Ga naar het forum
Verdien een statusv...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Verdien een statusverhoging naar diamond!

65 Berichten
47 Gebruikers
0 Reacties
4,989 Weergaven
raymond20001
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door dustje
omdat zon diamantje veel mooier is dan een mod-avatar

als jouw neef Lanfear81 jou nu van pokerstrategy kickt, dan ben je prompt diamond, bedank hem dan :D

dustje
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door raymond20001

Oorspronkelijk gepost door dustje
omdat zon diamantje veel mooier is dan een mod-avatar

als jouw neef Lanfear81 jou nu van pokerstrategy kickt, dan ben je prompt diamond, bedank hem dan :D

hey wat, waar komt al die inside information vandaan :D

Gangstahhh
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Vinmunt90
Ik zou de felbegeerde diamondstatus moeten krijgen omdat:

0* Er honderd en één redenen zijn waarom ik de status zou moeten krijgen
1* Mijn blog dan een stuk interessanter wordt en dan eindelijk wél wordt gelezen
2* Er op het platinum+ forum een gebrek aan fish is :f_grin:
3* Ik graag tegenover medestrategen wil opscheppen over mijn status :]
4* Het diamondplaatje erg stoer staat
5* Ik mij realiseer dat ik nog 96 valide redenen moet verzinnen :f_eek:
6* Ik de afgelopen 10k handen boven de 20bb/100 heb gedraaid, wat uiteraard diamond-waardig is
7* Als BSS-er ik graag wil weten hoe ik eindelijk die shortstackers kan uitbuiten _confused:
8* SC Cambuur wéér niet heeft gewonnen en ik dus wel een opkikker kan gebruiken
9* Er 355 minuten aan NL Diamond-Video's (Nederlands/Engels) op mij staat te wachten
10* Ik met de Diamond-status ongelooflijk elk artikel ga lezen en bestuderen
11* De opgedane kennis ga toepassen, en daardoor nog meer winst kan boeken
12* Ik een deel van mijn BR ga overboeken, zodat ik tracked kan spelen en op eigen kracht de diamond-status kan behalen
13* Ik er nu achterkom dat ik op school blijkbaar wel wat heb geleerd, namelijk dat de chemische formule van diamant C is.:D
14* Bij Cambuur een tijd geleden Pieter de Korver gespot heb
15* De Donald Duck nog wekelijks op de mat valt, en ik trotse eigenaar ben van de Donald Duck-clubpas.
16* Het gisteren Sinterklaas was en ik enkel handschoenen heb gekregen #@#&#
17* Het Steady Eddy-embleem laatst op mijn PTR-page is toegevoegd
18* Gisternacht ik SiVaMi ging railen, maar hij bij de eerste de beste hand die ik zag eruit lag :club:
19* Net als velen, ik Barney Stinson-fan ben :heart:
20* In tegenstelling tot elke pokerstrateeg ik nog niet verliefd ben op Caroline..
21* Bier het enige lekkere alcholisch-houdende drinken is ;)
22* Ik graag aan mijn spel zou willen werken, maar als bronzestar dat lastig(er) is
23* Er nog 65(!) ongelezen NL-artikels mij staan te wachten
24* Het lezen van de artikels mij net zo veel tijd gaat kosten als dat ik nu hieraan besteed.
25* Laatst eigenhandig Elephant aan de praat heb gekregen
26* Als ik teveel gedronken heb altijd in mijn eigen tuin pis.
27* Ik mij ga verplichten de komende tien redenen te dichten
28* Het komende WK het Nederlands elftal in de poule zit bij Denenmarken, Kameroen en Japal
29* Ik alleen ABC-rijmen kan dus dichter worden niet voorkomt in mijn toekomstplan
30* Gelukkig heb ik dat niet nodig als pokeraar en het financieel niet verantwoord is in dit crisisjaar
31* Het rijmen een erg slecht idee was en ik beter kan stoppen voor het te laat is.
32* Er nog ongelooflijk veel redenen verzonnen moeten worden en ik eigenlijk door mijn inspiratie heen ben
33* Ik de eerste diamond wordt die nog steeds op NL10 rondzwermt
34* Diamant goed kleurt met mijn schoenen
35* In The Never-ending Hero Quizzzzzzz ik nog nooit de goede hand heb geraden
36* Idem voor The Never-ending Game & Movie Quizzzzzzz
37* Met het spel 'Jumpie 2' net een score van 7000 heb gehaald
38* Dit jaar mijn Profiel Werkstuk zal gaan over Poker
39* De informatie die in de artikels staan erg van pas komen hierbij
40* SC Heerenveen dit weekend wéér heeft verloren ^^
41* Pi = 3,14159265 en 3 Wortel Twee is een irrationeel getal _o:
42* Ik het eigenlijk niet meer verdien dan een ander, maar er wel meer moeite voor doe
