Skip to forum
HannesNL uit het st...

Meldingen
Alles wissen

HannesNL uit het stof geblazen

1,198 Berichten
102 Gebruikers
0 Reactions
40 K Bekeken
HannesNL

Hallo allemaal, na heel wat mislukte pogingen om blogjes bij te houden etc. Waag ik me er toch weer aan.

Ik zal geen saaie lang beginpost maken alleen wat pokerhistory.
ÉÉN massive grote leak: Als het niet lekker loopt, tilten.....
Hopelijk kan ik deze leak in bedwang houden en niet iemand afstacken als ik me flushdraw wil hitten ofzo!

Ik speel nu op NL25FR om me bankroll weer naar een respectvol bedrag te tillen :P Ik heb al eens op 1.7k gestaan, en dan HU spelen, tilten etc. Ik donkte 1k weg, daarna NL50 SH gespeeld, ging super, tot ik tiltte en weer Flink wat geld weg, toen moest ik het doen met $300. Sindsdien ben ik nu aan het 12-tablen op FTP, ik vind NL25 easy beatable, en eigenlijk alle gespeelde limieten toch wel. Alleen ik ben zo dom dat ik alles wegtilt, echt KAPPEN NU! :(

4 dagen geleden begon ik met de $300 bankroll, deze heb ik nu uitgebreid naar $525 + €50 dat ik heb gecasht ;)

En om nog een slaatje uit het pokeren te slaan wil ik elke keer als ik rakeback krijgt, dit meteen op moneybookers zetten.

Nog wat doelen:
- Sowieso the silver ironman freeroll spelen, en wellicht de gold.
- Bij $1k NL25 SH spelen, of NL50 FR spelen, nog niet beslist wat ik zal doen.
- Niet tilten!
- Me blog onderhouden!

Hopelijk krijg ik wat support en zal deze blog standhouden!

Current roll: $525,90

Beantwoorden
Citeren
1.197 replies
HannesNL

Net een kleine sessie gespeeld (737 handen)
Met een winrate van 9.23ptbb/100.

Sowieso niet getilt :) Misschien wat rare calls, maar ik heb lekker gespeeld. Veel in positie ge-3bet, squeezes gemaakt IP, en wat heerlijke bluffraises, ook wel een discutabele call....

Ik ging bijvoorbeeld broke op een 79T3J board broke met me 98. ( geen flushkansen ) Limped pot, en ik lead out, hij called, turn bet ik halfpot hij raised op een 3???? dus ik call, river donk ik 2/3e pot, hij overshoved voor $13 extra, wtf? Hij had KQs, wtf?

Ik ben nog een paar keer geslowplayed door $10 stacks, wat me zo'n 'één BI kostte in totaal.

Begin van de sessie iemand eruit gebluft, er kwamen zulke goede odds om zelfs OOP te callen op de bb (+2 cc'ers) dat ik callde met 78s. Flop komt 598, hij 2/3 pot, ik call, turn komt aas, ik check-raise hem all-in na een potbet, en ik werd hard geflamed dat ik callde met 3 outs enzo, hij tiltte hard :)

Bleek dat hij QQ had, woepie :D

Nog wat lekkere handjes gewonnen, geen setjes, allemaal plays of 2-pairs etc.

Graph:

Roll: $559,90

Nu lekker van het zonnetje genieten :)

Beantwoorden
Citeren

Als je zoveel last hebt van Tilt is het dan misschien niet verstandig om een wat grotere Bankroll aan te houden voor 50NL FR?

Beantwoorden
Citeren
DeKuip

Als je 't waagt om deze niet te blijven up-daten............

:)

Beantwoorden
Citeren
HannesNL

Oorspronkelijk gepost door DeKuip
Als je 't waagt om deze niet te blijven up-daten............

:)

I know... I know :D

We gaan het proberen.

Oorspronkelijk gepost door Isiis
Als je zoveel last hebt van Tilt is het dan misschien niet verstandig om een wat grotere Bankroll aan te houden voor 50NL FR?

Ik speel nu NL25, en ik moet gewoon niet tilten, als ik niet tilt dan heb ik ook geen ruimere BRM nodig ;)

Beantwoorden
Citeren

Succes met het bijhouden van je nieuwe blog. :D En natuurlijk aan de tafels. Misschien kom ik je wel een keer tegen als ik eindelijk de stap kan maken naar NL25, tenzij jij dan al naar NL50 doorstroomt natuurlijk :P

Beantwoorden
Citeren
HannesNL

Dank je!

