Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL 25 Freeplay, 2 pair on flop

9 Berichten
3 Gebruikers
0 Reactions
461 Bekeken
Jayrikh

$0.1/$0.25 No Limit Holdem
9 players
Converted at weaktight.com

Stacks:
UTG ($27.50)
UTG+1 ($10.75)
MP1 ($15.55)
MP2 ($34.95)
MP3 ($26.15)
CO ($15.35)
BTN ($4.65)
SB ($25.60)
Hero (BB) ($5.00)

Pre-flop: ($0.35, 9 players) Hero is BB Q♣ 5♦
7 folds, SB calls $0.15, Hero checks

Flop: 8♥ 5♥ Q♦ ($0.50, 2 players)
SB checks, Hero bets $0.50, SB calls $0.50

Turn: A♣ ($1.50, 2 players)
SB checks, Hero bets $1, SB calls $1

River: 3♥ ($3.50, 2 players)
SB checks, Hero checks

Deed ik iets fout?

8 replies
Tim29876

Ik shove op de flop vanwege de twee harten op de flop.

Jayrikh

wat is shoven ?(.. bedankt voor je reactie in ieder geval!

Tim29876

o pardon, ik bedoel ik schuif all-in.

Jayrikh

zelfs ook al heb je geen harten??

DeKuip

All-in gaan hier met een stack van $4.90 in een pot van $0.50, dat lijkt me niet zo'n verstandig idee...
Je flopbet is echt prima, potsized bet om je hand te beschermen tegen flushdraws en om de pot op te bouwen zodat je all-in kunt komen.
Op de flop had je beter nog ietsje meer kunnen betten ($1.25), als hij je dan callt dan hou je namelijk nog $3.15 over in een pot van $4. Dat is een mooie verhouding om all-in te kunnen gaan zonder een enorme overbet te maken.
As played is je river-play wat voorzichtig, maar dat is geen ramp. Als je 'm daar all-in had gegooid was het waarschijnlijk wel beter geweest, maar ik begrijp dat je bang was voor de flush.

Jayrikh

ja.. die gast speelde echt op de flush dacht ik.. dus durfde op de river niet te betten..

maar goed ook, want hij had inderdaad de flush jammer genoeg :(

DeKuip

Oorspronkelijk gepost door Jayrikh
ja.. die gast speelde echt op de flush dacht ik.. dus durfde op de river niet te betten..

Als hij de flush echt had, chapeau!!
Prima gespeeld dan, je hebt die gast echt alles verkeerd laten doen in deze hand en hem er nog voor gestraft ook. Hij callt tegen zijn odds in en zodra hij hitte checkt hij weer waardoor hij er ook geen extra value uit haalt na jouw check.

Maar let wel, ze zullen hier niet altijd een flush hebben en door de river all-in te gaan zul je op deze limieten vaak ook nog wel door slechtere handen gecalled worden.

Jayrikh

Oorspronkelijk gepost door DeKuip

Oorspronkelijk gepost door Jayrikh

Als hij de flush echt had, chapeau!!
Prima gespeeld dan, je hebt die gast echt alles verkeerd laten doen in deze hand en hem er nog voor gestraft ook. Hij callt tegen zijn odds in en zodra hij hitte checkt hij weer waardoor hij er ook geen extra value uit haalt na jouw check.

Maar let wel, ze zullen hier niet altijd een flush hebben en door de river all-in te gaan zul je op deze limieten vaak ook nog wel door slechtere handen gecalled worden.

hmm oke.. dan zal ik dat in gedachten houden! Bedankt voor deze nuttige reactie's :)