Skip to forum
Kerst-vote: Hoe vaa...

Meldingen
Alles wissen

Hoe vaak gebruik jij de handbeoordlingsforums? Poll is created on dec 09, 2009

[Gesloten] Kerst-vote: Hoe vaak maak jij gebruik van de handbeoordelingen?

37 Berichten
32 Gebruikers
0 Reactions
4,671 Bekeken
Head Admin
Lanfear81

Het posten van handen is een van de beste manieren om je spel te verbteren. Onze professionele handbeoordelaars staan altijd tot jullie beschikking, welke variant je ook speelt.

Omdat het bijna kerstmis is hebben we vandaag een speciale wekelijkse ledenpoll. Stem mee en laat ons weten wat jij van onze handbeoordelingsforums vindt en hoe vaak jij er gebruik van maakt. Als je stemt, neem je automatisch deel aan een verloting waarbij 50 t-shirts weggegeven worden!

Veel succes en we kijken uit naar jouw stem!

Ben je nog onbekend met de handbeoordelingsforums? Geen nood, hier vind je een overzicht van enkele belangrijke links:

- De Handbeoorldingshandleiding
- De PokerStrategy.com Hand Converter

Onze handbeoordelingsforums:

- No-Limit Handbeoordelingsforum BSS
- No-Limit Handbeoordelingsforum SSS
- Fixed Limit Handbeoordelingsforum
- SnG & MTT Handbeoordelingsforum

36 replies

Iedere keer als ik een vraag heb over een gespeelde hand, dan stel ik die..

Handen posten deed ik meer als ik NL20 speelde omdat je daar toch wel iets verder moet gaan nadenken t.o.v NL4 wat ik nu noodgedwongen speel (men drumstel was aan vervanging toe en dat beetje extra pokergeld kwam van pas).

Nu bij NL4 en NL10 heb ik op zich niet echt problemen, na men sessie overloop ik even de belangrijkste handen en zie ik meestal zelf al snel wat ik goed of fout deed. Ik ben er wel zeker van dat ik in het upmoven van de stackes terug in situaties ga terecht komen waar ik weer wel wat hulp kan gebruiken.

Ook kijk ik regelmatig naar de geposte handen en vaak kom je die situaties tegen die je ook net hebt meegemaakt (of toch in grote lijn) en dat helpt je natuurlijk ook al een aardig stuk op weg.

heb gepakt dat ik elke keer als ik een vraag heb over een hand, ik die post...

Kleine extra daarbij is wel dat dit geld voor alle handen die ik op pokerstars speel, en dus niet degene die ik op Cake speel, waar spijtig gng wel men main BR staat.

Reden daarvoor is omdat dat de HH op Cake zo extreem zuigt en niet echt makkelijk posten toelaat...

Nox

Netraider

Ik heb nog niet veel handjes gepost en zou het zeker vaker moeten doen.

Nu dat ik stilaan naar BSS SH aan het overschakelen ben, zal dat waarschijnlijk ook wel gebeuren. Ik heb lange tijd SSS gespeeld en daar had ik eigenlijk nooit veel vragen over.

raymond20001

Momenteel ben ik druk met BSS, het doornemen van zo`n forum is zeker leerzaam, situaties die je tegenkomt tijdens het pokeren, weet je wat moet je doen of je kunt even terugbladeren op het forum, als je het niet meer wist. Zo`n forum is eigenlijk een database of een boek van gespeelde handen, waarbij de meeste pokerstrategen een aandeel in hebben.

Moet vaker, doe t af en toe :evil:

Tjoeny

Hoe langer je speelt in een bepaalde variant hoe eerder je (achteraf) ziet waar je de fout in bent gegaan. Maar vooral anderen helpen op handbeoordelingen is heel leerzaam :D

SlaxX

Ik doe het nog niet vaak genoeg.
Meestal post ik enkel wanneer ik een hand verlies en er m'n twijfels bij had.
Zou het ook meer moeten doen bij een hand die ik win waar ik m'n twijfels bij had. :D

selgae

Post zelf eigenlijk geen handen :(. Maar neem altijd de geplaatste handen wel door dus daar leer je ook van :D. Ga in de toekomst het toch maar wel doen dus bereid jullie er maar vast op voor handbeoordeleraars :D

Ik heb zelf nog niet echt een simpele manier om handen te posten, dus heb ik dat ook nog niet gedaan. :(
Ik kijk wel regelmatig naar de beoordeling van de handen van anderen, aangezien je daar net zoveel van leert. :rolleyes:
Er wordt duidelijk omschreven wat de beste optie is in de verschillende gevallen.
Het is soms wel lastig om een hand goed te beoordelen aangezien er vaak veschillende mogelijkheden zijn, en dat zie je dan ook terug in de reply's.
Ik word er dus iig wel beter van. _biggrin:

Moderator
pcbeem

Zou het vaker moeten doen. Deed het eerste na iedere sessie, maar tijdens mijn BR challenge op een i-poker site vind ik het net te veel tijd kosten.

Maar ga het zeker weer doen als ik volgend jaar weer serieus ga spelen.

crazyguy

ik doe het de laatste tijd veel vaker. ook omdat ik de switch gemaakt heb van SSS naar BSS. waarbij je toch minder als een robot speelt of volgens een chart.

Ik zou het echt wel meer moeten doen !

Kan er op dit moment even niet posten omdat ik nu even niet tracked speel, maar daar komt over een paar weken wel verandering in en dan zal ik wel weer wat handjes gaan posten. :)

Arjon

Het is echt veel te lang geleden dat ik nog een hand heb laten beoordelen. Ik speel ook wel heel onregelmatig en gevarieerd wat betreft varianten, maar dat is geen smoes om niet meer te laten beoordelen natuurlijk.
Beterschap voor de toekomst kan ik nog niet beloven, ik blijf tenslotte erg lui :D

caroline29632

Ik zou eigenlijk weer wat meer moeten posten. Maar ik krijg meestal zelf het antwoord wel door het met wat SnG tools te analyseren. En daar leer je wel meer uit. Door zelf bezig te zijn met ranges enzo.

Wel kijk ik steeds naar de geposte handen van andere. Je leert zeker veel door na te denken over anderen hun moeilijke situaties.

Ik moet toegeven dat ik het te weinig doe. Vooral ook door het gebrek aan tijd. Ik heb niet zoveel tijd, en als ik dan tijd heb wil ik spelen, en kan ik me er niet zo toe zetten om aan m'n spel te werken door handen te analyseren of te posten. Zodoende zou ik dus wel meer moeten posten dan ik doe.

Maar ik denk dat mijn spel vooral beter zal worden door gewoon meer tijd te hebben, en er voor te gaan. Nu speel ik zo af en toe een keer, en dat schiet niet echt op. Ook omdat volume een belangrijke rol speelt om te zien hoe je het doet. Volume kan ik gewoon niet maken.

@Disability: Als je niet tracked speelt, bedoel je dan dat je zonder stats speelt ofzo? Anders zie ik geen reden om niet te kunnen posten, want je hebt altijd handhistories, toch?

NLDPeter

Ik speel weinig volume dus als ik speel post ik zo een beetje elke lastige spot :).

Ik doe het weinig, reactie is ook gewoon wel wat traag.

lermontex