Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Nl 10 Aa

24 Berichten
12 Gebruikers
0 Reactions
2,489 Bekeken

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.05/$0.1 No-Limit Hold'em (6 handed)

Known players:
[tg]MP3(Hero)$14.67:///////;CO$16.70:///////;BU$13.04:///////;SB$9.90:///////;BB$12.57:///////;MP2$10.15:///////;[/tg]

Preflop: Hero is MP3 with A:h, A:d.
MP2 folds, Hero raises to $0.30, CO calls $0.30, 3 folds.

Flop: ($0.75) 6:d, 4:s, 7:s (2 players)
Hero bets $0.60, CO raises to $1.60, Hero calls $1.00.

Turn: ($3.95) K:d (2 players)
Hero checks, CO bets $2.20, Hero calls $2.20.

River: ($8.35) K:c (2 players)
Hero checks, CO bets $4.30, Hero calls $4.30.

Final Pot: $16.95.

23 replies
Rogier

zowel call of fold op de flopraise kan. reads, gezien je al langer bij deze speler aan tafel zit?

niet echt iets speciaal gezien maar dacht wel dat die set had maarja aa leg je niet zomaar neer

Rogier

als je t idee hebt dat ie passief is, fold ik turn wel

Fladdermouse

Moet je de flop niet protecten tegen draws? Er zijn een hele hoop draws mogelijk op dit board.
Of is potcontrol > protection, dat je hier wel kan callen ipv reraisen?
Ik denk dat er veel te veel slechte kaarten op de turn gaan komen, waardoor je vaak nog de beste hand zult moeten folden aangezien je hand OOP niet echt speelbaar is als er een 5 of :spade: komt. Als hij een set heeft en de turn/river vrij groot bet kom je nog zo goed als all-in op de river.

Ik vind dus een reraise of fold beter dan een call.

Rogier

Oorspronkelijk gepost door Fladdermouse
Moet je de flop niet protecten tegen draws? Er zijn een hele hoop draws mogelijk op dit board.
Of is potcontrol > protection, dat je hier wel kan callen ipv reraisen?
Ik denk dat er veel te veel slechte kaarten op de turn gaan komen, waardoor je vaak nog de beste hand zult moeten folden aangezien je hand OOP niet echt speelbaar is als er een 5 of :spade: komt. Als hij een set heeft en de turn/river vrij groot bet kom je nog zo goed als all-in op de river.

Ik vind dus een reraise of fold beter dan een call.

reraise=get it in, en 130bb diep het erinknallen met een overpair lijkt me niet t beste idee tegen passieve tegenstanders.

maargoed, ik zal m ook wel even door iemand anders laten beoordelen :) ben niet altijd juist

raymond20001

goed gespeeld, aggressive play van villian betekent draw met >13 outs of een made hand TP+, betten op de turn heeft geen zin meer, c/c spelen. alleen voor villain heeft betten nog zin
als villian graag bluft, een overbet gewoon callen

EliasVeritas

Instabroke hier, callen slaat nergens op.

Rogier

Oorspronkelijk gepost door EliasVeritas
Instabroke hier, callen slaat nergens op.

constructieve reply elias. zeg netzogoed niks dan ~_~

heb even een range opgezet wat een speler hier naar mijn idee kan hebben. hijs wel vrij loose maar ook vrij agressief(veel drawing hands), en ik denk dat de gemiddelde nl10 speler niet zo aggro is.

29,700 games 0.005 secs 5,940,000 games/sec

Board: 6d 4s 7s
Dead:

equity win tie pots won pots tied
Hand 0: 56.502% 55.42% 01.08% 16461 320.00 { 77-44, A9s-A8s, As5s, A3s-A2s, Ts8s, 9s8s, 8s6s, 76s, 6s5s }
Hand 1: 43.498% 42.42% 01.08% 12599 320.00 { AdAh }

ofwel hiertegen heb je voldoende equity om broke te gaan (net), maar als je tegen een nit zit die hier 100% sets/56ss/a5ss heeft ga je huilen(voor 150bb)

hoorde ook n andere line:
tegen regs call flop donk(call of fold tegen rr) safe turn, checkfold unsafe turn
tegen clueless idiot reraise flop/get it in
tegen passieve tegenstander checkfold flop

Zonder rest te lezen even reageren voor het spelen tegen een unknown.

