Skip to forum
Thread: The Battle ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Thread: The Battle of the Donkeys 20-04

548 Berichten
30 Gebruikers
0 Reactions
13.4 K Bekeken

Zie DIT NIEUWS voor ALLE info over The battle of the Donkeys!!!
Lees het goed door!!!!

Dit zijn de teams/deelnemers van vanavond:

Team Sharkking89:
Sharkking89 = Dutchprophet
Xiquon = xiqu0n
Markuselitus = markuselitus
MarcelHermus = marcelhermus
NLD Peter = NLD-Peter

Team Sharp80:
Sharp80 = Sharp_80
Roycus = roycus
Sreteb = syzygie
Remmetje = petjep1
DukeFreedom = Duke Freedom

Team Boschman: Allen Pokerstars accountnames
Boschman123
Mikahakfin
pro_king
sevenruud
Thomash37

De overige deelnemers:
Anunaki = The_Anunaki
DeKuip = FMDeKuip
Elrio = Elrio16
Leo258 = SickFish NL
Pinowww = Pinowww
Selgae = roppie74
Sonatawolf = SonataWolf
Zeezout = Sojaboon

Leden die meedoen, maar zelf de buy in betalen:
Geef je PokerStars nickname op in deze thread! Doe je dit niet dan word je ook niet opgenomen in de tussenstanden en kun je je niet kwalificeren voor 1 van de teams van volgende week!

De 100K Gtd op Pokerstars begint vanavond om 21.30 uur en kun je vinden in de PokerStars lobby via:
"Tourney" -> "Special" -> "Sunday Hundred Grand"

Mijn vraag aan alle deelnemers en railers onder jullie: Post tijdens het toernooi hoe het gaat! Ik heb natuurlijk geen tijd om alle tafels te openen van jullie, maar ik wil natuurlijk wel weten hoe het jullie vergaat! Ik wil dat deze thread vanavond uit elkaar barst van de vele posts!!

Schrijf je direct in wanneer je het geld binnen is, want vaak zit het toernooi al 2 uur voor aanvang vol!

Succes iedereen!

P.S. als je PokerStars accountname boven in de lijst erbij staat dan betekent dit dat het geld al is getransfered.

547 replies

Yo thnx Sharp, ik sta uiteraard weer ingechreven :)

Good Skills 2night ppl!!!!! :D

Heerlijk, bedankt mevrouw Sharp maar voor mij :D

elrio

ZO ik zie dat ik ook werd uitgekozen door

Mevrouw Sharp :P
Hiervoor uiteraard mijn Dank :P

Elrio, eerst Brugge winnen vanavond, dan Anderlecht, dan wij?
zou top zijn :D

elrio

Oorspronkelijk gepost door SonataWolf
Elrio, eerst Brugge winnen vanavond, dan Anderlecht, dan wij?
zou top zijn :D

Weet je wat nog meer top zou zijn

Brugge wint, anderlecht wint
Brugge wint in anderlecht en vervolgens andere wedstrijden en standard verliest al zijn wedstrijden

FCB kampioen :P
Al mag anderlecht ook wel kampioen spelen, zou wel eens willen zien wat er gebeurd in Standard als ze nu geen kampioen spelen :P

Als Standard geen kampioen wordt moet het Anderlecht worden, het is niet meer mogelijk dat Brugge kampioen wordt en Anderlecht toch CL haalt, dusjah:p

maar we gaan off topic:p

DeKuip

Oorspronkelijk gepost door Sharp80
Mijn vraag aan alle deelnemers en railers onder jullie: Post tijdens het toernooi hoe het gaat! Ik heb natuurlijk geen tijd om alle tafels te openen van jullie, maar ik wil natuurlijk wel weten hoe het jullie vergaat! Ik wil dat deze thread vanavond uit elkaar barst van de vele posts!!

Whahaha, hoe kan je je daar nou nog zorgen over maken :evil:

elrio

Als Standard geen kampioen wordt moet het Anderlecht worden, het is niet meer mogelijk dat Brugge kampioen wordt en Anderlecht toch CL haalt, dusjah:p

maar we gaan off topic:p

Naar aanlijding van deze reactie een tegenreactie van mezelf of sonatawolf :P

Hoezo niet meer mogelijk?????

Standard 68 punten
Anderlecht 61 punten
Club brugge 60 punten

Stel

Anderlecht wint van standard en brugge van gent

Standard 68 punten
Anderlecht 64 punten
club brugge 63 punten

Als club dan van anderlecht wint en overige wedstrijden ook en standard verliest al hun wedstrijden dan is club gewoon kampioen

DeKuip

FMDeKuip, thanks Sharp!! :D

Ik bedoelde dat als club kampioen wordt Anderlecht geen CL kan halen. Dan nog liever de titel naar Standard laten gaan...

selgae

hoi ik doe ook mee sta al ingeschreven nickname roppie74 succes allemaal en laat iemand van ons zeer ver komen.

elrio

Ik bedoelde dat als club kampioen wordt Anderlecht geen CL kan halen. Dan nog liever de titel naar Standard laten gaan...

Als standard al hun wedstrijden nog verliest, of minstens 2
(Tegen Chalerloi en Genk) en anderlecht wint overige wedstrijden niet tegen club is anderlecht toch gewoon tweede :P

zie Jupiler league topic, zal het daar eens uitleggen...

ik twijfel nog of ik mee ga doen

ik moet morgen echt fris zijn om 9:00

hoi Anunaki,

Ik zat al te twijfelen of ik je erbij moest zetten. Mocht je wel gaan spelen, geef je het dan door? Anders kun je je niet kwalificeren voor het team van volgende week. ;)

als ik meedoe, meld ik me uiteraard Sharp,

maakt het nog uit hoe lang van te voren ik me meld?

Ja, is moeilijk te zeggen. Als we het toernooi naderen dan gaat deze thread erg snel. :D Wanneer het niet door mocht komen kun je tevens nog ff mailen naar paul@pokerstrategy.com . Dan weet je zeker dat je wordt opgenomen in de lijst, maar probeer eerst de thread.

is goed

Word een leuke dag hoop ik. Dadelijk pokeren in de kroeg, hopelijk word ik daar eerste. Tegelijk wordt PSV kampioen en ik hoop weer ITM te komen vanavond :P