Ga naar het forum
Bankroll Building c...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Bankroll Building coaching met Ajfonso !!

63 Berichten
22 Gebruikers
0 Reacties
11.3 K Weergaven

Bankroll Building Coaching

Dames en heren het is zo ver! Ik ga coachings geven voor pokerstrategy en ik heb er zin in. Aankomende vrijdag zal de eerste dag zijn waarop ik coach.

Zoals jullie in het nieuws bericht konden lezen ga ik dus de limieten omhoog samen met jullie. Het idee is dat we beginnen met een keer per week samen te komen op de intarwebz voor een interactieve coaching. Ik zal direct vanaf het begin mijn eigen spel spelen en me niet bezig houden met een te beperkte oppervlakkige strategie. Ik zal jullie een hele stevige basis mee geven en jullie een denkwijze aanleren die fundamenteel is voor alle pokervarianten. Hierdoor zul je na een tijd zelf kunnen beslissen wanneer je nou TAG of LAG moet spelen, hoe je het maximale kunt verdienen uit je goede handen het minste hoeft te verliezen op de minder goede handen en ook hoe je van tijd tot tijd mooie potten op kunt pakken met een bluff :f_cool:

Theorie en livesessies zullen elkaar goed uitbalanceren. Maar eigenlijk gaat het vooral om jullie vragen! Want zonder de vragen zal de les een stuk minder waard worden. We doen het samen!

Ik ben niet van plan om alleen maar te spelen en jullie toe te laten kijken, oh nee dat is veels te makkelijk... _evil: Ik zal elke week een kleine opdracht voorbereiden die jullie tussen de coachings kunnen maken en via de mail naar me op kunnen sturen. Ik zal er dan naar kijken en de volgende coaching deze opdracht bespreken.

Deze coaching is interessant voor absolute beginners en spelers die al tot en met 25NL hebben gespeeld.

Lukt het maar niet om 25NL of 50NL te beaten kom er dan ook bij want hoogstwaarschijnlijk kan ik nog een hoop leaks aanduiden.

Ik zie jullie vrijdag!

Fons

62 reacties
Markenator

Hmmm deze pak ik toch even mee :D Iig veel plezier en succes met je coachings! En dat je ons maar veel mag leren ;)

NLDPeter

klinkt super! zal zeker een kijkje komen nemen

raymond20001

ben ook de partij

Ongunstig tijdstip voor mij op vrijdagavond, dus ik hoop maar dat er een video van gemaakt wordt want wil hem wel volgen eigenlijk.

ik zou heel graag deelnemen aan deze coaching groep, want ik denk dat er nog wel leaks in mijn game zitten. Jammer genoeg is het tijdstip niet gepast :(...

oplossingen?

edit:

misschien worden de coachings opgenomen en kan ik aan de hand daarvan meedoen en ook de opdrachten iedere week uitvoeren? Ik kan dan natuurlijk wel geen vragen stellen, maarja, dat lijkt mij beter dan niets? De video's zouden absoluut voor mij blijven, ik zou graag de leaks uit mijn game halen en wat hogere limieten succesvol aankunnen, that's it ;).

Ik hoor er graag meer over

mvg,
Stijn

klinkt supper :D ga zeker proberen mee te doen als mijn schema het toelaat.
Hopelijk tot vrijdag!

zal er proberen bij te zijn, aankondiging leest mooi, grtz

Duchesst

ga der bij zijn dus hou een plaatsje vrij

Supermoderator
Zeezout

Aaahhhh.... die had ik graag willen zien!

Kan helaas komende vrijdag niet.

Juist voor dit onderwerp zou het inderdaad erg leuk zijn om er een video van te maken. Dan kun je in het verloop van dit project nog eens terugkijken naar eerdere coachings. Zou leuke serie zijn!

De vrijdag zal helaas moeilijk worden. Is gezinsavond en dat is ook belangrijk...

Hopelijk komt er een herhaling op een andere dag :D:D:D

Yahto

Ik zal ook deelnemen en de coaching opvolgen ...alhoewel nu vrijdag voor mij niet past ,maar de volgende zal ik zeker van de partij zijn en natuurlijk blijf ik alles hier opvolgen :)

Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Aaahhhh.... die had ik graag willen zien!

Kan helaas komende vrijdag niet.

Juist voor dit onderwerp zou het inderdaad erg leuk zijn om er een video van te maken. Dan kun je in het verloop van dit project nog eens terugkijken naar eerdere coachings. Zou leuke serie zijn!