Zijn kleine raise op de flop doet vermoeden dat het gaat om een fish want er zijn normaliter geen handen die met dat bedrag op die flop geraised kunnen worden. Potcontrole call vind ik dus zeker niet slecht, want hij kan er meer handen zo spelen :
- Set, two pair, 55/65/98 of een overpair.

Gezien hij vrij erratic speelt vind ik een raise hier niet opportuun en wil ik die protectie tegen 5x/98 handen wel weggooien, zeker omdat hij net die fishsize raise maakt ... fishes raisen hun draws niet vaak.
Potcontrole dus.

Op de turn is het al moeilijker, maar er zit nog altijd de kans in dat hij een overpair 88-JJ ook zo speelt en een kleine kans dat hij op de draw zit. Check/call vind ik dus goed.

River vind ik een fold.
Ik zie weinigen daar nog bluffen na een bet/call en check/call van u en een pocket pair 88-QQ checkt wel behind. Twee paar handen geven meestal gewoon op.

Geloof niet dat ge 1/4 wint, river is dus check en hoop op checkbehind, anders fold als het een echte bet betreft (dus ja, niet folden tegen 2 $, tegen 4 $ wel al) ... dit lijkt echt wel héél valueextractend wat die fish doet.

iamthedanger

raise en go broke op flop/turn.

EliasVeritas

Het enige 7hi broke waar ik niet instabroke ga met AA is een monochrome board.
Voor de rest weet ik echt niet waar jullie het over hebben...

Potcontrole met AA op een 7hi very drawy board tegen een unknown OOP.
Keep it up, right up!

Rogier

Oorspronkelijk gepost door EliasVeritas
Het enige 7hi broke waar ik niet instabroke ga met AA is een monochrome board.
Voor de rest weet ik echt niet waar jullie het over hebben...

Potcontrole met AA op een 7hi very drawy board tegen een unknown OOP.
Keep it up, right up!

tja, als je denkt dat villain voor 150bb met tptk afstackt, prima~

Voor wat het waard is, denk ik dat dit op NL10 wel een raise/shove is op de flop. Veel tegenstanders gaan hier hun 88-JJ niet kunnen opgeven. En dat het 150BB diep is, daar letten ze al helemaal niet op.

EliasVeritas

Oorspronkelijk gepost door falcone1983
Voor wat het waard is, denk ik dat dit op NL10 wel een raise/shove is op de flop. Veel tegenstanders gaan hier hun 88-JJ niet kunnen opgeven. En dat het 150BB diep is, daar letten ze al helemaal niet op.

't Is al goed, zaag...
Dat het mathematisch niet klopt, maakt waarschijnlijk niets uit.

Battle of the coaches _love:

dustje

voor 150 BB broke gaan daar is ook tegen fish way overplayed.

Nog wat opmerkingen:

- Misschien kunnen al heel wat problemen worden voorkomen door PF te raisen naar 0.40. Zeker als je lager raiset omdat je actie wil op je Azen is dat wel een heel slechte play volgens mij.

- Ik heb ergens een filmpje gezien van de WSOP 2009 waarin Erik Lindgren als PF agressor met AA op een gelijkaardig bord drie straten check-callde. Het was denk ik wel een multiway, en obv een toernooi, dus misschien niet zo relevant.

- Is een 3-bet naar 5.50 of zo op de flop een optie, met de bedoeling te folden op een shove? Ik hoop daarmee een hoop draws eruit te krijgen (handen als A:sT:s tot A:sQ:s kunnen zeker in zijn range zitten, samen met dingen als 65 zonder FD), en tegelijk nog value te krijgen van lagere overpairs. Je verliest met deze lijn denk ik het minst tegen sets.