Ga naar het forum
Nieuwe monitor!

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Nieuwe monitor!

16 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
820 Weergaven

58 hele centimetertjes is deze schitterede monitor, vanaf gisteravond in mijn bezit :D

De SAMSUNG P2350 is een waar juweeltje. Het Touch of Color-design kleurt de omlijsting van de P2350 mee met de lichtval van de omgeving. Zelfs de achterkant van deze monitor is bijzonder fijn vormgegeven. De P2350 is gemaakt van minimaal milieubelastende materialen. En qua beeldkwaliteit laat de P2350 ook niets te wensen over.

Het scherm heeft perfecte lijnen en een elegant design stralen luxe in elke omgeving uit.

Een snelle responstijd van 2 ms, een dynamisch contrast ratio van 50.000:1 zorgen voor gedetailleerde, snelle en vloeiende beelden.

De elegante LED touch buttons bieden directe interactie met de monitor, waardoor u beter toegang heeft tot de geavanceerde features.

De P2350 heeft een milieubewust design, is gemaakt van milieuvriendelijke materialen en verbruikt energie op een efficiënte manier. Het Touch of Color design maakt de monitor eenvoudig recyclebaar.

Het 16:9 beeldformaat is gemaakt voor multimedia en geoptimaliseerd voor High Definition-content. De P2350 is de perfecte platform voor films, games en multimedia.

Met de P2350 is het mogelijk om de monitor op elke gewenste plek te bevestigen aan de muur.

15 reacties

Ik hoop dat je er blij mee bent, ik was zelf ook op zoek naar nieuwe schermen en had deze ook gezien.
Gelukkig zag ik op tijd wat de resolutie was van dit scherm ( 1920x1080 ) en das niet genoeg :)
Ik ben uiteindelijk gegaan voor schermen van 1920x1200 waardoor je net even fijner kan multitafelen.

desalwelteplus VEEL PLEZIER met je nieuwe scherm, want het zal sowieso een flinke vooruitgang zijn :)

DukeFreedom

Volgens mij zou ik ook maar eens een investering moeten doen met me 1024x768 waar ik nog altijd op speel... :P

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Jepzzz, wat een improvement. Investering was het voor mij idd ook.

Yoghi

Werk je bij Samsung ofzo? Van die post kunnen de meeste verkopers nog iets leren.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Het kom van hun website ;) En ik heb zelf ook marketing gedaan dus wat accenten gelegd enzo :D

Muskaatnuss

amai..... ik multitable op dit moment op een dell P3 laptopje met 256mb geheugen en kapotte batterij.....

het leven van een beginnend pokerspeler kan hard zijn :P

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Dude dat kan niet. Windows gebruikt bij mij al 500mb geheugen (de helft van wat ik heb :/) en mijn pokersoftware hangt/crasht regelmatig!

Thormtos91

Ligt eraan welke Windows je gebruikt, jij gebruikt waarschijnlijk XP of Vista.

Maar als je een oudere versie van Windows gebruikt, gebruikt die geen 512mb, maar veel minder.

edit: erg nice beeldscherm :D

Muskaatnuss

believe it or not maar mijn pokersoftware draait en zelfs hold em manager....

en heb er xp opstaan...

:) leve DeLL (Latitude C600)

Thormtos91

Oke, ik weet alleen dat Vista 512mb is, waarschijnlijk is XP dan een stuk minder, 128 ofzo

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik heb XP en dat verbuikt al zoveel...

Thormtos91

hmm, raar, ik had XP op ene pc met 512 werkgeheugen

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_
LaughingMan85

krijg je geen last van je ogen als je zo dicht bij zo een groot scherm zit?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door LaughingMan85
krijg je geen last van je ogen als je zo dicht bij zo een groot scherm zit?

Nee. Gewoon 60hz refreshrate.