De vrijdag zal helaas moeilijk worden. Is gezinsavond en dat is ook belangrijk...

Hopelijk komt er een herhaling op een andere dag :D:D:D

i agree, ergens midden in de week zou voor mezelf, dat is dan natuurlijk persoonlijk, beter passen...

Interessant :) Maar helaas kan ik de komende 3 vrijdagen niet aanwezig zijn. Ga morgen op vakantie.

Succes met de coaching ;)

Ik heb de coaching nu voorbereid en heb direct eigenlijk ook de hele coaching samengevat in een leerzaam stencil waar alles nog eens in wordt uitgelegd. Dit stencil zet ik morgen na de coaching wel online gooien en dan kan iedereen het downloaden. Ik denk dat ik morgen de sessie ook ga opnemen als mijn pc dat toelaat. Weet niet of de combo mikogo en camtasia werkt. Maarja we zullen morgen maar even moeten kijken.

TobinqBe

Mikogo sessies kan je recorden met het programma zelf, weet wel niet of je dan audio hebt.

http://www.mikogo-blog.com/mikogo-20-session-recording/

Oorspronkelijk gepost door ajfonso
Ik heb de coaching nu voorbereid en heb direct eigenlijk ook de hele coaching samengevat in een leerzaam stencil waar alles nog eens in wordt uitgelegd. Dit stencil zet ik morgen na de coaching wel online gooien en dan kan iedereen het downloaden. Ik denk dat ik morgen de sessie ook ga opnemen als mijn pc dat toelaat. Weet niet of de combo mikogo en camtasia werkt. Maarja we zullen morgen maar even moeten kijken.

Wow, goed bezig hoor! Zelfs je eigen coachings voorbereiden, samenvatten, en dat dan online zetten. Zo kan ik, samen met de andere spelers die het niet kunnen volgen, toch nog zien wat er behandeld is :)

superjunk

Tof ik ben erbij

Fladdermouse

Ik zou er ook graag bij willen zijn, maar vandaag zal het waarschijnlijk al niet lukken. Ik hoop dat het lukt om het op te nemen. _grin:
Maar ga je FR of SH spelen?

http://www.megaupload.com/?d=4028C3D0

is de link voor de samenvatting en het huiswerk.

Laterz

trouwens heb deze sessie met de volgende stats gespeeld:

20/17

Valt wel mee kwa tightheid toch NLD? :P

En hier wat keyhands van de sessie:

QJ trips op de river vs bet.. raise of call?
http://www.pokerhand.org/?4532424

Villain bet hier vaak nog uit met een aas en zal het moeilijk vinden om te folden met zijn goede toppair hand (lol).. dus hebben we een makkelijke raise. We raisen dit bedrag en niet all-in omdat met een all in hij een aas waarschijnlijk toch wel makkelijker gaat folden.

AA op de river check/call of bet/call of bet/fold
http://www.pokerhand.org/?4532440

Op de flop called hij ons met een range van two pairs/trips, Qx, Tx, 5x, straightdraws.

Op de turn willen we beschermen tegen handen die nu ook een straightdraw oppakken zoals een JT. Op de turn zal hij alleen nog maar callen met een draw een monster, een K of een Q.

1. Check call? Als we checken zal hij bang met de Qx zijn dat wij een betere Qx hebben of een K hebben gehit en zal dit veel behind chekken. Een K zou bang kunnen zijn dat wij een straight hebben en ook behind chekken. Een monsterhand zoals two pair/trips of straight bet uit. We zullen vaak een kleine pot winnen of een grotere verliezen aangezien alleen de handen geld in de pot stoppen als wij chekken die ons beat hebben.

2. Bet/call? We betten uit en worden geraised en we callen.. Villain zal nooit bluffen aangezien wij 3 straten betten en hij heel goed die monsterhanden in zijn range kan hebben. We zullen daarom meestal een grote pot verliezen.

3. Bet/fold? We betten uit en folden tegen een eventuele raise. Als we uitbetten kan een Q en een K nog callen. Monsterhanden zullen echter reraisen en tegen die handen moeten we folden. We zullen dus de zelfde hoeveelheid geld in de pot stoppen als situatie 1 maar meer winst eruit halen en we zullen geen grote potten verliezen zoals in situatie 2.

Bet fold is de beste line!

AA vs reraise
http://www.pokerhand.org/?4532460

Geen fratsen dat scheelt! All in krijg je het toch wel :D