43* Dit hopelijk het meest originele idee is, al wordt het nu wel wat langdradig.. :(
44* Na het uitgaan ik standaard een patatje met en een broodje frikandel mayo neem, al heb ik nooit honger... ?(
45* Ik niet zeker weet of het nou frikandel of frikadel is, al ga ik uit van het eerste.
47* Er nu stiekem een getalletje wordt overgeslagen
46* Ik het goed maak door toch nog het vorige getal alsnog toe te voegen:D
48* "De eer is de diamant die de deugd aan haar vinger draagt."
49* Een diamant keihard is, net als ik
50* Ik erachter kom dat ik nu pas op de helft ben en nog weinig zinnigs heb te vertellen
51* We nu beginnen aan de tweede helft van deze enorme lijst, ik wens mijzelf veel succes
52* Wie het kleine niet eerst, is het grote niet weert, niet voor mij opgaat
53* Een dag zonder gegeven suckout is een dag niet geleefd
54* Het nieuwste begrip dat ik geleerd heb "Reverse implied odds" is
55* PokerStars mijn lievelingsroom is wegens de vele traffic
57* Ik met de reden die ik typ nieuwschieriger wordt naar de hogere status-artikels
58* De diamant zijn naam ontleent aan het Griekse adamas, "ontembaar" of "onoverwinnelijk", verwijzend naar zijn hardheid.
59* Dit simpele Wikipedia-informatie is
60* Ik graag mensen om rail om zelf wat bij te leren =] :]
61* Het waardeer als mensen de moeite nemen mij te helpen bij mijn spel
62* De handen die op het Platinum-beoordelingsforum mij ook gaan helpen aan het verbeteren van mijn spel
63* Een maat van mij en ik samen de Spec-Ops van MW2 hebben uitgespeeld. :D
64* Mijn broertje dit nu ook met het buurjongetje probeert, maar hopeloos faalt :f_mad:
65* Ik door deze enorme lijst op te stellen weinig heb kunnen pokeren vandaag :P
66* De grappen er ondertussen wel uit zijn en ik nu enkel wat feitjes aan het opnoemen ben :(
67* Ik benieuwd ben of men deze reden lezen, zoja, kopieer hem even
68* Ik een nog ongeslepen diamant ben
69* Dit is het nummer van een standje. Omg, stoer he? :f_cool:
70* Ik hiermee probeer aan te tonen dat ik het heel graag wil
71* Het erg opvalt dat ik heel vaak begin met 'ik', maar ik daar niets aan kan doen
72* Men tegen mij op zal kijken als ik op de fora rondzwerf met een diamond-status
73* In het echt men met mijn 1.75 niet vaak tegen mij opkijkt
74* Er achter elke zin in de Donald Duck een uitroepteken staat!
75* We eindelijk op driekwart zitten, waardoor het einde eindelijk in zicht (lijkt te zijn)
76* Ik graag wat coole coachings wil volgen
77* Langzaam maar zeker de zinnen steeds kleiner worden. Daarom zal er nu weer een lange tussen worden gegooid, bij deze dus.
78* Ik nu naar die Mary Poppins-show zit te kijken, en zowel Poppins als Poker begint met 'Po'
79* Graag wil lezen wat voor onzin blowkonijn op het platinum+ forum heeft gepost
80* Benieuwd ben naar hoe dat forum er eigenlijk uitziet, wat er wordt gepost etc.
81* Twee dagen geleden quads 4's heb geflopt
82* Ik naast de Nederlandse nationaliteit ook de Franse nationaliteit heb
83* Ik het simpelweg heel graag wil, hier kom ik lekker vroeg mee.
84* De Diamond-status een beloning zou zijn voor de moeite die ik hiervoor heb gedaan.
85* Ik vanmiddag een tientje heb gestord op Unibet om wat te TOTO'en
86* Er volgens de allochtonenmeter 10% allochtonen in mijn buurt wonen
87* Ik mij afvraag of ik, met mijn Franse nationaliteit, hier ook bij zit
88* Mijn pokertalent moet worden uitgebuit
89* Ikjaloers ben dat de blogs van anderen veel meer gelezen worden door anderen
90* Dit de laatste twee cijfers zijn van mijn geboortejaar
91* Twisted1984 niet kan wachten om mijn handen te beoordelen
92* Ik in mijn pokercarrière al meerdere Royal Flushes heb meegemaakt
93* Ook de FL-artikels zullen worden gelezen (en wat dingen opgeslagen, voor later)
94* Diamant mijn lievelingsmineraal is.
95* Er te weinig diamantjes op het forum te spotten zijn.
96* Pokémon Diamond mijn lievelingsspel is. Pikachu is mijn lievelingspokémon.
97* Mijn huidige avater hartstikke kut is.
98* Dit rijtje zo goed als klaar is en mij meer tijd heeft gekost dan ik dacht.
99* We het einde naderen. Men zal nu wel moe zijn van het lezen (grapje, want jullie lezen niet alles)
100* Er honderd en één redenen te verzinnen zijn om mij de Diamond-status te geven

