Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] freeplay vanuit BB

7 Berichten
4 Gebruikers
0 Reactions
486 Bekeken

Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;SB$8,12:60/40/12/1,8/27/0/100/67;Hero$1,85:///////;CO$7,07:67/57/10/4,6/21/30/-/43;BU$11,06:60/27/20/3,0/25/67/100/25;[/tg]
0,05/0,1 No-Limit Hold'em (4 handed)
Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.65 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with K♠, 7♠
CO calls $0,10, 2 folds, SB calls $0,05, Hero checks,

Flop: ($0,60) 8♠, J♠, T♠ (3 players)
SB checks, Hero bets $0,10, CO raises to $0,59, SB calls $0,59, Hero calls $0,49

Turn: ($4,14) J♥ (3 players)
SB checks, Hero checks, CO raises to $3,94, SB raises to $12,60 (All-In), Hero calls $1,16 (All-In), 1 folds.

River: ($23,00) 6♥ (2 players)

Final Pot: $23,00

wil ik slowplayen (wat natuurlijk verkeerd is) maar beginnen die gasten zelf te raisen...but anyway, moet ik hier folden na die raises?

6 replies

ik ga hier allin op de flop.

Echter, ik maak al niet eens een minraise hier, dat vind ik echt een klote play. Raise of doe t niet, niet een minraise op dit niveau.

merk nu net op dat er iets niet klopt met die handconverter van Elephant... De potsize klopt langs geen kanten...vreemd ...nog ooit iemand al gemerkt met elephant

Doet wel niks af aan het spelverloop

Tim29876

Wat dopedopey zegt: pushen op de flop en zeker niet minbetten. Ik voeg toe: nooit callen in SSS tenzij je een plan hebt.

DeKuip

Welkom op het forum justfoldnow!
Goed om te zien dat je meteen de handbeoordelingsfora (scrabble-woord!!) hebt gevonden.

Een interessante hand, preflop is natuurlijk goed, op de flop hit je vervolgens je flush. Hoe sterk deze hand natuurlijk ook is, je kan het je niet veroorloven om hier te slowplayen. Als iemand een A♠ heeft dan ben je gezien met een volgende op de board. Ook wil je niet dat de board paired, want dan is er opeens full-house/quads mogelijk die jouw flush verslaan. Daarnaast wil je natuurlijk graag all-in met je flush, dus zul je de pot moeten vergroten om all-in te kunnen.

De pot op de flop is $0.25, dus ik zou hier $0.20-$0.25 betten. As played moet je na de raise van CO gewoon all-in knallen. Slowplayen is dus niet verstandig gezien bovenstaande redenen. Daarnaast wil je all-in en dat kan hier op de flop zelfs al, dus dan moet je dat zeker doen! Je hebt nu zeer waarschijnlijk de beste hand, zodra je al het geld erin kan krijgen met de beste hand heb je alles gedaan wat je kon.
Op deze limiet zitten genoeg slechte spelers, dus je hoeft niet bang te zijn dat ze opeens gaan folden.

Na je flopcall had je op de turn ook direct all-in moeten gaan vanwege dezelfde redenen als hierboven genoemd.

En om je vraag te beantwoorden, niet slowplayen dus, echt niet doen!
Na die raises ga jij gewoon all-in met je flush.

ik verloor trouwens tegen een Fullhouse van 3 boeren en 2 zessen...ongelofelijk!

DeKuip

Oorspronkelijk gepost door justfoldnow
ik verloor trouwens tegen een Fullhouse van 3 boeren en 2 zessen...ongelofelijk!

Dat is wel evil, maar geeft wel aan dat je dus toch je hand moet beschermen, voor hetzelfde geld had hij J8 ipv J6...