Lijkt me btw nogal sterk, ik speel op FTP :) En jij op partypoker :)

Net weer sessietje gespeeld, ging goed, me LAGGY speelstijl gaat me goed af, heel veel c-bets kwamen door vanmiddag, dus ik denk niet dat deze line zo blijft...

Ook ben ik een paar keer uitgesuckt, wat mijn winst boven de $100 kon toveren, maar redelijk tevreden met dit resultaat;

KK<AK op AKT board (All-in). Turn A.
TJs<AK op K5TJ board(All-in (halfstack)) River 5.

Plus dat ik 200+ FTP heb gehaald :)

Graph van vandaag:

Roll: $618
Gerund: 9.40ptbb/100 in ~2k handen

Beantwoorden
Citeren
HannesNL

Net even een sessie gespeeld.

Ging gewoon erg goed, behalve op het eind, maakte ik wat riverbluffs die werden geshoved, en kreeg een cooler van een wat discutabele hand. En verloor wat flipjes.

Ik denk dat FTP gewoon heel erg nitty is, ik 3-bet gewoon onwijs veel IP en ik squeeze als er in MP word geraist en door CO of BTN ofzo word gecalled, gewoon erg lekker dat alle plays lukken.

c-bets komen weer erg vaak door, alleen ben gewend van SH dat een A-high flop raise vaak een bluf is, niet op FR NL25 in ieder geval :)

Ik ben echt fan van graphs, dus hier nogmaals een grafiekje :)

Graph:

Zo nog maar even een goede sessie spelen zodat ik rond ~2k handen zit vandaag. Ik wil even de 200 FTP halen :)

btw, ik heb ook weer $20 van me bonus vrijgespeeld, dus me roll groeit nog wel gestaag. Al meer dan verdubbeld de laatste 4 dagen.

Roll: $668

Beantwoorden
Citeren
HannesNL

Net nog een sessie gespeeld, erg frustrerend zo swingy spelen.... Grote pot winnen, grote pot verliezen, het lijkt alsof je niks bereikt.

Gewoon bijna 3k handen gespeeld. Morgen rakeback ontvangen en dan zit me roll wel boven de $700. Hij zat al erboven, maar kijk me swingy graph, die tijd duurde niet lang :)

Net me handen geanalyseerd, maar ik zie niet echt grote fouten in de grote pots. Nu nog even de eindgraph: vanaf hand 1300 ongeveer speelde ik in de avond.

Graph:

Vandaag dus 2925 handen gespeeld. met een winrate van 2.95ptbb/100 niet slecht, maar kan veel beter.

Bankroll: 679.82

Beantwoorden
Citeren
Jehryn

Veel succes met je blog; zolang de groene lijn boven nul blijft is alles goed :)

Beantwoorden
Citeren
HannesNL

komt goed ;)

Kwestie van tijd, en dan zou ik me winsten willen verdubbelen op NL50, ik denk dat ik die nits van FR makkelijk kan exploiten, jammer dat het niveau wel veel hoger ligt op NL50.

Beantwoorden
Citeren
HannesNL

Gister echt een rotsessie....

KK<AA voor fullstack jammer genoeg, ook nog een QQ<KK tegen iemand die ik de vorige keer nog 4-bette met me AA en hij toen foldde, leek me in deze situatie wel +EV.

Toen 2pair<flush op een monoflop AI hij hit.
Al met al gewoon vrij slecht gerund, en natuurlijk slecht gespeeld, want ik had heus wel sommige handen beter kunnen spelen. Bijvoorbeeld 3-barrelen tegen een calling station.

En me rakeback! $16,70!!! Fullring :heart:
Had het wel 3-maal hoger verwacht, maargoed :)
Ik wou naar me moneybookers sturen, maar ik kom er nu achter dat ik $50 per keer kan storten, eerst itt $50 RB verdienen dus :)

PS: AZ-VIStesse vanavond :D Wish us luck!!!!

AZ Alkmaar! :D :heart:

Bankroll: $641,70 - $16,70
Bankroll:

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door timkroes
Gister echt een rotsessie....

KK<AA voor fullstack jammer genoeg, ook nog een QQ<KK tegen iemand die ik de vorige keer nog 4-bette met me AA en hij toen foldde, leek me in deze situatie wel +EV.

