Skip to forum
Wekelijkse Ledenpol...

Meldingen
Alles wissen

Wat is jouw favoriete pokervariant? Poll is created on aug 19, 2009

[Gesloten] Wekelijkse Ledenpoll: Wat is jouw favoriete pokervariant?

19 Berichten
19 Gebruikers
0 Reactions
1,330 Bekeken
Head Admin
Lanfear81

Iedereen heeft zo zijn eigen voorkeuren en wanneer het op pokeren aankomt is dit niet anders dan bij andere zaken in het normale leven. De een houdt van lange deepstacked MTT's met langzame blinds en 50.000 deelnemers terwijl de ander liever een potje stud Hi/Lo Heads up speelt.

Daarom vragen we jou deze week wat jouw favoriete pokervariant is!

18 replies

7C Stud :)

Alles behalve limit!

Rogier

waar staat badugi?

nah j/k, t is omaha op dit moment

Toch maar BSS, heb nog te weinig tijd gehad om me echt op MTT's/PLO te richten.....

BSS No Limit Hold'em - Niet zo lang gespeeld
SSS No Limit Hold'em - Voornamelijk gespeeld
Fixed Limit Hold'em - Pas mee begonnen
SnG - Tijdje geprobeerd
MTT - Paar gespeeld, niet echt serieus
Omaha - Nooit gedaan
Stud - Nooit gedaan

Uit het rijtje dat hier gegeven is, vind ik tot nu toe Fixed Limit het leukst om te doen. Het spelletje bevalt me wel, heb er plezier in, ook al ben ik net begonnen.

Dietjes

speel liefst BSS NL Holdem of Omaha maar aangezien ik me momenteel volledig op BSS NL Holdem SH ben aan het werpen krijgt dit toch de voorkeur :)

doe graag MTT's altijd leuk
doe ook SSS

heb ook tijdje horse,8 game, razz, stud HiLo gespeeld
ook wel leuk is een iets anders ging er eerst goed mee omhoog maar dan ineens terug omlaag

Meestal sng's, steeds vaker een uitstap naar fl sh (thanks to Makomar). En op zondag Badugi op stars. Met dank aan Rogier voor de video. Ik vind het trouwens nog steeds vreemd dat de Badugi vid. onder fun video's staat.

Netraider

Oorspronkelijk gepost door Rogier
waar staat badugi?

Badugi rulez! :D

BSS: nog nooit serieus gespeeld.
SSS: de variant die ik nog steeds speel ("advanced" sss). Ideaal voor multitabling & rakeback grinding.
FL: deze zomer aan begonnen, maar onderweg interesse verloren.
SnG: ben er sinds kort vanaf 0 mee begonnen op iPoker en het bevalt mij wel.
MTT: heel leuke, maar ook de meest frustrerende variant. 1 belangrijke flip verliezen en je uren geduld is voor niets geweest.
Omaha & Stud nog niet gedaan.

angrymonkey

speel het liefst mtt NL:)
het minst graag speel ik fixed limit past niet bij mijn stijl

In real life speel ik met kamerade wel graag eens horse en de varianten appart....
en af en toe ook cashgames nl ofwel met buyin en dan chips oftewel gewoon met kopere centjes ^^

SNG's rule! Vooral de kleintjes, maar af en toe ook eens een grote.

OMAHA!!!!!!!!! :f_cool:

Jehryn

MTT als ik Cash _biggrin:

..maar eigelijk BSS NL

Ik begin Omaha heel leuk te vinden. Lang leve de redraws! Ben er nog niet zo goed in, maar heb al wat winst gemaakt op de micro limieten. Aces niet overplayen daar, kijken voor nut draws en top sets en daarmee aggressief betten. Stud wil ik later proberen, en dan ook razz.

Grote SNG's vind ik eig leuker, het kost wel wat meer tijd, maar het is soms de moeite waard. Nog geen enkel groot toernooi gespeeld... Misschien eens de daily dollar proberen, enkel spijtig dat die zo laat is.

Zoals de meeste hier op het forum wel weten is mijn favoriete spel tog echt MTT maar voor de afwisseling vind ik PLO ook erg leuk(sng/mtt)

Pinowww
raymond20001

sss nlhe, ook PLO en lowball games