Ga naar het forum
poker layouts & roo...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] poker layouts & room updates

13 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
1,252 Weergaven

Een tijd geleden had ik een kaartdeck gedownload van PS om deze te gebruiken bij het spelen op Full Tilt. Sinds een paar grote updates van FTP die al weer maanden geleden zijn had ik automatisch weer het standaard kaartdeck van FTP. Ik wil eigenlijk weer een kaartdeck van PS gebruiken maar de beschrijving die zegt hoe je dat doet klopt niet meer omdat de software van FTP nu op een andere manier op de harde schijf staat opgeslagen.

Kan de uitleg voor het installeren van een kaartdeck dus verbeterd worden? Hopelijk weet iemand anders al hoe je een kaartdeck van PS kan gebruiken op FTP?

12 reacties
raymond20001
Hoofdbeheerder
Lanfear81

hey real,

ja dit klopt inderdaad, sinds de grote updates klopt de beschrijvingniet meer helemaal. Ik ben gisteren begonnen met het updaten van de hele pokertool sectie. Daar hoort dus oo het gedeelte van full tilt bij.

Ik zal kijken dat ik aan deze sectie prioriteit geef. Ik geef wel een seintje als het correct is!

De afbeeldingen voor de kaarten zouden even gewijzigd moeten worden door de uploader (of downloader) via Adobe Illustrator dacht ik, en elke kaart apart opslaan als .svg file.

Ik heb hier in ieder geval wel soortgelijke kaarten voor de liefhebbers, installatie instructies staan erbij. (Ik wist trouwens niet eens dat PS al layouts had :D)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

BUMP.

Mods, wanneer zal de poker tools sectie weer kloppen?

Hoofdbeheerder
Lanfear81

ik zal proberen er volgende week naar de kijken en hier een update te geven. Over wanneer het aangepast kan zijn!

Fladdermouse

Ik heb de CarlFly2 cardset omgezet en geupload.

De kwaliteit is minder dan het origineel, hopelijk vind je het nog duidelijk genoeg om te spelen.

De link vind je hier.

Best eerst een back-up maken van je oude file en vervangen door deze nieuwe.
De juiste map kan je hier vinden: C:\Program Files\Full Tilt Poker\Graphics\NewTable\Common

Ik heb nu niet veel tijd om de rest van de bestanden aan te passen voor de nieuwe software, maar na mijn examens, wil ik er wel wat tijd voor vrijmaken.
Ondertussen heb ik een hele verzameling carddecks, backgrounds, chips, buttons,... voor de FTP software die ik met jullie wil delen.

Hoofdbeheerder
Lanfear81

Hey, even een update

De kaartendecks die in de download sectie staat die werken niet meer, zoals jullie weten.

momenteel zijn er ook geen officiele werkende decks en layouts van PS beschikbaar.

Op het duitse forum zijn er wel decks te downloaden, bijvoorbeeld:

https://www.pokerstrategy.com/de/forum/thread.php?threadid=701960&threadview=0&hilight=&hilightuser=0&page=1

Als Fladder zijn decks en andere costomized material zou willen sharen hier is dat natuurlijk heel mooi _biggrin:

Ik zal de download page voor nu in ieder geval zo aanpassen dat deze decks en layouts er niet meer op staan, om verwarring te voorkomen.

Of en wanneer er weer decks beschikbaar komen durf ik nu echt niet te zeggen.

ff een vraagje, ik werk dus met een andere layout + deck voor pokerstars, maar elke keer als ik de client uitschakel en opnieuw opstart, dan geeft ie telkens aan dat er een nieuwe update is die ik dan moet downloaden.
Gevolg is dat ik mijn layout + deck ook weer aan moet gaan passen

Fladdermouse

De enige oplossing is door PokerStars te openen zonder de software te updaten.
Hievoor moet je "C:\Program Files\PokerStars\PokerStarsUpdate.exe" vervangen door "C:\Program Files\PokerStars\PokerStars.exe".

Dit vind je door rechts te klikken op je snelkoppeling -> Eigenschappen -> Doel

Je zal hierdoor wel geen automatische updates krijgen, maar wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, hoef je enkel de softawre te openen via PokerStarsUpdate.exe.

Je kan ook een programa schrijven waardoor je computer automatisch alle files weer op de juiste plek zet, maar dat kan ik zelf niet maken.

In deze link staat er wel uitgelegd hoe je het zelf kan maken/aanpassen.

Fladdermouse

Hier ook nog even 2 links naar uitgebreide threads voor het modden van je lay-out. Bijna al mijn lay-out stuff komt hier vandaan.
Het grootste gedeelte van het beschikbare materiaal is helemaal gratis.

PokerStars
Full Tilt Poker

Voor mensen die het niet erg vinden om te betalen voor het modden van hun lay-out zijn hier nog 3 links.

Fozzy Poker Mods
PSthemes
Tiltbuster

ik heb trouwens ook eens snel een pokerstrategy.com layout gemaakt voor FTP:

https://www.pokerstrategy.com/nl/forum/thread.php?threadid=25251&hilightuser=689841

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
Op het duitse forum zijn er wel decks te downloaden, bijvoorbeeld:

https://www.pokerstrategy.com/de/forum/thread.php?threadid=701960&threadview=0&hilight=&hilightuser=0&page=1

Ik heb die kaartset uit de eerste post van die thread genomen. Hij werkte meteen en hij is mooi! Ik heb ook expres de gele achterkant gehouden, want dan zie ik tenminste niet af en toe een speler over het hoofd bij het maken van een cbet. Deze set doet zeker niet onder voor die Carlfly-set.