Lol ja jij was ez miljonair mocht je enkele jaren vroeger begonnen zijn.
caroline haar laatste post dateert van bijna 10 maanden geleden.
Speelt ze nog? Weet iemand iets van haar?
Oorspronkelijk gepost door Goedemiddag
Fun om het begin van deze blog terug te lezen toen Yoghi en Caroline nog niet zo baller waren.![]()
Ik was toen al baller hoor
Oorspronkelijk gepost door jova23
in blog wel maar ze post nog regelmatig hoor
Oorspronkelijk gepost door jova23
RIP Caroline
Oorspronkelijk gepost door Chivaz1
Solartje
Lid sinds: 17.03.2009en het kan nog steeds hoor, in cashgames iig. Weet niet veel van SnG's af.
pas sinds 2011 serieus :rolleyes:. die 50$ in 2009 waren er in 5min doorgechast en vond het genoeg.
not sure about cashgames, guess it depends what. Denk dat er HU of nonNLHE games nog $ te rapen valt, maar hoor dat NL50 NL100 toch ook vrij dood zijn.
viel me gewoon op toenk blog hier ff zat te bladeren dat caro toch vrij snel (paar weken) na maanden van nano-stakes ineens naar midstackes is gegaan en het ook werkte. Was er toen niet, dus vroeg me echt af hoe groot de verschillen wel of niet waren tussen sng's in pre 2009 en 2012+ en of die epic graph/epic upmoven nu nog mogelijk zouden zijn.
Lol @ janJB
Zo ik hoorde dat deze blog op de nominatie staat om blog van de maand te worden!
iig al gefeliciteerd met de nominatie als je ziet in welk rijtje je staat!
( ietie pietsie meer up to date houden zou je blog wel goed doen! )
En nog steeds zo hard als girl in de wereld van poker?
Oorspronkelijk gepost door caroline29632
Oorspronkelijk gepost door jessie35555
Leuk dat je m'n blog volgt, ik was in eerste instantie wel wat jaloers op je, door alle aandacht die je in je blog kreeg, waarschijnlijk ben ik te oud en ik heb natuurlijk ook niet zo'n leuke foto in mijn blog gezet.![]()
![]()
Nou ja, uiteindelijk zijn we hier natuurlijk ook om te pokeren en niet voor de aandacht.![]()
Haha, die foto had ik zelf niet eens opgezet. Het is wel fijn dat mensen men blogje lezen, maar veel aandacht hoef ik ook niet hoor. Kben echt niet op zoek naar een nieuw vriendje :P.
Ik zou niet weten hoe oud je bent, maar ik heb de indruk dat je op het forum toch wel veel verschillende leeftijden kan terugvinden...@Donnowhy: ik dacht eerst: 'what the hell is die nu weer aan het zeggen...' Maargoed het was een grapje
![]()
![]()
Oorspronkelijk gepost door raymond20001
mss over een jaartje eerste(?) huwelijk van twee pokerstrategyledenHaha, hoe moet dat dan in zen werk gaan? Verliefd worden op iemands comments? En dan via skype ten huwelijk vragen?
![]()
no you did not....
Spoiler
busted
Oorspronkelijk gepost door blowkonijn
Oorspronkelijk gepost door Duchesst
Ben ik nu echt de enige, die hierop durft te reageren?Dat je een slimme meid bent daar ga ik nog niet over twijfelen.
Maar ik krijg stilletjes aan de indruk dat je hier wel met mooie termen en verhaaltjes komt maar de echte "mindset" uit het oog bent verloren.Je bent als ik mij niet vergis 22 jaar ondertussen, op weg naar de 23?
En het enige wat ik hoor is gezanik over dat je ouders moeilijk doen over het internet en dat je ze liever kwijt als rijk bent, of dat je een van de laatste dagen weer oh zo dronken bent geweest ().
Wel meisje ik wil niet beweren dat ik een heilig boontje ben maar op die leeftijd heb ik wel mijn ouders vaarwel gezegd en ben alleen gaan wonen.
En met janken alleen kreeg ik geen brood op de plank.Nu goed jij doet met je leven wat jij wilt maar als je respect van je ouders of van andere mensen wilt zul je een ander liedje moeten gaan spelen.
Misschien klinkt deze commentaar vreemd voor jou, maar of je nu een stel tieten hebt of niet maakt voor mij weinig uit.
Leer eerst voor jezelf zorgen en ga dan pas zeiken over de dingen die niet kloppen.Gegroet van nen antwerpenaar die u is graag door elkaar zou rammelen
Wat een monddiarree :evil:Ze studeert toch? Ze speelt toch poker om te leren? Af en toe lekker zuipen is ook lachen
![]()
Wat is je probleem man???
Deze gast ramt zijn kop nu beslist tegen de muur als ie nu leest hoe het met je gaat....
Ben niet echt verliefd geworden op Yoghi's comments :P. Maar is idd wel grappig om terug te lezen. Alles kan snel veranderen.
Er waren blijkbaar toen al haters.
Alleen was ik toen iets vriendelijker dan: 'Ga uit men blog, vis!'
Geweldige blog om te lezen , ik ga hem zelfs helemaal doorlezen uit nieuwsgierigheid (blog is trouwens ook lekker belgisch).
Nice om te zien dat het gewoon een van de vele studentenblogs was, maar dit is eentje die binnen het jaar gewoon op het PCA geraakt (en de liefde daar ontdekt haha
)
En dan al snel naar het appartement in London en ook mooie winnings ondertussen .. Ook grappig om te zien dat het spelletje toen nog echt wel anders was als nu
Een beetje te ver.
Als we dan in Belgie/Nederland waren hadden we er wss wel bij geweest.
We waren er wel over aan het denken om een 'Oostende part II' te doen, zoals in februari 2010. Mss wel best niet meer in Belgie, omdat online spelen er niet goed gaat. Daar is ook nog wel ergens ene blog over te vinden.
Ik weet eigenlijk niet of er sowieso mensen geïnteresseerd zouden zijn...
Ben niet echt verliefd geworden op Yoghi's comments :P.
Meer op z'n BR natuurlijk.