Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL4 AJ trips op turn

10 Berichten
6 Gebruikers
0 Reactions
452 Bekeken
Velson

Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;Hero$5,34:///////;MP3$2,68:20/70/10/1,5/25/-/-/33;CO$9,06:179/96/1/0,8/41/0/-/38;[/tg]
0,02/0,04 No-Limit Hold'em (9 handed)
Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.65 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP1 with A♥, J♠
UTG1 calls $0,04, UTG2 folds, Hero raises to $0,20, MP2 folds, MP3 calls $0,20, CO calls $0,20, 3 folds, UTG1 calls $0,16.

Flop: ($0,86) 3♣, K♦, A♣ (4 players)
UTG1 bets $0,08, Hero raises to $0,58, 2 folds, UTG1 calls $0,50.

Turn: ($2,02) A♠ (2 players)
UTG1 checks, Hero checks.

River: ($2,02) 8♠ (2 players)
UTG1 checks, Hero bets $1,44, UTG1 folds.

Final Pot: $3,46

Results follow (highlight to see):
Hero shows three of a kind, azen (Ah Js)

Hero wins with three of a kind, azen (Ah Js)

Mag ik hier checken op turn meer value uit men trips te halen omdat hij anders toch fold? Of toch maar beter terug betten?

Grtz

9 replies
marcelhermus

gewoon doorbetten.

gedachtengang is dat villains een turnbet vaak wel callen op deze limiet.

hun hand kan tenslotte nog verbeteren :D

een riverbet vaak niet meer. hun hand is compleet en daar spelen ze dan op.

1,10/1,20 volstaat

aangezien die A pairt zal villain sneller geneigd zijn met een Kx hand te callen

ook is de turn de laatste plaats waar je value uit een FD haalt dus gewoon 2nd barrelen en de river halfpotten voor value ofzo ;)

groeten

het is hier inderdaad zowat gezegd , bet de turn

dit is extra belangrijk vanwege zijn stats: zijn range bevat hier zowat elke Ax, zodat je massale value kunt halen

Neoken

Mag ik hier checken op turn meer value uit men trips te halen omdat hij anders toch fold?

Uw redenering lijkt me fout. Je moet betten om value te krijgen. Zijn line lijkt me juist goed op een draw, dan moet je zeker betten. Nu geef je gewoon een gratis kaart weg...

Velson

Oorspronkelijk gepost door Neoken

Mag ik hier checken op turn meer value uit men trips te halen omdat hij anders toch fold?

Uw redenering lijkt me fout. Je moet betten om value te krijgen. Zijn line lijkt me juist goed op een draw, dan moet je zeker betten. Nu geef je gewoon een gratis kaart weg...

Ik bedoelde: meer value uit zijn Kx te krijgen omdat hij dan wss zou betten op river..

Grtz

Neoken

Oorspronkelijk gepost door Velson

Ik bedoelde: meer value uit zijn Kx te krijgen omdat hij dan wss zou betten op river..

Grtz

Ik weet wat je bedoelde hoor. Ik zeg gewoon dat het niet goed is imo :P

Oorspronkelijk gepost door Velson

Grtz

Kx haal je sowieso value uit omdat hij denkt dat je die A niet hebt
stel nu dat zen range 50/50 Kx en FD is dan haal je meer value door de turn te betten ;)

groeten

Velson

Ik snap het.
Merci voor de reacties.

Joeews

Ook weinig weer aan toe te voegen hier, gewoon doorbetten.
Zou de flopraise wel iets groter maken want villain moet nu slechts 50c callen in een pot die 1.50$ groot is en dat is iets te weinig om draws mee weg te krijgen.
Flopraise naar 80c zou beter zijn geweest.