Skip to forum
Verdien een statusv...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Verdien een statusverhoging naar diamond!

65 Berichten
47 Gebruikers
0 Reactions
4,969 Bekeken
Head Admin
Lanfear81

Deze maand geven wij in het kader van onze kerstpromoties de diamond status weg aan leden van onze Nederlandstalige community! Laat ons weten waarom juist jij die felbegeerde diamond status zou moeten krijgen. het meeste originele idee wordt beloond met een statusverhoging!

Meer informatie over de verschillende statussen en de voordelen van de diamond status vind je hier:
De voordelen van een hogere status

succes!

De deadline voor het posten van jouw betoog is zondag 23 uur 59.
Maandag zullen de winnaars van de promotie bekend gemaakt worden.

64 replies

Zal het proberen.

Ik las dit en voor een normale lowstakes en laag volume speler als ik zou dit natuurlijk once in a lifetime zijn. _biggrin:

Het zou mij natuurlijk ook kunnen helpen in het kader van het miniftops backingsprojectje _cool:

Kan dan deze maand dan ook sowieso blijven deelnemen aan de PLO discussie.

Boost met mijn enige aan Pokerstrategy gekoppelde I-poker account die al een tijdje op een dood spoor is door vergaarde info met eventuele status:).

Jullie gewoon ook een te gekke site zijn :)

Niet echt een idee :)

Yoghi

Omdat ik de beste ben?

pmania

Diamonds forever, toch ?

Gangstahhh

Ik veel session reviews/live video's wil zien van goeie spelers die op de high stakes spelen om zo veel vooruit te gaan in mijn game

ik denk dat ik zo tientallen filmpjes ga kijken, en hopen zo een betere speler te worden zodat ik op eigen benen ook diamond wordt!!!!!!

raymond20001

Mijn laatste uur is geslagen, wat zal het toch mooi zijn zonder te hoeven grinden, een keer eens een Diamond te zijn in mijn leven. Zo kan ik nog optimaal genieten van mijn leven, lol :D :D :D, voordat magere hein mij komt halen. ;(

Waarom ?? Die eeuwige Bronze Avatar.....Daarom.....

darko163

Nou heel simpel, ik ben steeds weer bezig met het dubben van video's en daardoor heb ik niet genoeg tijd meer om te spelen :D

Qubie

Heb juist iets in een blog gelezen dat me op een idee bracht. Er zijn spelers die brons hebben doordat ze geen getrackte acount hebben maar toch heel actief zijn op het forum. Van mij verdienen deze een diamond status.

kirillkk

Heb juist iets in een blog gelezen dat me op een idee bracht. Er zijn spelers die brons hebben doordat ze geen getrackte acount hebben maar toch heel actief zijn op het forum. Van mij verdienen deze een diamond status.

Hier zeg je, er zijn mesen die erg graag gebruik kunnen maken van kennis die aanwezig is binnen de PS community, maar nietsvoor terug willen doen, en daarom verdienen ze een diamond.

Nu ja, de reden waarom ik de dimant status zou moeten krijgen tegenover iemand anders?

Zeer moeilijke vraag want er zijn wel honderden spelers die dit even zeer of even min zouden verdienen.
Toch maar even een poging.

Ondanks hier al een dikke 2 jaar rond te lopen lijkt zelf voor mij de gold status een onbereikbaar iets. Nu in die 2 jaar heb ik niet altijd even fanatiek gepokerd, dit zal er ongetwijfeld iets mee te maken hebben. Ook cash ik regelmatig uit om andere hobby's mee te betalen. Zo geraak je natuurlijk ook niet vooruit en begin ik steeds maar opnieuw bij NL4.

Echter sinds men laatste cash-out heb ik een doel!

Sinds een kleine 2 maand speel ik dus terug NL4, waar ik normaal NL20 speelde en net de jump ging maken naar NL50, zat ik nu weer tegen de unbluffable spelers die een gutshot voldoende vinden om het erin te stampen. Nu ja ieder nadeel heeft een voordeel want die gutshot komt er gelukkig meer niet dan wel.

Men doel? Nu speel ik NL4 (paar BI verwijderd van NL10) en wil zo snel mogelijk terug NL50 bereiken en zelf naar NL100 upmoven, maar hier komen dan weer vooral de goude en platinum artikelen van pas.

Ik zou ook kunnen kijken naar Rogiers vid waar ze in deel 10 van hun van 2 naar 100 reeks ongetwijfeld nog enkele leuke dingen gaan laten zien.
Maar niet alleen dat, want in poker is the sky the limit en waarom zou ik dan niet eens wegdromen met het bekijken van nargos zijn pokervideo's over NL2000 SH.

