Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL BSS Platinum Discussiehand (2)

5 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
187 Weergaven
Hoofdbeheerder
Lanfear81

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand abspielen

$2/$4 No-Limit Hold'em (6 handed)

Known players:
[tg]SB$502.30:///////;BB$86.00:///////;MP2$505.50:///////;MP3$460.37:///////;CO(Hero)$400.00:///////;BU$426.80:///////;[/tg]

Preflop: Hero is CO with Q:d, Q:c.
MP2 raises to $14.00, MP3 folds, Hero calls $14.00, 3 folds.

Flop: ($34) 6:d, 8:c, 3:d (2 players)
MP2 bets $24.00, Hero raises to $76.00, MP2 calls $52.00.

Turn: ($186) K:s (2 players)
MP2 checks, Hero bets $110.00, MP2 calls $110.00.

River: ($406) 6:c (2 players)
MP2 checks, Hero checks.

Final Pot: $406.

Preflop callde ik gewoon om mijn spel te balancen.

Op de flop maak ik een valueraise, en op de turn vind ik hier nog een valuebet, omdat hij niet zoveel Kx in zijn range zal hebben.

Op de river wordt het lastig, kan ik hier shoven tegen 8x/99/TT/JJ? Ik besluit om te checken, maar is het hier een valueshove?

4 reacties
Rogier

afhangend van image/tegenstander, maar ik denk t wel. flushdraws missen, je underrept hand en die 6 op river maakt de kans dat je sets heb kleiner.

then again vraag ik me af of de tegenstander in kwestie niet bet/3bet zou spelen met TT-JJ handen gezien er redelijk wat draws in je perceived range zitten(en geen overpairs)

Twisted1984

Mensen hoeven geen bet/3bet te spelen als er een grote hoeveelheid draws liggen op de flop omdat hero's range hier gewoon evengoed lomp sterk is. Sets, 68 combo's, allerlei combodraws zorgen ervoor dat TT en JJ er niet zo leuk uit zien. Callen en re-evaluaten is denk ik geen slechte play voor villain.

Als gespeeld zou ik de river gewoon shippen. Omdat er veel draws liggen en Hero veel sterkte laat zien, zou villain met elke hand die QQ beat de turn wel shoven. Ik denk dat hij nooit zou check/callen met een sterkere hand dan QQ.

Ook al callt hij niet vaak met een slechtere hand, ik zie gewoon niet in welke handen hij kan hebben die ons beaten anders dan geslowplayde KK. Het grootste gedeelte van z'n range is denk ik toch mid pairs (99-JJ, 89, A8, noem het maar op) en hij kan je toch af en toe hero-en vanwege een aantal gemiste draws.

Nu ik dit heb genoemd, denk ik dat het echt een clear valueshove is.

Hoofdbeheerder
Lanfear81

Speler 1

Voor mij is dit een snapshove.

Ik denk dat je hier bijna 100% van de tijd voor ligt, alle draws hebben gemist en hij kan hier een hele wijde range check-call spelen.

Ik vind dat het een fout is om de river te checken!

speler 2

Ik denk dat je gelijk hebt, ik zie niet hoe ik hier behind kan checken op de river.

speler 3

Ik vind het ook een shove. Villain zal geen set slowplayen op de flop, overpairs zou hij straightforward spelen op de turn. Kx met een flushdraw zie ik niet zo heel vaak in zijn range. Met zon hand zou hij het anders spelen op de flop.

Ik denk dus dat je hier heel vaak voor ligt.

Handjudge

De enige hand waar je ver achter ligt is K:dX:d. De rest van zijn range is gepolariseerd, maar hij heeft met veel handen moeten callen. Onder deze omstandigheden is een shove goed!

gewoon schuiven.