Nu ja, de reden waarom ik de dimant status zou moeten krijgen tegenover iemand anders?
Zeer moeilijke vraag want er zijn wel honderden spelers die dit even zeer of even min zouden verdienen.
Toch maar even een poging.
Ondanks hier al een dikke 2 jaar rond te lopen lijkt zelf voor mij de gold status een onbereikbaar iets. Nu in die 2 jaar heb ik niet altijd even fanatiek gepokerd, dit zal er ongetwijfeld iets mee te maken hebben. Ook cash ik regelmatig uit om andere hobby's mee te betalen. Zo geraak je natuurlijk ook niet vooruit en begin ik steeds maar opnieuw bij NL4.
Echter sinds men laatste cash-out heb ik een doel!
Sinds een kleine 2 maand speel ik dus terug NL4, waar ik normaal NL20 speelde en net de jump ging maken naar NL50, zat ik nu weer tegen de unbluffable spelers die een gutshot voldoende vinden om het erin te stampen. Nu ja ieder nadeel heeft een voordeel want die gutshot komt er gelukkig meer niet dan wel.
Men doel? Nu speel ik NL4 (paar BI verwijderd van NL10) en wil zo snel mogelijk terug NL50 bereiken en zelf naar NL100 upmoven, maar hier komen dan weer vooral de goude en platinum artikelen van pas.
Ik zou ook kunnen kijken naar Rogiers vid waar ze in deel 10 van hun van 2 naar 100 reeks ongetwijfeld nog enkele leuke dingen gaan laten zien.
Maar niet alleen dat, want in poker is the sky the limit en waarom zou ik dan niet eens wegdromen met het bekijken van nargos zijn pokervideo's over NL2000 SH.
Voor mij is de diamond status nog wel een paar jaar niet aan mij besteed.
Daarom zou ik het toch heel fijn vinden om met al de kennis die ik hiermee zou kunnen vergaren men doelen in no-time te behalen.
In ruil wil ik er zelf een blogje van bijhouden waar ik een jaar lang dagelijks men vorderingen post in het behalen van NL50-NL100
Cheers,
ChinzaR