Skip to forum
Wekelijkse Ledenpol...

Meldingen
Alles wissen

Wat vindt jij ervan dat we meedoen met het Glazenhuis? Poll is created on dec 03, 2008

[Gesloten] Wekelijkse Ledenpoll: Het Glazenhuis

14 Berichten
11 Gebruikers
0 Reactions
1,564 Bekeken
RobbieV

Ieder jaar is er actie op de radio in België en Nederland, dat rond kersttijd geld inzamelt voor goede doelen. Dit jaar is het goede doel in Congo en wij bij PokerStrategy hebben besloten om hieraan mee te helpen. Je kunt dat hier nog eens uitgebreid lezen in het nieuws.

De vote van deze week is dan ook simpel. Wat vindt jij van deze actie?

13 replies
Yoghi

Ik vind het een leuk initiatief, maar had liever een ander doel gezien

selgae

Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Ik vind het een leuk initiatief, maar had liever een ander doel gezien

Helemaal mee eens ;)

EliasVeritas

Potje opsparen voor volgend jaar? :D

Hallo iedereen,

Ik ondersteun de actie niet. Ik zoek liever zelf mijn eigen goede doelen uit. Zie niet in waarom ik precies omdat toevallig heel nederland dan aan een bepaald goed doel geld geeft, waarom ik dan mee zou moeten doen.

Via het FK (FaculteitenKonvent) doen wij met onze studentenvereniging Slavia mee aan de grote actie Student for Life, waarbij we ons als studenten profileren als maatschappellijk betrokken.

Ik werk dus (als Kringafgevaardigde) actief mee aan deze actie en doe dit met heel veel plezier en een tomeloze inzet :)

Yoghi

Oorspronkelijk gepost door helemaalnicks
Hallo iedereen,

Ik ondersteun de actie niet. Ik zoek liever zelf mijn eigen goede doelen uit. Zie niet in waarom ik precies omdat toevallig heel nederland dan aan een bepaald goed doel geld geeft, waarom ik dan mee zou moeten doen.

Eigenlijk deel ik deze mening wel...

Maar omdat veel mensen zich bij zo'n actie ineens "verplicht" voelen om iets te doen vind ik de actie op zichzelf wel goed, volgende keer wel een beter doel kiezen dan een bodemloze put :)

HoofdVogel

Ik vind het een goede actie, omdat de belgische belastingsbetaler zoiezo een deel geeft aan (het vroegere belgisch-)congo :(

nu helpen onze noorderburen gewoon ff mee :D

In ieder geval ik ga iets storten, ik ga het wel storten op Leo zijn Full Tilt acount omdat ik op pokerstars geen geld heb staan.
Dat is Leo258 zeker?

boschman123

tja rond kerst worden de meeste mensen even kortstondig bewust van hun omgeving en geven ze graag aan goede doelen..jammer dat dit maar eens per jaar is...

maar dat doet niet af aan het nut van het doel..

ik denk dat we allemaal wel een Buy In op ons eigen level kunnen missen...kom op, dat pakken we gewoon weer terug van een of andere dronken amerikaan of franse donk :D

ik geef dus $100..
(dan moet iemand van ps die wel even van me komen "winnen" op een HeadsUp tafel op titan :tongue: mijn neteller moet gevalideerd worden en daar gaan wat dagen overheen)

als iedereen dus 1 een EEN miezerige buy in kan missen...lol dan moet je eens zien hoeveel we bij elkaar kunnen krijgen...

met vriendelijke groet,
Boschman

Yoghi

Ik kan ook wel al mijn geld missen, maar ik vind dat ik het beter kan gebruiken dan dit.

Als ik iets wil geven aan een goed doel moet het uit mijn hart komen, niet omdat iedereen het toevallig ook doet.

Oorspronkelijk gepost door boschman123

(dan moet iemand van ps die wel even van me komen "winnen" op een HeadsUp tafel op titan :tongue: mijn neteller moet gevalideerd worden en daar gaan wat dagen overheen)

met vriendelijke groet,
Boschman

ook als je neteller gevalideerd moet worden , kan je depositen en withdrawen richting pokersites....

Ik moet nl ook gevalideerd worden, maar kon gewoon geld overmaken van pokersite->neteller->pokersite.

iamthedanger

@boschman

mag Robbie dan 1k afstaan aan het goede doel :D?

Tim29876

Een gift voor een goed doel deel ik zelden uit. Meestal gebeurt dit naar aanleiding van dit soort initiatieven. Echt betrokken bij het onderwerp ben ik niet. Geen idee waar Congo precies ligt in Afrika. Ook ben ik me ervan bewust dat er op andere plekken net zo goed gruwelijke dingen gebeuren.

In ieder geval stelt PS mij in de gelegenheid om wat te schenken en ik dacht, ach, waarom ook niet.

boschman123

Oorspronkelijk gepost door envyjosh
@boschman

mag Robbie dan 1k afstaan aan het goede doel :D?

tuuuurrrlijk mag die dat...ook als die meer wil storten is het goed :D

@JinJin, nope lukt me niet..ik had al tijdje gele moeten valideren en nu is mijn account geblockt :evil: