Skip to forum
Titan League Rail T...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Titan League Rail Thread 30 Nov

61 Berichten
16 Gebruikers
0 Reactions
1,878 Bekeken
RobbieV

Zondagavond gaan we weer knallen in de Titan League. We strijden weer voor eeuwige roem, exclusieve PokerStrategy T-shirts en de gegarandeerde geldprijzen in deze freerolls!

Lees hier meer.

Spam vooral lekker je handjes, zodat we je goed kunnen volgen. Deel je bad beats en je lekkere suck outs, maar natuurlijk ook gewoon je goed gespeelde handen. Je handen zijn vanavond weer te converteren met www.talking-poker.com

De eindstand van vorige week kun hier vinden.

Laat nu alvast weten of je meedoet!

Iedereen heel veel succes.

60 replies

als ik het vanavond nog haal om silver te worden dan doe ik in beide mee, anders alleen brons.

kan vandaag helaas niet meedoen(verjaardag) om m'n tweede plaats te verdedigen
en om 6 uur te beginnen en dan na 1,5 uur op sit out te gaan dat vind ik dan niet sportief
dus helaas
gr. rob

Oorspronkelijk gepost door mrn1ceguy
en om 6 uur te beginnen en dan na 1,5 uur op sit out te gaan dat vind ik dan niet sportief
dus helaas
gr. rob

gefeliciteerd rob!

fiuferru

helaas vandaag benik er niet bij zit nu op mijn werk tot 23. uur hou de boel natuurlijk wel in de gaten mensen

Super Moderator
Zeezout

Ik weet het nog niet....het is zo vroeg....

Oorspronkelijk gepost door dopedopey

dus helaas
gr. rob

gefeliciteerd rob!

dankjewel voor de felicitaties maar het is niet mijn verjaardag maar die van m'n dochter

Feliciteer je dochter dan maar :)

selgae

Oorspronkelijk gepost door dopedopey

dus helaas
gr. rob

gefeliciteerd rob!

dankjewel voor de felicitaties maar het is niet mijn verjaardag maar die van m'n dochter

Feli ook van hier ;)

Silver: GekkeGek
Bronze: GekkeGek

helaas zijn de pokerstrat points niet geupdate, dus ik doe alleen brons.

pvdheuvel

doe deze keer alleen Silver, anders heb ik om 8 uur 4 toernooien open staan, en dat is iets te veel van het goede.

laat maar hangen.

Fredjen

Lol alles al vol... volgende week dan maar niet naar de start van het veldcross kijken...

wij zullen in beide actief zijn vandaag

Dit zijn de mogelijke deelnemers voor de TitanLeague bekend so far. Sta je er nog niet bij dan kun je dit nog snel even doorgeven en dan zetten we je erbij.

Geef duidelijk je Titan nickname door.

Er volgt zo een lijst metde ingeschreven deelnemers.

We gaan er straks weer voor, missen helaas een paar bekende namen. het was dan ook erg snel vol weer vandaag. onder staan de namen die bekend zijn, mee doen en dus ook in de tussenstanden en eindranking meedoen voor alweer de laatste zondag van November.

bronze en silver dus weer extra leuk, sta je er niet bij geef dan nog snel even je Titan nickname hier door.

selgae

Wens jullie alvast veel succes toe en ship it ;)

Hoop dat PS me ooit eens toelaat kan ik ook eens meedoen :(

goede avond remmetje
de rest natuurlijk ook
en SUCCES allemaal

kjells

succes allemaal