ik wil zondag eigenlijk best meedoen, maar vergeet me steeds te reggen, hoe laat gaat de inshrijving open?
Oorspronkelijk gepost door Joenaes
Hoe gaat die puntentelling eigenlijk in zijn werk?
In het aankondignieuws van de freeroll staat een link naar regels voor puntentelling
Oorspronkelijk gepost door afhaalchinee
ik wil zondag eigenlijk best meedoen, maar vergeet me steeds te reggen, hoe laat gaat de inshrijving open?
Ben je gekoppelt via PS aan Titan
zoja vanaf Woensdag in de middag je op homepage van PS je pre-registreren en dan op zondag om 15.00 registeren op Titan
Is dat gelukt je nick ff vermelden in de thread van die week om erbij geplaats te worden in de ranglijst
volgens mij heb ik een t shirt gewonnen.
hoe gaat dat veder?
krijg ik een maitjes of i.d.?
Normaal gezien moet je zelf mailtje sturen naar Leo maar aangezien hij geen CM meer is weet niet naar wie je het nu moet sturen, mss dat iemand hier antwoord kan op geven?
Thx
Ik heb ff navraag gedaan en je moet een mailtje sturen naar:
rene.moll@pokerstrategy.com
Net erbuiten
Maar ja, ik had deze maand ook niet echt de gelegenheid om mee te doen.
Gratz alle winnaars ♠_cool:
Oorspronkelijk gepost door Mystique4All
rene.moll@pokerstratery.com
Ik zou zeggen dat je het naar rene.moll@pokerstrategy.com moet mailen dus strategy met een G i.p.v. stratery
maar 1 keer echt meegedaan en toch nog 26e
maar wat ik me afvraag ik zie er met 6 deelnames maar hoe kan dat
er waren toch maar 5 zondagen in mei ?
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Oorspronkelijk gepost door Mystique4All
rene.moll@pokerstratery.comIk zou zeggen dat je het naar rene.moll@pokerstrategy.com moet mailen dus strategy met een G i.p.v. stratery
![]()
Is verbeterd
dank je voor je oplettendheid
ik heb een mailtje naar rene gestuurd ik ging er ff vanuit dat deze beste man nederlands sprak.
komt er nog een stukje van afgelopen zondag?
Oorspronkelijk gepost door ferry198
ik heb een mailtje naar rene gestuurd ik ging er ff vanuit dat deze beste man nederlands sprak.
komt er nog een stukje van afgelopen zondag?
LOL ff voor jullie informatie het is Lanfear naar wie je dat mailtje stuurt ♠_biggrin:
ik heb al twee mailtjes gesturd naar rene.moll@pokerstrategy.com en tot op heden nog geen reactie gekregen.
ik zou toch wel graag ik contact komen met deze beste man.
kan eimand me hier mee helpen?
ik heb al twee mailtjes gesturd naar rene.moll@pokerstrategy.com en tot op heden nog geen reactie gekregen.
ik zou toch wel graag ik contact komen met deze beste man.
kan eimand me hier mee helpen?
Toen wij wonnen hadden we ook geen bevestiging, maar als je type shirt en maat hebt doorgegeven, kan je het t-shirt vast net als ons ineens binnen gestuurd krijgen. Mocht je toch nog contact met hem willen. Het is onze nieuwe headadmin tenslotte, dus een topic aanmaken met de titel vraag aan Lanfear zal wel moeten volstaan denk.
Moet het een t-shirt zijn of mag het ook een polo zijn?
ik ben namenlijk meer van de polotjes
Moet het een t-shirt zijn of mag het ook een polo zijn?
ik ben namenlijk meer van de polotjes
Nee sorry het moet een T-shirt zijn