hallo,
mijn naam is christof en ik speel al een tijdje poker op pokerstars als christof1111. ik zal kort proberen uit te leggen hoe dat me tot nu toe verlopen is.
ik ben zon 4 jaar geleden begonnen met poker spelen tegen wat vrienden en met het geld dat ik van hun won ben ik op internet beginnen spelen. Allereerst op unibet een storting gedaan van 20 euro en daar een mooie 300 euro van gemaakt zonder dat ik echt goed wist wat ik deed of wat bankroll management was.
ik heb die 300 er dan afgehaald en 75 dollar op pokerstars van gezet. dit met een goed resultaat want ik had al vrij snel een br van 1500 dollar, ook dit zonder br management. Ik speelde veel te hoog vr mijn br en begon te verliezen en ben toen teruggevallen tot 200 dollar.
toen toch maar is wat artikels beginnen lezen en sngs vr 2.5 dollar beginnen spelen en opnieuw terug opgebouwd tot 1000 dollar. Ondertussen speelde ik de 10 dollar van 27personen en 18 personen en zag ik dat mijn br in het werkelijk leven wat onder druk kwam te staan door nogal een druk uitgaansleven en de vele festivals die ik elk jaar doe. dus ik haalde er 500 dollar af en nam het besluit dat ik telkens ik geld nodig had het ging afhalen tot 500 dollar, ik had dan wel geen buffer van 100 buy ins, maar ik had niet het gevoel dat ik die nodig had omdat ik de limiet zo makkelijk versloeg. en dat heb ik dan gedaan in de zomervakantie met al resultaat dat ik alles heb kunnen betalen dat ik wou en zelfs een overschot had.
Ik ben me dan ook wat meer gaan verdiepen in grotere mtts met naar mijn mening degelijke resultaten, en als mooiste ship 1ste in de 5 dollar rebuy 7500 dollar guarantee. Daar heb ik ook een groot gedeelte van afgehaald en 1000 dollar gestort naar full tilt omdat ik daar een rakebackdeal heb met pokerstrategy en ik ook eens wat wou gaan cahgamen. Ik ben daar dan begonnen op sh nl50 en wat winst gemaakt, die ik dan vlotjes verloor.
Ik heb toen besloten om maar wat HU te gaan spelen omdat ik dacht dat zoiets me beter zou liggen. Heb daar snel 1k winst gemaakt en erna nog veel sneller 1k verloren omdat ik in een serieuze downswing was en ook een klein beetje getilt heb door de beats. 4 of 5 keer een 2 of 3 outer op de river of runner runner waren niet echt vreemd. ik ben om precies te zijn 1k kwijtgespeelt op 2 dagen tijd door gwn vrt te blijven spelen.
Ik was het dan eventjes beu en ben terug op stars 180 spelers 10dollars turbos gaan spelen met een mooi resultaat tot nu toe, ik heb een 2k gewonnen op 2 weken, wat niet slecht is vr die takes, maar ik verwacht wel een terugval omdat het verdacht winstgevend lijkt:).
om het kort samen te vatten speel ik toernooien en sngs op stars zonder stats, want om de een of andere reden werkt men ptr 3 daar niet deftig op. daarom dat ik denk holdem manager aan te schaffen omdat die daar normaal wel deftig op moet werken.
op full tilt speel ik met stats, want daar werkt hij wel. ik weet dat ik winstgevender speel in toernooien, maar hu spelen, is toch zo leuk:D
proficiat als jullie dit allemaal hebben gelezen. naar goede gewoonte zal ik het wss vol schrijffouten hebben staan, want das niet men sterkste punt, evenals nalezen.
ik ga hier proberen jullie wat op de hoogte te houden van de vorderingen, en wss veel handen posten waar ik dan graag jullie oordeel over zou willen ofdat jullie denken dat het op die manier juist gespeeld is.
het zal wss een combinatie worden van toernooihanden en veel hu handen.
groetjes
christof