Ga naar het forum
Project Satelites S...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Project Satelites SM 50% backing . Afgelopen ROI 30,55%

135 Berichten
21 Gebruikers
0 Reacties
5,850 Weergaven

Laatste update : 31 dec 2008

Project is afgelopen. Helaas niet gelopen zoals gehoopt.

Er had zeker meer ingezeten.

$261,00 uitbetaling = 30.55 % ROI

134 reacties
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Zie onderstaande berichten

nja, net zoals over skype besproken, ik ben benieuwd.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Na wat testen heb ik mijn plannetje gemaakt

Doel :

- Zoveel mogelijk "Tickets" winnen.
- Zoveel mogelijk T$ winnen -> Converten naar $$
- Als er 2 Tickets zijn gewonnen, 1x SM spelen (De winst hiervan wordt uitbetaald,of geinvesteerd in nieuwe Sats (afhankelijk wat de backers willen). Andere Ticket uitbetalen

Middelen:

$3 Rebuy Satelites

10x Dit toernooi spelen met een limiet van 3 Rebuys + 1 add on = $150.00

$10 Freeze out Satelites

5x Dit toernooi spelen = $ 50.00

Totaal nodig $ 200.00

Ik verkoop maximaal 50% ( 1 % = $2) en verkoop in pakketjes van 2.5 % ($5) en 5% ($10)

Sponsors/ Backers tot nu toe (24/11/2008)

Sharp80 10%
Dopedopey 10%
Dirkske 10%
NLDPeter 5%
Marple08 10%
Maarten84 5%

UITVERKOCHT

Ik zal in dit topic updates plaatsen van de gespeelde toernooien.

Wat over mijzelf:

Ik ben een tight type speler, en heb een aantal jaren online poker ervaring opgedaan. Mijn voorkeur spel zijn MTT en SNG (max inleg $10). De toernooien die ik speel haal ik regelmatig ITM.

Ben betrouwbaar :D

Voor mij is dit de eerste keer dat ik dit soort dingen doe, dus ook voor mij een leerproces (tips etc zijn dus welkom)

Als je meewilt doen aan dit project, laat dan in deze thread een berichtje achter met hoeveel % je wilt. Betalen is pas nodig als alle 50% zijn verkocht!!

mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om ze hier te stellen.

Gegroet
JinJin

Hey,

Ik wil wel 10% van je kopen, dus voor $20.

Wel even kortsluiten: Wanneer jij je kwalificeert voor de SM en je raakt hierbij ITM, dan ontvang ik 10% van het gewonnen prijzengeld (dus niet eerst buy-in eraf)?

Skype is sharp_80

NLDPeter

ben ook wel geinteresseerd. Heb alleen 1 vraagje, wat doe jemet het geld dat over blijft als je minder rebuys nodig hebt, bijv 1 Rebuy ipv 3. gaan dan de kosten van het staken ook omlaag? Of speel je dan gewoon 1 toernooi meer met 1BI+1 rebuy?

rrwillem

via wdollars.net kun je ook gewoon je T$ verkopen he? :P Voel ik me altijd comfortabeler bij dan een 210$ BI toernooi :P

10% voor mij

ik help mee met 10% = 20 dollar

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door NLDPeter
ben ook wel geinteresseerd. Heb alleen 1 vraagje, wat doe jemet het geld dat over blijft als je minder rebuys nodig hebt, bijv 1 Rebuy ipv 3. gaan dan de kosten van het staken ook omlaag? Of speel je dan gewoon 1 toernooi meer met 1BI+1 rebuy?

Als er geld overblijft van de Rebuy toernooien kan dit bijvoorbeeld naar een $10 satelite gaan. of idd nog een Rebuy extra.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Sharp80
Hey,

Ik wil wel 10% van je kopen, dus voor $20.

Wel even kortsluiten: Wanneer jij je kwalificeert voor de SM en je raakt hierbij ITM, dan ontvang ik 10% van het gewonnen prijzengeld (dus niet eerst buy-in eraf)?

Skype is sharp_80

ja je sponsort 10% dus je krijgt ook 10% van uitbetaling :)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door rrwillem
via wdollars.net kun je ook gewoon je T$ verkopen he? :P Voel ik me altijd comfortabeler bij dan een 210$ BI toernooi :P

Ja die zijn op meerdere plekken goed te verkopen :)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Sponsors/ Backers tot nu toe (22/11/2008)

Sharp80 10%
Dopedopey 10%
Dirkske 10%

Gerv

Is dit in een Investerings-Project met Rendement enzovoort? Of hoe gaat dit? Per toernooi of per periode $$ geven aan uw?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Gerv
Is dit in een Investerings-Project met Rendement enzovoort? Of hoe gaat dit? Per toernooi of per periode $$ geven aan uw?

Je investeerd een aantal % , daarvoor terug krijg je terug % van de "winst/uitbetaling"

je neemt bijvoorbeeld 10% ($20) daarna, ga ik toernooien spelen, aan einde van toernooien wordt de er uitbetaald (als er winst is uiteraard)

NLDPeter

zet mij maar neer voor $10 (5%) en geef me even je MSN/skype aub om het makkelijekr maken dingen te bespreken.

En je zegt zoveel mogelijk tickets winnen...dat begrijp ik, maar als je er nu maar 1 wint gaat de voorkeur dan naar spelen of uitkeren?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Mystique4All
En je zegt zoveel mogelijk tickets winnen...dat begrijp ik, maar als je er nu maar 1 wint gaat de voorkeur dan naar spelen of uitkeren?

Als er maar 1 gewonnen wordt, wordt er uitbetaald (of de backers moeten anders beslissen)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_