Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Limit holdem

3 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
489 Weergaven

Ben voor het eerst limit holdem gaan spelen, ik was mijn badbeats op sng's meer dan beu. Dus ik dacht, laat ik eens wat ervaring op doen op limit holdem. Ik heb FR gespeeld, 0.05/0.10, één tafel (ondertussen nog een afleveringetje Prison Break gezien), begonnen met $0.75, na 83 handen is m'n stack $4.59, ik heb helaas geen grafiekje (weet iemand pokertrack-software voor mac?). Ik kan best tevreden zijn met dit resultaat, toch?

(Ik moet wel bekennen dat ik eigenlijk niets geleerd heb over FL, geen artikelen gelezen, caochings gevolgd of wat dan ook, me superluckbox?)

2 reacties
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Down to 3.23, m'n AA gekraakt door iemand die full house hitte met TT, daarna nog m'n trips van azen (flop AA6) gekraakt door runner runner straight (villain had KJ, river en turn QT).
Terwijl ik dit aan 't schrijven ben wordt m'n AK gekraakt door K9 (K op flop) die zijn 9 hit op de river...

Nu beginnen die beats hier ook al! Ik ben weg van die tafel met 2,53 toch nog een beetje winst...

edit: M'n laatste hand UTG (ik dacht net de tafel te verlaten) krijg ik QQ, villain had A7 die turn (7) en river (A) gebruikt om full house te hitten. stack nu: $1.98

tinus82

Ik zie niet helemaal in hoe je bad beats gaat vermijden door fl te spelen, maar vooruit.

Ik zou op z'n minst wel een starthandenkaart gebruiken en een video kijken, dat scheelt echt enorm.

Verder schijnt pokertracker icm Parallels te werken, zelf geen ervaring mee overigens.