Nice een nieuwe blog die ik ga volgen..
Misschien kan je iets meer over jezelf vertellen (waar je woont, leeftijd?). Echte naam maar niet, je weet nooit wie er mee kijkt;)
Verder zou het inderdaad leuk zijn als je wat handjes posts + de gedachtegang.
Een life-time graph is misschien ook wel leuk om te zien? ![]()
Succes
Leuk dat je een blog begint. Ik ben je in de afgelopen maand wel eens tegen gekomen op de tafels, maar dat zal voorlopig niet meer gebeuren denk ik want jij zit al op hogere limieten dan ik.
Ik ben wel benieuwd naar gespeelde handen en jouw visie daar op.
Succes met het bestijgen van de limieten!
vroeg me al af waarneer je zou beginnen met op het forum kijken ![]()
ik ga je blog zeker volgen
Ik hoop dat je wat handen post met de gedachtengang. Zou leuk zijn om te zien hoe je denkt aangezien je voornamelijk self-taught bent.
Hehe, dit gaat nog een leuke blog worden heb ik zo de indruk ![]()
Vraagje: heb je momenteel bepaalde doelen die je wil behalen in poker?
Oorspronkelijk gepost door Joenaes
Coole blog, op welke site speel je en hoeveel tafels tegelijk?
tafels weet ik niet
Nou ja om maar te beginnen.. Mijn nickname is Tweelingen. Ik speel op Full Tilt en eigenlijk alleen maar 6 max cashgames.
eerste zin
9 tafels, maar als het goed is worden het er meer want ik heb net een 32 inch besteld van de full tilt store
Geslacht
Vrouwelijk
Land
Nederland
Yeey ik heb ook gelijk weer n vooroordeel minder
Good luck! Ben benieuwd hoe je deze maand scoort, 25k winst vorige maand is quite impressive, ik sluit me aan bij mijn voorgangers die vragen om handen met gedachtegang etc te poste
Btw, welkom!
Oorspronkelijk gepost door KeesAZ
Oorspronkelijk gepost door SuvorovNL
Bolletje.![]()
²
³
Oorspronkelijk gepost door eruk
Bolletje.![]()
²
³
en dat is?
Oorspronkelijk gepost door gerryzeev
Oorspronkelijk gepost door eruk
Bolletje.![]()
²
³
en dat is?
Voor elk topic waarin je een keer hebt gepost zie je in de overview een bolletje in het envelopje staan. Zodat we dit fantastische blog makkelijker terugvinden
![]()
Maarre. Je bent dus gestopt met je studie. Kan ik wel begrijpen als je tot de beste NL200 regs behoort die er zijn. Zijn je plannen om ooit weer een studie op te pakken en af te ronden of hoop je in de komende paar jaar zoveel moneys bij elkaar te spelen dat het nooit meer hoeft?
En hoeveel stress heb je van het pro zijn dat je alles van een variance-gevoelig spelletje moet betalen?