Ga naar het forum
Non Showdown Result...

Meldingen
Alles wissen

Non Showdown Resultaat

10 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
717 Weergaven
Marcane

He beste mensen,

Hebben jullie misschien enkele tips om mijn non showdown resultaat wat te verbeteren? Als ik de non showdown lijn bij andere spelers zie blijft die meestal net onder de nullijn hangen. Maar mijn lijn blijft maar dalen.
Over mijn totaalresultaat ben ik niet echt ontevreden, maar bij mijn non showdowns laat ik volgens mij enorm veel value liggen...so please some help!

Mijn stats: Speel NL10 FR op Stars
VPIP: 15
PFR: 13
AF: 2,3
3bet: 3,6

cbet flop/turn: 65/50
Fold to cbet: 50
WTSD%: 25,5
W$SD%: 47,3
Winrate: 3,75 bb/100

Ik weet dat mijn winrate aan de lage kant is, echter dit is over mijn hele volume dat ik (met gebruik van HM2) gespeeld heb. Incl alle enorme fouten die ik tijdens het leren van poker gemaakt heb. Dus vind ik dit een prima winrate.

Bedankt!

Beantwoorden
Citeren
9 reacties
Moderator
SDK1987

Heeft ook te maken dat je NL10 speelt denk ik, want daar is het zoiezo al lastig om zonder showdown een hand te winnen, want tegenstanders folden minder graag dan op de hogere limieten. Dus zou me er niet al te veel zorgen over maken. De enige lijn waar je zorgen over zou kunnen maken is de groene lijn en die is positief. Dus dat is het belangrijkste vind ik.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Ik heb je thread naar het NL forum geplaatst daar zul je namelijk eerder antwoorden van judges / coaches krijgen.

Beantwoorden
Citeren
Marcane Topicstarter
Marcane

Heb nog geprobeerd wat -soms veel- agressiever te gaan spelen, maar verbetert mijn non showdowns absoluut niet...zorgt er alleen voor dat ik veel geld verlies. Niet echt de oplossing dus...

Dacht dat er misschien wat eenvoudige dingen zouden zijn die mijn non-sd resultaat zouden kunnen verbeteren...maar zo niet dan laat ik het er gewoon gaan.

Beantwoorden
Citeren
Yordi85

Ik denk dat dit erg goed is! stats zien eruit als ene ABC speler en dat is prima tot NL50 dus ga gewoon zo door!

Beantwoorden
Citeren
Vice1

Oke hier een paar tips om je redline te verbeteren:

Cbetten:
:diamond:Leer op welke boards je kan cbetten en welke niet wanneer je mist.
:diamond:Leer op welke turns je kan double barrelen en welke niet als je mist. Dit zodat villain eventuele pairs fold. Als je flop cbet en nooit bluf turnbet is dat slecht voor je redline

3betten:
:diamond:Leer welke villains je met welke handen kan bluf3betten.
:diamond:Zelfde voor restealen.
:diamond:Leer op welke boards je kan cbetten in een 3bet pot (!).

Verder moet je af en toe blufraises in je spel implementeren tegen de goede tegenstanders. Op sommige board is het namelijk redelijk moeilijk verder te gaan tegen een raise.

Beantwoorden
Citeren
Yordi85

Oorspronkelijk gepost door RicoW
Oke hier een paar tips om je redline te verbeteren:

Cbetten:
:diamond:Leer op welke boards je kan cbetten en welke niet wanneer je mist.
:diamond:Leer op welke turns je kan double barrelen en welke niet als je mist. Dit zodat villain eventuele pairs fold. Als je flop cbet en nooit bluf turnbet is dat slecht voor je redline

3betten:
:diamond:Leer welke villains je met welke handen kan bluf3betten.
:diamond:Zelfde voor restealen.
:diamond:Leer op welke boards je kan cbetten in een 3bet pot (!).

Verder moet je af en toe blufraises in je spel implementeren tegen de goede tegenstanders. Op sommige board is het namelijk redelijk moeilijk verder te gaan tegen een raise.

Waar kan je dit leren?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Vrij simpel. Door het volgen van NL hold'em coachings en het aan de coach te vragen, want over dit onderwerp kun je vrij makkelijk een hele coachingles mee vol krijgen.

Beantwoorden
Citeren
Vice1

Vids kijken, aantekeningen maken en proberen te implementeren in je spel. Ik zou eerst een systematische manier bedenken hoe je bepaalde spots wilt verbeteren in je spel.

Mijn manier is bijvoorbeeld:
1. Spot die ik wil verbeteren: bv cbetten in 3bet pots.
2. Zoek vid die erop aansluit.
3. Kijk vid en maak aantekeningen/samenvatting.
4. Ga spelen en let vooral op deze specifieke spots. Stel jezelf de vraag waarom je dingen doet en als je er niet uitkomt --> post handjes/bespreek met andere pokeraars etc.

Beantwoorden
Citeren
Marcane Topicstarter
Marcane

He beste mensen allemaal de beste wensen voor 2013!

@RicoW Thanks voor de tips.

CBetten:
- Kan aan mij liggen maar heb het idee dat met name de slechtere spelers op mijn Limiet zich niet zomaar laten wegjagen. Ze kijken vooral naar hun eigen kaarten, zelfs al is het board drawy met scarecards. Dus mijn cbet blufs werken niet goed genoeg.
- Ook de bluf turnbet doe ik eigenlijk zelden na mijn preflop raise en cbet. Simpelweg omdat ik dan denk een te groot deel van mijn stack als bluf te moeten investeren en ik naar mijn gevoel te vaak gecalld word

Genoeg te leren dus.

- Ben wel begonnen vanaf de button wat meer handen te openen tegen tight tegenstanders, maar ook daarmee moet ik oppassen dat wanneer ik gecalld word, ik op de flop vervolgens mijn hand niet overspeel en de pot opblaas als (semi-)bluf

Beantwoorden
Citeren