Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] *** poker bot

20 Berichten
18 Gebruikers
0 Reacties
4,934 Weergaven
j0na1234

Gisteren op café heb ik iemand horen vertellen over *** poker bot (geen free tool, maar betalend). Het is een bot die beslissingen voor jou maakt en altijd statistisch profitable moves maakt. Hij is aanpasbaar met profielen vb negreanu, hellmuth, harrington profile om je preflop tightness,aggresie factor, ... te customizen . (profiles zijn blijkbaar apart aan te kopen,zo blijkt)
Je kan hem gebruiken voor cashgame alsook voor sng&mtt (en blijkbaar werkt die het best voor sng&mtt).

Ook heb ik opgevangen dat pro's op full tilt deze bot hun beslissingen laten maken voor grote MTT's voor de eerste 2 uur (zodat de playerfield wat kleiner is, en omdat early stage toch Tight zijn, een must is, dus waarom geen bot het werk laten doen).

Wat me daar bovenop nog eens meer verbaasde was dat deze bots blijkbaar op full tilt legaal zijn om te gebruiken. (op pokerstars mag het niet)
Een ander feitje (schijnbaar?): blijkbaar is er iemand die +- $1000 heeft verdiend op een maand door zijn pc te laten draaien in zijn slaap op NL2, NL5 of NL10 multi tables.

Kan er iemand 1 van deze zaken bevestigen want ik sta er redelijk sceptisch tegenover..?

mod edit: niet verwijzen naar dergelijke software. En dan kan ik je nog vertellen dat de meeste van die software niet betrouwbaar is. En dit is ook zeker niet toegestaan op FTP. En dat pro`s dit gebruiken is ook een fabeltje.

19 reacties

Er bestaan wel van die bots en ze kunnen ook winstgevend zijn op de micro-stakes. Je moet alleen flink veel volume maken, aangezien het niet bepaald snel gaat.

Oorspronkelijk gepost door j0na1234
Ook heb ik opgevangen dat pro's op full tilt deze bot hun beslissingen laten maken voor grote MTT's voor de eerste 2 uur (zodat de playerfield wat kleiner is, en omdat early stage toch Tight zijn, een must is, dus waarom geen bot het werk laten doen).

hoe weet degene dat van wie je het hebt :P ?

NLDPeter

Ik zou zeggen, e-mail FT hierover...

SlaxX

Het oogt allemaal mooi natuurlijk he.
En zelfs als het effectief dat allemaal doet wat men erover beweert heeft,
weet ik zo nog niet als ik een programmatje zomaar over m'n zuurverdiende $'s wil laten beslissen :)

Gangstahhh

maar is dat legaal op FTP for sure?

dustje

Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh
maar is dat legaal op FTP for sure?

no

Een profitabele no limit bot bestaat imo niet. Ik heb wel weet van een bewezen breakeven FL FRcashgame bot.
Al de rest zijn praatjes imo ;)

als je zon bot had waarom zou je het zowiezo doorvertellen ? ik zou gewoon 100tablen 24/7

raymond20001

verkeerd gebruik van een pokerbot, een proggie als Poker Academy Pro, met een groot aantal "bots" heeft de meeste pokerspelers baat bij, om bv een vervolg van jouw moves te laten zien.

Laat je zo'n bot voor je spelen, heb je hem verkeerd ingesteld, volgende dag broke :)

Netraider

Oh joepie, AI: mijn favoriete IT onderwerp. _love:

Gisteren op café heb ik iemand horen vertellen over *** poker bot (geen free tool, maar betalend).

Ja, er zijn een aantal commerciële bots op de markt, maar die spelen naar het schijnt hoogstens break even. Goeie rake(back) koeien dus, maar een gigantisch risico en verspilling van geld, om maar niet over het "ethische" aspect en fairplay te beginnen.

Wat me daar bovenop nog eens meer verbaasde was dat deze bots blijkbaar op full tilt legaal zijn om te gebruiken. (op pokerstars mag het niet)

Uiteraard is botting legaal, maar het is bij de meeste poker rooms (waaronder FTP en stars) verboden volgens hun terms of service en kan dus tot een permanente ban leiden.

Paragraaf 9 van de TOS van FTP:

The use of artificial intelligence including, without limitation, "robots" is strictly forbidden in connection with Full Tilt Poker. All actions taken in relation to Full Tilt Poker’s games and tournaments must be executed personally by players through the user interface accessible by use of the game software. You agree that Full Tilt Poker may take steps to detect and prevent the use of prohibited EPA programs. These steps may include, but are not limited to, examination of software programs running concurrently with the Full Tilt Poker software on the player’s computer.

Een ander feitje (schijnbaar?): blijkbaar is er iemand die +- $1000 heeft verdiend op een maand door zijn pc te laten draaien in zijn slaap op NL2, NL5 of NL10 multi tables.

