Skip to forum
Wil jij een DoN ses...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Wil jij een DoN sessionreview op video?

23 Berichten
8 Gebruikers
0 Reactions
2,553 Bekeken

Lieve pokerstrategen,

Na die diamond(-status) van PokerStrategy was ik natuurlijk helemaal binnen. Maar...de heimwee sloeg toe en ik ben weer terug. Fris en alert op de pokertafels van de Double or Nothing Sit & Go's.

Zoals jullie weten heb ik ook twee video's gemaakt:
http://nl.pokerstrategy.com/video/5955
http://nl.pokerstrategy.com/video/6089

Voor mijn nieuwste video ben ik op zoek naar een double or nothing-speler die wil dat ik zijn sessie review.

Ben jij diegene en ben jij serieus bezig met DoN's ? Reageer dan in deze topic, vertel hoe lang je al speelt, welk limiet en waarom ik jouw sessie zou moeten reviewen.

22 replies
Jonkie76

Je hebt mij al een keer bijgestaan, dus ik laat de eer over aan iemand anders ..of je moet niemand kunnen vinden. :D

De 1$ DoN's crush ik al een hele tijd, maar wordt wel lastiger omdat de mensen tighter worden en je zelf daardoor neigt wat agressiever te gaan spelen om hun te doen laten folden. Deze taktiek heeft me echter nog geen gouden eieren opgeleverd.

Zelf heb ik al een paar keer de $5 dollar DoN gespeeld, maar tot nu toe nog niet met succes. Mijn BR staat ok niet toe om daar veel van te spelen, dus voorlopig blijf ik nog steeds hangen op de 1$.

Dus als niemand zich meld, dan kunnen we wel een keer wat doen lijkt mij.
Met name advies over software om reviews of live stats te kunnen gebruiken ontbreken bij mij. Ook daar heb ik het probleem dat ik met een BR van 120 dollar, geen pakket van 50 dollar ga aanschaffen om 1$ DoN's te crushen. Speel op pokerstars, en wil dus stats gebruiken die op die pokerroom gebruikt mogen worden, en liefst geen geld kost om aan te aanschaffen.

Samwise90

hoi nijn! wb!
ik speel helaas geen dons meer :( succes met je vid

He lang geleden, leuk dat je het weer oppakt en alvast veel succes!

Hey Nijntje!

Waar was je toch jongen? We hebben je gemist!

Heel goed dat je er weer bent, en meteen aan de slag wil gaan met DoN session reviews. We kijken er nu al naar uit :)

Succes ermee. :D

ossmiboy

Hey Nijntje,

Ik heb wel interesse. Ben met DON's mn BR weer omhoog aant helpen, en zou het super vinden als je mijn sessie zou willen reviewen.

Laat maar weten of je geinteresseerd bent.

Jonkie76

Nou Nijn denk dat je je klant hebt gevonden :D
Ossmiboy is bereidwillig :D

Hoe lang speel je al? Welke limiet? Multitafel je?

Speel je altijd DoN's of wil je eigenlijk wat anders doen?

Oorspronkelijk gepost door NijntjeNL

Oeh, het kleine lieve witte konijntje wordt kieskeurig ;) Maak je er toch gewoon meerdere, ook nog een voor Jonkie? ;)

ossmiboy

Ik speel nu denk ik één jaar online poker. Heb al vanalles gespeeld. Cash games, MTT's maar vooral SNG's. Ben enkele keren in het klassement van Battle of the Planets geraakt door de 1.20 te hebben gegrind.

Maar ik denk dat ik met de DON's een variant heb gevonden die, als je alles onder de knie hebt, vrij makkelijk te beaten is en waarmee je tamelijk snel kan upgrinden.

Ik speel de DON's voorlopig op de 1.10 limiet. Wil wel zo snel mogelijk upmoven naar de 5.20. Ik speel nu 6-tafels tegelijk, om mijn push/fold spel nog te kunnen verbeteren, en toch nog een paar seconden te kunnen nadenken.

edwardwelsh

Dit is mijn blog :

My Life in the World of DON's

Mocht je geen zin hebben om alles te lezen dan vat ik het eventjes voor u samen :

Speel 1$ dons op stars. (sinds september)
4 tafels (zou er meer kunnen spelen, maar ik vind niet de geschikte layout)
Win % : 63%
Doel : 1000 dons spelen alvorens naar 5$ over te stappen (zit aan +400)
Speel dons omdat die easy te beaten zijn, maar alles wordt wel een beetje saai en daardoor speel ik af en toe eens een 10mans SNG van 3$
Gebruik holdem Manager (maar enkel de vpip%)

Kan je mij vertellen wat zo een reviewsessie precies inhoudt?

Na 50 dons heb ik jouw 2 vids bekeken. Heb er zeker en vast iets van opgestoken, maar vond jouw push fase iets te loose. Had mss te maken met de limiet. Die 1$ dons zijn echt heel erg fishy en daar is tightness echt wel een voordeel.
Daarom zou ik zo een review wel eens willen overwegen om te zien wat een ervaren speler van mijn spel vind en mss nog een paar leaks te kunnen vinden. Iets meer uitleg over holdem manager zou ook wel welkom zijn.

pmania

Ik speel vanaf Februari dit jaar, maar serieus vanaf Juli. Speel de $5.4 op stars en ik zit momenteel in een swing. Ik heb wel wat grafieken ook in mijn blog van die swing, er zat eerst wel een mooie stijgende lijn in. Maar nadat ik wat geld eraf heb gehaald is het meteen wat minder gegaan, wilde ook eerst al gaan overstappen naar de $10.8. Misschien is dat normaal nadat je 2x keer wat opneemt ? Dus die swing is mijn reden voor een review.

Voeg me allemaal even toe op Skype: wouterarnhem

pmania

Ik had even soort van test video opgenomen, dit zijn alleen de eerste tien minuten:

En hier staat ie helemaal:
DoN$5.4@stars
Het is niet helemaal mooi opgenomen vind ik zelf, maar goed. En een ander image zou ook niet verkeerd zijn, maar dan moet ik eens een keer mailen.
Statistieken zijn:
Abb. name/Trny M
VPIP/Preflop raise/Steal/3-Bet
Agg. factor/Agg pct/Flop CB/Fold to flop CB/Hands
Beetje standaard voor de rest gebruik ik af en toe de pop-up.

Voor de volgende probeer ik wel 4 tafels tegelijk te op te nemen, misschien van verschillende pokerrooms.

edwardwelsh

Heb geen skype, so i am out.

Samwise90

Oorspronkelijk gepost door edwardwelsh

Heb geen skype, so i am out.

downloaden en instellen van skype kost je welgeteld 1 minuut. Is het ZEKER waard om een review te krijgen van nijntje, geloof me :)

ossmiboy ? pmania? skype?

pmania

Ik heb skype niet altijd aanstaan, maar jij bent de laatste tijd helemaal niet meer op skype aanwezig. Onzichtbaar soms ?

Ik ben bijna non-stop online ;)

Je staat niet in mijn skype lijst, misschien even opnieuw toevoegen/jeskypenaam geven?

Hey,

Hoe gaat het met de reviews? Heeft iedereen al contact met Nijntje gehad?

Ben benieuwd naar de eerste video's ;)

Succes er mee heren! :)