Bankroll Building Coaching
Dames en heren het is zo ver! Ik ga coachings geven voor pokerstrategy en ik heb er zin in. Aankomende vrijdag zal de eerste dag zijn waarop ik coach.
Zoals jullie in het nieuws bericht konden lezen ga ik dus de limieten omhoog samen met jullie. Het idee is dat we beginnen met een keer per week samen te komen op de intarwebz voor een interactieve coaching. Ik zal direct vanaf het begin mijn eigen spel spelen en me niet bezig houden met een te beperkte oppervlakkige strategie. Ik zal jullie een hele stevige basis mee geven en jullie een denkwijze aanleren die fundamenteel is voor alle pokervarianten. Hierdoor zul je na een tijd zelf kunnen beslissen wanneer je nou TAG of LAG moet spelen, hoe je het maximale kunt verdienen uit je goede handen het minste hoeft te verliezen op de minder goede handen en ook hoe je van tijd tot tijd mooie potten op kunt pakken met een bluff ![]()
Theorie en livesessies zullen elkaar goed uitbalanceren. Maar eigenlijk gaat het vooral om jullie vragen! Want zonder de vragen zal de les een stuk minder waard worden. We doen het samen!
Ik ben niet van plan om alleen maar te spelen en jullie toe te laten kijken, oh nee dat is veels te makkelijk... ♠_evil: Ik zal elke week een kleine opdracht voorbereiden die jullie tussen de coachings kunnen maken en via de mail naar me op kunnen sturen. Ik zal er dan naar kijken en de volgende coaching deze opdracht bespreken.
Deze coaching is interessant voor absolute beginners en spelers die al tot en met 25NL hebben gespeeld.
Lukt het maar niet om 25NL of 50NL te beaten kom er dan ook bij want hoogstwaarschijnlijk kan ik nog een hoop leaks aanduiden.
Ik zie jullie vrijdag!
Fons