Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] AKs Early in 2.25$ MTT

8 Berichten
8 Gebruikers
0 Reactions
426 Bekeken
elrio

Grabbed by Holdem Manager
NL Holdem $30(BB) Full Tilt
SB ($2,970)
BB ($3,000)
UTG ($1,680)
UTG+1 ($2,790)
UTG+2 ($2,850)
MP1 ($2,970)
MP2 ($2,925)
Hero ($2,955)
BTN ($4,860)

Dealt to Hero A :diamond: K :diamond:

UTG calls $30, fold, fold, MP1 raises to $60, fold, Hero raises to $200, fold, fold, fold, UTG calls $170, MP1 calls $140

FLOP ($645) A :club: 4 :heart: Q :heart:

UTG bets $1,480 (AI), MP1 calls $1,480, Hero folds

7 replies
Sutra1981

Goede fold imo

Otto1964

Is het een van de eerste handen?
Daar ga ik even van uit.
Ten eerste is het een $2-toernooi dus veel fish.
De UTG limper heeft al een deel van zijn stack verloren, speelt nu limp/call en donkt allin. Lijkt enorme fish te zijn.
MP1 minraist een limper, callt reraise en callt allin, allemaal een beetje vreemd. Lijkt erop dat hij of ook een fish is of wel kan pokeren en doorheeft dat UTG een fish is en de allin dan ook licht callt, met top pair bijvoorbeeld.
Het lijkt erop dat je kunt voorliggen gezien bovenstaande analyse maar je kunt natuurlijk ook makkelijk achter liggen tegen two pair of beter.
Callen of niet lijkt me dan ook een kwestie van persoonlijke smaak te zijn.
Zelf vind ik het wel prettig met een grote stack te spelen en zou ik het gokje wagen.

bobm78

Ben het wel mee met Otto eens, op dit level gaan ze met een behoorlijk wijde range all in, de kans is redelijk groot dat je nog steeds beste hand hebt.
Zij spelen hier gerust A10 en QJ ofzo.. iets doms in die richting.
Uiteraard bestaat ook de kans dat een van de twee pannekoeken mazzel heeft gehad en idd 2 pair heeft, beetje vreemde manier van uitspelen dan...
Tegen 2 man callen met TPTK is idd kut, vind je fold dan ook zeker niet slecht, maar realiseer je wel dat die 2 all ins niet perse alles zeggen, en je dus ook best de gok wel had kunnen wagen. Win je de hand heb je prima stack..

rrwillem

Ik ben het met al het bovenstaande eens, maar wil wel toevoegen:

Als die 2 gasten ZO spelen, heb je zon grote edge hier dat je gewooin geduldig kunt wachten tot je wat meer reads hebt en misschien zelfs wel een betere spot. Ze duwen het er toch wel in.

Aan de andere kant, ik verwacht dat je hier vaak genoeg voorlicht. Die overshove van UTG heeft jou zelden beat, dan speelt hij zijn hand echt niet zo.

Super Moderator
Zeezout

Ik acht de kans dat je tegen een hoog pocket of AQ zit wel groot.

Zo vroeg in een toernooi zou ik denk ik folden. Is echter wel meer een persoonlijke smaak, want je kunt ook de gamble maken en proberen te dubbelen. Ze kunnen dit met any pair doen op dit niveau en vaak vinden ze een aas al een monster.

M.i. is een fold tegen 2 spelers echter beter, ook tegen fish en juist omdat het nog zo vroeg is. Dan kun je later misschien een van de fish isoleren en ophengelen.

Tegen goede tegenstanders zou ik hem wegleggen.

in dit soort fishy toernooien loop je hier in heel veel gevallen nog wel voor.

Daarbij komt dat ik liever nu eruit vlieg dan dat ik bubble, dus ik zou de flip zeker aangaan op dit soort limieten.

folden is hier zeker niet verkeerd, omdat je nog genoeg stack over hebt en je zit tegen 2 man, maar gezien de stakes kan ik mijn TPTK hier niet wegleggen

marcelhermus

ik vind een fold wel ok.

mp1 flat preflop een 3bet en flat op de flop zijn allin waarmee hij zichzelf commit.

ik zie villains dit niet supervaak doen met crap en dus neig ik naar een fold.

bedenk wel wat voor ons een slechte hand is kan voor villain een monster wezen.
A10 kan in zijn ogen de nuts zijn.

zowel een fold als push is iets voor te zeggen.

gezien de chips die ik invest heb en hoevaak ik goed denk te zitten neig ik lichtelijk naar een fold.