1 woord: volume.

mod edit: niet verwijzen naar dergelijke software. En dan kan ik je nog vertellen dat de meeste van die software niet betrouwbaar is. En dit is ook zeker niet toegestaan op FTP. En dat pro`s dit gebruiken is ook een fabeltje.

lolz @ de censuur, maar de mod heeft gelijk.
Er bestaan wel betrouwbare commerciële bots, maar opnieuw: dit is écht niet aan te raden. Is het logisch dat iemand een winstgevende bot zou doorverkopen? Ik denk het niet.

Er bestaat ook een gratis, open source framework voor pokerbots: OpenHoldem, maar dit is eerder gericht tot mensen met programmeerervaring. Als je een winstgevende (of zelfs maar een break even) bot in elkaar wil steken, bereid je dan maar voor op vele honderden uren programmeerwerk.

Een half jaar geleden heb ik zelf vanaf nul in C en C++ een simpele pokerbot voor Facebook (die app van Zynga) in elkaar gestoken, puur uit leergierigheid. Dat was ongeveer 30 uur studeer- en programmeerwerk voor een werkende SSS bot die na enkele handen wel crashte. Ooit post ik de code + tutorial wel eens online (nieuwe streefdoel is na mijn examens in januari). =) Het is dus perfect mogelijk, maar er komt echt zóveel bij te kijken, dat je al serieus gebeten door het onderwerp moet zijn om een betrouwbare, stealthy en winstgevende bot te kunnen schrijven voor real money rooms.

j0na1234 Topicstarter
j0na1234

Laat me eerst 1 ding duidelijk stellen: ik had nooit de ambitie om zo een bot te gebruiken of om er reclame over te maken. Ik wou wat inforlatie verzamelen.

Wel, het is goed da zo zaken verboden worden. Het is ook niet echt fair, maar ik begrijp wel dat voor periodes met bonussen (zoals nu op FTP) het wel handig is om die bonus vrij te spelen (als de bot break even speelt).

Ik zal het de volgende keer terug in de groep gooien over de legaliteit van zo een bot (want hij riskeert nu wel een ban).

Oorspronkelijk gepost door Rienk
als je zon bot had waarom zou je het zowiezo doorvertellen ? ik zou gewoon 100tablen 24/7

Inderdaad, maar ja op café zijn mensen al iets losser en vertellen ze sneller al iets. Mocht ik zo een bot gebruiken, zou ik het zeker niet doorvertellen. Wel merk ik dat op café mensen snel uit hun bek gaan zitten lullen over profits die ze gemaakt hebben (waar ik op sharkscope niks van terug vind, behalve een lijn die 45graden downhill gaat)

Oorspronkelijk gepost door dianacornelisse
Laat je zo'n bot voor je spelen, heb je hem verkeerd ingesteld, volgende dag broke :)

Haha, ja zo zaken kwamen ook bij mij op toen ik er es over dacht. Er zijn nog potentiele nadelen aan het gebruik van zo een bot: timetells: Een bot gaat altijd op het zelfde moment reageren> zo herken je wss een bot. Vanaf je weet wie een bot is kun je die gemakkelijk abusen (bots callen nooit big bets met bottom pair bvb, 'denk ik'). Een bot is ook de klassieke abc speler, en dat zijn easy spelers.

Mstlc

Oorspronkelijk gepost door Rienk

Ja, want 100 tablen dat zou echt niet opvallen server side, zeker als je dan ook telkens exact dezelfde hoeveelheid tijd gaat nemen voor beslissingen.

likeit27

Doet me denken aan die potripper gast die eff alle handen kan zien en daar gewoon simpel op reageert dus ook bijna elke flop aankijkt en doodleuk met niks raist wanneer hij ziet dat niemand wat gehit heeft :D

Maar je ziet ook bij deze cheater dat hij door de mand valt.

Meestal te greedy,maarja goed dat deze gasten gepakt worden.

http://img682.imageshack.us/i/3194.mp4/

Zo'n programma's kunnen geen profitabel spel spelen imo want dat is net de edge die wij proberen te verkrijgen over bepaalde spelers (het niet enkel tight spelen maar de spelers en de tafel spelen, zodat je door met goed spel potten oppakt en niet enkel door goeie kaarten etc).
Ook neemt dat het leuke aspect van poker weg en het blijft after all een spel hé jongens ;)
Mijn mening...
Ook zou ik mijn geld niet vertrouwen op zo'n bot tbh, die kan evengoed geprogrammeerd zijn om even te werken en dan kleine bedragen naar de maker te shippen.
Als het aankomt op geld vertrouwen aan zo'n pogramma waarvan je de maker niet kent, don't do it tbh

Oorspronkelijk gepost door Droety
die kan evengoed geprogrammeerd zijn om even te werken en dan kleine bedragen naar de maker te shippen.

voor deze zin krijgt u een hele dikke +1

wauss

je weet dat dit topic al 1.5 jaar oud is he:P?

lol threadbump much?! _confused:

Hij was Last2Act. Vandaar.