Na mijn vele blogs over mijn pokercarriere en mijn vele fails wil ik mezelf nu een doel stellen die haalbaar is. Ik was vorig jaar November bij de master classics in Amsterdam (als toeschouwer
)
en het hele gebeuren daaromheen vond ik zo mooi dat ik graag eens een toernooi wil meemaken met een hoge buyin. Zelf ben ik een winstgevende lage limieten speler, alleen is mijn
mindset erg slecht. Ik kan er niet tegen om voor centen te spelen, en weken lang moeten grinden op limieten die ik toch al beat. Daarbij komt als ik een downswing heb ik gelijk geen zin meer
heb om te spelen.
Zelf ben ik geen meester in MTT's, maar kan ik STT's tot $5 winstgevend spelen. Ik wil een MTT plan maken waarbij ik mezelf naar de buyin van 1600 euro toewerk voor de MCOP 2010.
Als ik in deze challenge fail zullen jullie mij niet meer terugzien op het forum, en is m'n mindset blijkbaar te slecht om wat leuks op te bouwen in de toekomst van poker.
Deze challenge heeft uiteindelijk 3 uitgangspunten:
* De lage MTT's beaten (heb nog geen sample gedraaid waar dit uit blijkt)
* De MCOP een keer meemaken (aan de tafel)
en de aller belangrijkste:
*Me mindset goedhouden en gewoon me A game blijven spelen
Ik heb dus 9,5 maand om die 1600 euro bij elkaar te grinden en wil dit doen d.m.v. het volgende schema.
BR:$150
Buy-in: 3,25+4,40
Aantal spelers: 45+180
Soort: turbo+regular
Terug bij: niet
BR:$550
Buy-in: 6,50+4,40
Terug bij: $250
BR:$1300
Buy-in: 12+12
Terug bij: $700
* Mocht ik limieten niet kunnen beaten na een x aantal games zal ik doorgrinden op een lagere limiet.
* Ik zal 4 tot 12 tafels gaan spelen (net hoe ik me voel)
* Mocht ik mijn doel eerder behalen dan binnen 9,5 maand ga ik verder om de buyins voor side events bij elkaar te grinden.
* Ik zal starten met een bankroll van $150 (geen 100 buyins omdat het niveau op 3,40 erg laag is)
* Toernooien speel ik op Pokerstars, de FPP points die ik behaal tijdens deze challenge zijn vrij te gebruiken zoals ikzelf wil
* De nieuwjaars bonus die ik eventueel vrijspeel zal bij m'n challenge worden opgeteld
gogogo! en deze keer volhouden! ♠_mad: ♠_evil: