Skip to forum
Wekelijkse Ledenpol...

Meldingen
Alles wissen

Wat doe jij in de pauze van een MTT? Poll is created on jul 22, 2009

[Gesloten] Wekelijkse Ledenpoll: Wat doe jij in de pauze van een MTT

34 Berichten
30 Gebruikers
0 Reactions
2,724 Bekeken
Head Admin
Lanfear81

Als je pokert is het belangrijk om af en toe eens een korte pauze te nemen. Je kunt je hoofd even leeg maken, nadenken over je spel en je gedachten even op iets anders dan poker focussen. Dit zodat je daarna weer fris aan de tafels plaats neemt en je beste spel kunt spelen.

Deze poll gaat echter niet om een pauze in het algemeen, maar over de pauzes gedurende. MTTs. Als je MTTs speelt heb je meestal ieder uur een korte pauze van 5 minuten. Hoe besteed jij deze tijd? Ben je druk bezig met je andere MTTs, geef je op het forum een korte update van jou vorderingen in het toernooi, of doe je even iets heel anders dan pokeren.

33 replies

Ik speel niet zo vaak een MTT, maar de pauzes zijn toch vaak wel noodzakelijke momenten om even naar de WC te gaan of wat drinken te halen en wat om te snaaien :P

5 minuten wachten :D

superjunk

Pissen, koffie, joint draaien, bier pakken.. hahaha

eten en drinken pakken dus

en meestal pissen

i love de synchronized breaks op FTP

Jonkie76

Als ik een MTT speel, das niet zo heel vaak, maar dan is me zuipen en eten er wel doorheen.. Meestal vul ik dat op zo'n moment weer even aan en ga ik ff 4 minuten op de bank bij me vrouw zitten..

das dan weer lang zat natuurlijk en kan ik weer een uur tegen aan.

Moderator
pcbeem

Alles van het bovenstaande behalve nieuwe toernooi opstarten. En daarnaast ook wc bezoektje uiteraard.

Netraider

Meestal speel ik naast de MTT nog cashgames, dus in de pauze ga ik ... pokeren. :P

Als ik enkel een MTT speel, dan ga ik pissen & voorraad inslaan in de pauze.

Toilet, drinken pakken en 5 minuten op bed liggen.

Super Moderator
Zeezout

Het zal duidelijk zijn dat de meesten het vakje 'pissen' missen in de keuzes..... :D

SeaJaws

masturberen

MeanGreen

In de Titan freeroll ga ik rond 20:00 meestal kijken of er al versche koffie gezet is door m'n moeder. Toiletje erbij en we kunnen weer vooruit tot de volgende break.

Surfen, voortgang posten, kitkat eten en chatten kunnen onder het spelen ook wel ;)

sigaretje roken, naar toilet, nog wat drinken nemen

Yoghi

Oorspronkelijk gepost door SeaJaws
masturberen

Even alle spanning eraf natuurlijk

-Even naar het toilet
-Vooruitgang posten op forum
-Even mijn vorig gespeelde handen snel overlopen
-Drinken halen
-Slapen

En dat allemaal op 5 minuten :)

Lekker tegen de spelers aan tafel lullen :D

Sigaretje roken en nieuwe koffie zetten:)

Yahto

Ik vul meestal mijn voorraad aan ,ga effe ook naar toilet :)

Oorspronkelijk gepost door PokerFanaat
Lekker tegen de spelers aan tafel lullen :D

Sinds wanneer praten mensen terug ?:P

caroline29632

Meestal heel dringend naar het toilet crossen. Ik drink teveel tijdens het spelen. :f_rolleyes: (meestal wel water :D).