Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Nl 10 Aa

24 Berichten
12 Gebruikers
0 Reacties
2,502 Weergaven
Rogier
Oldschool Grinder

nee, 3bet/fold is horrible op deze flop omdat er superveel combodraws mogelijk zijn die daar gaan shoven :P

Oorspronkelijk gepost door calimero1981
Battle of the coaches _love:

Dat niet, ik hou me er buiten nu als anderen menen dat een korte "bullshit, het zit zo en niet anders" volstaat als beargumentering.
Zelfs Filip Dewinter argumenteert beter en genuanceeerder ...

RobbieV
Oldschool Grinder

Raise flop en busto

Mstlc
Oldschool Grinder

Als je hier niet voor 150BB beslissingen wilt maken leave de table dan & ga niet met 150BB oop spelen... besides, doe dat gewoon zoieso want je pre-flop play slaat nergens op. Zelfs als je maar 100BB deep zit is PFR daar gewoon te klein voor NL10 tables. Wat is er mis met de standard 4BB raise? Onder NL25 zou ik daar nooit van afwijken en zelfs daar doe ik het enkel op de CO & BU omdat je daar raised voor FE, MP raise je voor value, zeker op NL10. If anything open je hier naar 5-6bb net omdat je deep stacked zit & je CO hier geen zieke implieds wil geven.

Daarnaast op de flop... tja. Voor 100bb ga ik hier zoieso broke zonder reads omdat er hier teveel weaker overpairs in villain zen range zitten die hij toch niet kan folden op deze stakes. Misschien is deze play niet zo slecht als je 150bb deep zit maar dat is enkel omdat je veel geluk hebt & turn & river bricken. Als hier nog een 3/5/7/8 of schoppen valt wil ik je dit wel eens zien verder spelen eigenlijk. Ik 3bet de flop hier zoieso.