Voor mij is de diamond status nog wel een paar jaar niet aan mij besteed.
Daarom zou ik het toch heel fijn vinden om met al de kennis die ik hiermee zou kunnen vergaren men doelen in no-time te behalen.

In ruil wil ik er zelf een blogje van bijhouden waar ik een jaar lang dagelijks men vorderingen post in het behalen van NL50-NL100

Cheers,

ChinzaR

Wegens bankrollmanagement, kan ik nog geen hoge buyin sngs spelen waardoor ik nog zeker geen diamond kan halen! Natuurlijk is er ook nog mijn school en voetballeven! Iedere dag trainen neemt toch wat tijd in beslag!:D B-kern van KV Kortrijk in 1e nationale in België als 19-jarige:D
Als ik diamond kan worden, is dat een boost voor mijn pokerspel! Geavanceerde strategie-artikelen en video's! Het zou een waar 'studeer poker'-feest worden!:D Wie weet wordt ik ooit bekend in de pokerwereld en dan kan ik zeker zeggen dat ik alles te danken heb aan PokerStrategy. Ik ben tenslotte hier begonnen met $50 en had dat uitgebouwd. Heb hier veel strategy gelezen en handbeoordelingen gevolgd. Mijn online pokercarrière zou zeker niet bestaan zonder PS! Die diamondstatus brengt me zeker weten sneller naar mijn doel om nog veel beter te worden en mijn droom, een EPT winnen:p, te verwezenlijken

Omdat ik 7500 SP per maand verdien

Oorspronkelijk gepost door kirillkk

Hier zeg je, er zijn mesen die erg graag gebruik kunnen maken van kennis die aanwezig is binnen de PS community, maar nietsvoor terug willen doen, en daarom verdienen ze een diamond.

dat is niet helemaal waar, ik wil graag iets terugdoen voor de PS community maar mijn getrackte acc. is verwijdert bij FT, en nu kan ik daar niet meer op spelen.

NLDPeter

Ik ben al best wel lang lid van de community, maar ben nog nooit hoger dan silver geweest.

Ik heb al vrij veel gelezen over poker dus ik ben een beetje bekend met de geavanceerde topics. Ik pas ze alleen nog niet echt correct toe. Ik denk dat de gold+ videos/artikelen me daar wel goed mee kunnen helpen.

Als laatste reden ben ik net begonnen met HU poker en is zo een beetje al het HU materiaal gold+. Kortom ik denk dat ik heel veel uit een maandje diamond zijn kan halen.

SirVandi

Waarom ik de diamond status zou verdienen?
Simpel, dan lees ik die maand paar diamond artikels, vermaak ik mezelf met wat topvideo's, pik hier en daar een coaching mee van een high limit player,
en dan stoot ik de volgende maand kirillkk droogweg van z'n hegemonische troon binnen de Dutch community _biggrin: muahahaha _cool:

haha, ik had een betoog in gedachten, maar ik kom erachter dat alle video´s die ik wil zien voor goud status zijn en dat ben ik binnen een paar dagen al

gl 2 the rest

Knien12

Ik wil geen diamond.

Ik wil black zodat ik eindelijk van deze !#$^!#^%#$!%
nick af ben.

beukie1

Hoi Pokervrienden,
Zou ik ook een gooi doen naar de diamond status?
Natuurlijk doe ik mee al ,is de reden eerder triest dan geweldig te noemen.
Waarom?
Eigenlijk is het heel simpel, ik ben namelijk 49 jaar oud (of jong) en moet mij meten met al de wizz -kids alhier, en dat is niet makkelijk dat weet ik uit ervaring. Momenteel ben ik silver en moet nog een 400 punten vrij spelen om gold te worden. Sinds een jaar of 4 speel ik poker, dus mijn achterstand was groot en is nog steeds groot, echt daarvoor was ik nog nooit met het spelletje in aanraking gekomen. Ik heb laatst al tegen onze coach gezegd dat ik 1 doel had opgegeven en dat was black member te worden, gewoon omdat ik qua leeftijd dit niet zal en kan halen.
En de diamond status is die voor mij bereikbaar?
Ik ga mijn best doen en wie weet zal ik hem ooit eens halen, misschien dat ik er nu even aan mag proeven. Lijkt mij iig fantastisch om een hele maand door het leven te gaan met een diamond status, heb ik toch iets bereikt in mijn (arbeids-poker) leven.

vr gr Beukie1