Cool aanbod Pinowww!!
Ik begin waarschijnlijk een luxeprobleem te krijgen, want als het goed is heb ik mezelf ook weer in een team gespeeld gister
Sharp, ik had al gemeld dat ik dus de aankomende zondag er helaas niet bij kan zijn.
Ik zag mezelf op de lijst staan, dus bij deze meld ik me helaas officieel af
De rest alvast succes!
gaan jullie voor de editie van deze week nog andere spelers backen behalve de spelrs die al in het team zitten, heb op het moment namelijk niet de br om een $11 dollar toernooi te spelen maar zou wel graag wer een x mee willen doen, ik ga het maandagavond iig proberen bij het landen toernooi, het word mijn enigste kans:P want deze maandag kon ik niet en op maandag 5 mei heb ik een live toernooi:P
gaan jullie voor de editie van deze week nog andere spelers backen behalve de spelrs die al in het team zitten
Jazeker! Hou het nieuws vandaag in de gaten, want er komen nogal wat backdeals bij voor aankomende zondag!
en hoe zit het met de teams als er spelers uitvallen? ik zou het niet erg vinden om nog eens mee te doen
De vervangers worden gekozen op basis van de prestaties van de groep overige deelnemers.
Aangezien DeKuip afvalt komt dus nu Anunaki in aanmerking voor zijn plaats. Zie de uitslag van de overige deelnemers HIER.
Er worden overigens maar liefst 9 extra backdeals verdeeld voor aankomende zondag, dus hoe het nieuws in de gaten hoe je hiervoor in aanmerking kunt komen.
hoi,
Het nieuws over de extra backdeals staat online.........
Maak er gebruik van!