Deze week gaat de wekelijkse ledenpoll over, hoe kan het ook anders, de nieuwe layout van de homepagina die sinds gisteren online is.
Wat vind je van de nieuwe layout, is het een verbetering ten opzichte van de oude pagina, ben je meer het oldschool-type of ging je spontaan op tilt toen je de nieuwe layout voor het eerst zag?
Laat het ons weten!
Laat ons ook weten wat je liever anders zou zien, wat er volgens jou ontbreekt, of wat absoluut weg zou moeten. Jullie feedback is wederom erg belangrijk voor ons, zodat wij in kunnen spelen op jullie wensen.
Ziet er best goed uit maar ik heb wel wat opmerkingen.
Ik zie weinig logica in de indeling en ik vind het dus niet erg duidelijk. Waarom niet 'Mijn Status', 'Mijn Poker Rooms', 'Vrienden Uitnodigen' en 'Mijn Community' in één kolom? Nu zijn mijn persoonlijke gegevens over de hele pagina verspreid.
'Laatste posts op het forum' zou van mij wel een wat prominenter plekje mogen krijgen. Dit gebruik ik vrij veel.
Ik hou zelf erg van een strakke layout, maar een klein beetje met kleur of grijstinten werken zou de overzichtelijkheid denk ik wel bevorderen.
Wat echt top zou zijn is als je homepage zelf (gedeeltelijk) kan inrichten. Ik ben zelf meestal niet erg geïnteresseerd in de nieuwsartikelen, dus die zou ik graag willen minimaliseren of inklappen. En die valutaconverter gebruik ik nooit, dus die hoef ik ook niet te zien.
Technisch is het zeker mogelijk, maar dat zal geen kleinigheidje zijn
Ik sluit mij helemaal aan bij mijn voorgangier hier.
Laatste posts is voor mij ook erg belangrijk en idd je persoonlijke items zitten over de gehele indeling verdeeld.
Maar voor de rest..we maken zekers grote stappen voorwaarts. dus mijn complimenten aan de bouwers en bedenkers hiervan TOPPIE !!
Ik vind de indeling eigenlijk zo best overzichtelijk, ik gebruiktte de last posts ook vrij veel. En al het nieuws lees ik ook altijd wel, als ik er de tijd voor heb.
Die staat vanaf 19.00 aan de linker kant als het goed is.
Bedankt voor de feedback tot nu toe!
Zoals ik in een andere post ook al zei:
- meer forumpost zochtbaar
- een 2x nieuwsvermelding over het zelfde onderwerp is nogal overdreven
- recent nieuws hoger plaatsen dan top nieuws
Geef mij ook de oude maar, die was overzichtelijker, minder rommelig en veel rustgevender.
Ik wordt nu echt overrompeld met een hoop informatie en op een veel te klein oppervlak/pagina, ik vind het veel te druk nu. Lettertype is ook te klein in vergelijking met de rest van de site.
Waar zijn de laats geposte handen???????? Plus veel ste weinig forum post maar 5!! moeten er 10 zijn