Ga naar het forum
Handselectie SH???

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Handselectie SH???

7 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
585 Weergaven

Grtz allen,

op de momenten dat ik de FR grind even beu ben ga ik vaak wel eens even wat SH spelen om wat meer action poker mee te maken...

vraag me hier echter wel altijd opnieuw weer af wat ik ongeveer zou moeten aanhouden al SHC???

Speel wel looser dan op FR, uiteraard, maar of er ook method to the madness is, is dus wat ik me nu afvraag...

enkele dingen die ik me al direct afvraag:
Waarmee preflop broke? QQ+, AK?

Verder, waarmee open je in vroege positie?Hoe breed open je op CO en BU?

Kortom, welke handen speel je op SH?

EDIT: ng een vraag: call je op SH losser 3bets IP en zo ja, hoe loose dan?

Nox

6 reacties

hier zijn zeker al een paar threads over, probeer de zoekfunctie eens

krikke482

UTG/MP: KQ/22+/ATs+/AJ+
CO: alles van UTG/MP + Axs/suited connectors & gappers/A8o+/alle broadways (KTo,QJo,...)
BU: vul zelf in
Dit is iets basic, open ook gwn handen die je zelf graag speel en als je bv A8o echt een baggere hand vind open hem da gwn niet.
Elke positie is eigelijk ook tafelafhankelijk, je hebt het waarschijnlijk al wel eens gehoort als de tafel tight is open je looser, als de tafels loose is open je tighter. Specifieker wel hou ook rekening mee hoe je postflop gaat spelen bv CO niet te loose opent als de BU een speler is die te veel calt, dan wil je liever BU/CO openen met een speler op de SB/BB die te vaak calt.

Preflop brokerange is zo player afhankelijk, gewoon iets looser broke gaan met QQ/AK bv op de BU/CO tegen een actieve speler uit de blinds bijvoorbeeld. KK+ is een nobrainer :)
3bets callen ip doe ik meestal met JJ nog wel, eventueel QQ als je flop wil afwachten. Wel niet tegen een standaard tag AQ ip beginnen callen (zonder reads natuurlijk) ga je nog hard vloeken denk ik :P

Rogier

Oorspronkelijk gepost door krikke482

Elke positie is eigelijk ook tafelafhankelijk, je hebt het waarschijnlijk al wel eens gehoort als de tafel tight is open je looser, als de tafels loose is open je tighter. Specifieker wel hou ook rekening mee hoe je postflop gaat spelen bv CO niet te loose opent als de BU een speler is die te veel calt, dan wil je liever BU/CO openen met een speler op de SB/BB die te vaak calt.

Preflop brokerange is zo player afhankelijk, gewoon iets looser broke gaan met QQ/AK bv op de BU/CO tegen een actieve speler uit de blinds bijvoorbeeld. KK+ is een nobrainer :)

Wel niet tegen een standaard tag AQ ip beginnen callen (zonder reads natuurlijk) ga je nog hard vloeken denk ik :P

#2. min of meer een beginnende SHC is gewoon dezelfde als de fullring SHC, zolang de 1e 3 spelers op fullring gefold hebben. is wel vrij tight voor 6max maar t zal wel werken in t begin.

voeg handen toe naarmate je positie/handreading meer in orde krijgt

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

k thx guys!!!

Hier heb ik alvast heel wat aan en ga zeker Krikke's richtlijn es uittesten!!

SH poker wordt dus eigelijk ook voornamelijk meer feel poker en meer statafhankelijk?

Nox

Thormtos91

wat ik nu doe, is veel connectors spelen. suited connector natuurlijk nog beter, maar die krijg je wat minder.

een straat is veel minder opvallend dan een flush en dus meer implied odds.

Heb je al de SH artikelen gelezen, want er staat veel info in

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

@Thormthos: geef toe dat ik op SH ng heel wat leeswerk heb qua artikels maar dat vooral omdat ik me momenteel vnl op men FR game richt en slechts zelden SH speel om es wat afwisseling te hebbe,!!

Nox