Welke rooms zijn het interesantst om freerolls te spelen? Ik speel meestal vanaf 23u-... Mijn doel is een Br op te bouwen en ik vraag me af waar ik meerdere freerolls vind waar wat geld mee te verdienen is...
Ik weet niet veel van freerolls, maar ik weet wel dat er op everest 9mans freerolls zijn die gewoon elke keer opnieuw komen als de vorige vol is. Die 9mans hebben een pricepool van 10 cent, maar omdat ze de hele tijd door gaan kun je gewoon meerdere korte freerolls tegelijk blijven spelen op welk tijdstip je maar wilt. Dat was een jaar geleden zo, ik weet niet of dat nog steeds zo is.
Overige suggesties laat ik wegens gebrek aan kennis maar aan anderen over.
Bodog poker heeft een 500$ freeroll met ongeveer 2500/3000 man(2.40uur) Heb daarin gecasht en een BR mee uitgebouwd supersuperveel fish op cashtafels!
Pacific poker daar heb ik met een freerolls(toen 1000 man 75$) ook gecasht en ook een BR uitgebouwd en mijn poker hoogtij dagen beleefd! En schoot daar in 3 maanden door het plafond heen! Heb daar een half jaar gespeeld,7 keer goed gecasht, nooit gestort! (Was daar een speler "cursy" Duitser omg op de 50c/1$ Jackpottafel) Callt alles 10BB raises preflop met 23 om maar kans te maken op de jackpot en op de flop blijven callen. En zelf met een madehands checken!!! En blijven rebuyen als een gek! Vroeg hem een keer waarom hij zo speelde "Zei hij ik heb vorige jaar november die Jackpot gewonnen" Hij speelde duidelijk alleen voor die jackpot! Je hebt calling stations Maar voor hem zou je een aparte naam moeten verzinnen! Ik weet niet of hij daar nog speelt. Maar hoop het wel voor alle pacific spelers
Pitbull poker runt per half uur een freerole van 25US, Je kunt die onbeperkt spelen, hoofdprijs is echter 7,50US ofzo, maar best een leuke grind en goed om ervaring op te doen.
Ik zal geen link posten:)
Dus google: pitbull poker, dan kom je dr vanzelf:)
En als je daar nog nooit gespeeld hebt, krijg je gratis 10 US om mee te spelen. Even chatlady aanspreken en dan wordt je meestal binnen een half uurtje teruggebeld en staat het geld op je account, ready to play with!'
Succes!