Toen 2pair<flush op een monoflop AI hij hit.
Al met al gewoon vrij slecht gerund, en natuurlijk slecht gespeeld, want ik had heus wel sommige handen beter kunnen spelen. Bijvoorbeeld 3-barrelen tegen een calling station.

En me rakeback! $16,70!!! Fullring :heart:
Had het wel 3-maal hoger verwacht, maargoed :)
Ik wou naar me moneybookers sturen, maar ik kom er nu achter dat ik $50 per keer kan storten, eerst itt $50 RB verdienen dus :)

PS: AZ-VIStesse vanavond :D Wish us luck!!!!

AZ Alkmaar! :D :heart:

Bankroll: $641,70 - $16,70
Bankroll:

Altijd bagger, een rotsessie. Maar hey, voelt extra goed als je weer terugbent :P

Enne... kdenk niet dat je veel meer rake terugkrjigt in fullring, want je speelt veel minder handen. Bovendien betaal je dan ook meer rake xD

Beantwoorden
Citeren
HannesNL

Ja klopt, FR is gewoon saai i.v.m. SH, plus dat je veel meer rakeback krijgt, maar ik doe het voorlopig goed op FR.

Deze sessie wel echt veel te vaak AA en KK gekregen, echt stuk of 6 keer AA en 5 keer KK ofzo.

Me 3-bets werden zovaak ge-4bet, werd er moe van, en als ik 3-bette kwamen mijn c-bets niet door :(

Toch superchille sessie, waarbij ik tegen regs gewoon veel turn-raisede als ik dacht dat ze monsters vasthielden op een 2576 board ofzo, ik wist gewoon zeker dat ze meosten folden op een raise, dus dan raise ik gewoon de turn met een gemiste SC oid.

Voor de eerste keer deze week, heb ik iemand kunnen afstacken met een set! woehoe :D Hoe slecht hij hem speelde.... Hij gaat broke met JJ als overpair. :)

Me grootste pots gewonnen in deze 746 handen zijn met de handen:

46 :spade:
56 :club:
44

Implieds :heart: :D

Graph:

I :heart: a nice run.

Bankroll: $740,57-$16,70

Beantwoorden
Citeren

Mooie blog hoor Timkroeg :D

Dat van rakeback op moneybookers zetten vind ik wel slim ja.
Zal ook wel iets voor mij zijn maar dan met neteller 1x per maand naar pinautomaat me rakeback pinnen :D

Beantwoorden
Citeren
superjunk

Zuigt wel dat er gelijk weer 6$ afgaat dan :P

Beantwoorden
Citeren

Ik weet niet hoeveel eraf gaat moet ik ff checken maar 6 dollar is niks.

Beantwoorden
Citeren
HannesNL

$6 deposit/ withdraw fee? of... leg uit. :)

Vandaag lekker daggie :heart: echt loose tafels, was ik niet gewend van FTP, dus moest rustig aan doen met squeezes en 3-bets :( maar ik runde denk ik gewoon onwijs sick ofzo, ben wel paar keer AK<AA, echt 5 keer ofzo :P Maar zelf ook echt sick veel monsters gekregen....

Echt hoe nitty is FR, ik denk, ik 4-bet bluff een keer met QJo tegen een halfstack, dus ik was committed hoe dan ook, hij shoved, ik moet callen, heeft ie AA, volgens mij 3-betten FR spelers alleen met AA-KK en gaan ze alleen broke pf met AA :D

Graph:

upswing? :H

Ook een sicke hand meegemaakt vandaag!

KK was deep: 250bb,
rechter AA was 240bb oid
linker AA was 125bb oid.

Vandaag dus een mooie dag :)
Bankroll: $842,06-$16,70

Al heb je geen interesse in non-poker stories, stop hier met lezen :D

Btw, ik weet niet wat voor muziek AL jullie bloglezers luisteren :P
Maar morgen ( dinsdag nu.... ) Ga ik naar de Melkweg om een concert van papa roach bij te wonen, geen idee of jullie hun kennen? Ik ben een fervent muziekluisteraar met nadruk op rock, ik luister zacht, hard en alles ertussenin :)

Hier hun nieuwste hitsingle lifeline :)

Beantwoorden
Citeren
superjunk

Lekkere sessie :)

Als je met de Neteller kaart pint kost het 6$

Beantwoorden
Citeren
HannesNL

Moneybookers ftw! :)

Trusten PS

Beantwoorden