt.

Meer informatie over de toernooiserie vind je op de website van PokerStars

Satellites voor de verschillende events zijn nu al beschikbaar in de PokerStars toernooilobby onder de tab "regional"

Wie gaan er allemaal meespelen?

schrok me dood...
het is in december hoor haha

Lanfear81 Topicstarter
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

oeps!!
Ik heb het aangepast. Excuses voor de hartaanval _biggrin:

Hoeveel inschrijvingen verwachten ze eigenlijk?

Het staat niet vermeld op de siteof toch niet dat ik het kan vinden :).

QuidProQuo
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door christer
Hoeveel inschrijvingen verwachten ze eigenlijk?

Het staat niet vermeld op de siteof toch niet dat ik het kan vinden :).

Deel het gegarandeerde prijzengeld door de buyin. Dan heb je wel een mooie indicatie over hoeveel mensen ze verwachten.

mercikes. Had ik ook al gedacht maar tussen hun verwachtingen en hun effectieve inschrijvingen zal waarschijnlijk toch wel wat verschil zitten.