lees 67 om te lezen waarom ik het heb kopieert

26* Als ik teveel gedronken heb altijd in mijn eigen tuin pis.

en dit(punt 26 is geniaal) is waarom ik het post

toch nog een reden waarom hij het verdiend

Oorspronkelijk gepost door beukie1
Hoi Pokervrienden,
Zou ik ook een gooi doen naar de diamond status?
Natuurlijk doe ik mee al ,is de reden eerder triest dan geweldig te noemen.
Waarom?
Eigenlijk is het heel simpel, ik ben namelijk 49 jaar oud (of jong) en moet mij meten met al de wizz -kids alhier, en dat is niet makkelijk dat weet ik uit ervaring. Momenteel ben ik silver en moet nog een 400 punten vrij spelen om gold te worden. Sinds een jaar of 4 speel ik poker, dus mijn achterstand was groot en is nog steeds groot, echt daarvoor was ik nog nooit met het spelletje in aanraking gekomen. Ik heb laatst al tegen onze coach gezegd dat ik 1 doel had opgegeven en dat was black member te worden, gewoon omdat ik qua leeftijd dit niet zal en kan halen.
En de diamond status is die voor mij bereikbaar?
Ik ga mijn best doen en wie weet zal ik hem ooit eens halen, misschien dat ik er nu even aan mag proeven. Lijkt mij iig fantastisch om een hele maand door het leven te gaan met een diamond status, heb ik toch iets bereikt in mijn (arbeids-poker) leven.

vr gr Beukie1

Al win je niet, ik gun het je omwille van deze post :).

Mijn claim op de overwinning... ah, eerlijkheidshalve: Ik verdien het niet meer dan een ander. Enige beweegreden is een persoonlijke winst en daar is geen waardemeter voor.
Op de gevolgen focussen dan maar: de examens komen er aan, dus elke student kan er weinig mee of loopt tegen een muur :). Mezelf inclusief. Een voordeel is wel, ik kan kennis vrij snel & effectief verwerken. Deze bulkload vereist dat ergens wel wat..
Dankbaarheid, daar zou ik wel scoren, was het niet dat ik een untracked speler ben. Helaas door op de 'tofste' software al gespeeld te hebben eer ik bij PS kwam. Een kans die ik maar zelden zal krijgen...

Uiteindelijk pleit ik wel voor Beukie1, charmante claim waar anderen vooral leuk komen doen :).

Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
Woensdag wprdt de winnaar aangekondigd, samen met de winnaars van de prijzen voor de Handjudge promotie

never mind.