Skip to forum
Tweelingen's poker ...

Meldingen
Alles wissen

Tweelingen's poker carriere :)

1,473 Berichten
172 Gebruikers
0 Reactions
71.8 K Bekeken
tweelingen
Nou ja om maar te beginnen.. Mijn nickname is Tweelingen. Ik speel op Full Tilt en eigenlijk alleen maar 6 max cashgames.

Poker begon me te interesseren toen ik met vrienden elk weekend begon te spelen. We speelden alleen met de kaarten 8 t/m aas. Het leek me ook niets aan om met alle kaarten te spelen want wanneer krijg je dan een Royal Flush :p.

Na een tijdje begon ik te merken dat er een zekere skill in het spel aanwezig was. Hierdoor begon ik mer erin te verdiepen en kwam er achter dat je ook op internet het spel kon spelen voor echt geld.

Niet veel later heb ik zo'n 100 dollar gedeposit (volgens mij op everest) en begon ik te spelen met 5 dollar sng's.

Het bleek dat ik vanaf het begin winnend speelde, maar duizenden dollars per maand zat er de eerste 2 maanden niet in.

Mijn bankroll groeide gestaag en ik begon met sng's rond de 30 dollar. Tevens begon ik met het spelen van toernooien met een buy in varierend van 10 tot 50 dollar.

Ik studeerde destijds nog dus echt volop pokeren kon (helaas) niet.

Mijn eerste maanden met boven de 1000 en 2000 dollar begonnen te komen met het spelen van de sngs en de toernooien. Eveneens wist ik een toernooi van 55 dollar, de 15 k guaranteed te winnen.

Ongeveer anderhalf jaar tot twee geleden ben ik begonnen met het spelen van cashgames. Ik begon op 50 NL en het liep allemaal stroef. Ik ben boeken gaan lezen (super system,HoH cashgames) en ben meer vertrouwen gaan krijgen in mijn game en in mijn potentie die ik dacht dat ik zeker had.

50 NL beatte ik al vrij snel met een bb van 10 /100 handen. Dus maar over naar 100 NL . Hier heb ik denk ik 6 maanden op gezeten (bankrollnit).

Dit beatte ik ook met ongeveer 9-10 bb/100 h.

Ik heb me maar bedacht dat de studie toch niets meer zou worden, want al mijn interesse ging naar poker. Dus ben ik gestopt met de saaie opleiding accountancy :)

Hierna kwam 200 NL. Ongeveer een jaar geleden ben ik hierop overgestapt. In het begin liep het een beetje stroef. Ongeveer 2-3 bb/100 handen, maar tegenwoordig zit op op 8-9 bb/100 handen. Ik speel af en toe 400 NL erbij en shotjes 600 NL. Tot nu toe winstgevend.

Hier is de grafiek van afgelopen maand.

Spoiler

Als iemand nog wat wil weten. You're welcome to ask.

Ik denk dat ik af en toe wel wat handjes post en me gedachtengang laat weten.

Groeten,

Tweelingen

Beantwoorden
Citeren
1.472 replies
Jayrikh

Nice een nieuwe blog die ik ga volgen..

Misschien kan je iets meer over jezelf vertellen (waar je woont, leeftijd?). Echte naam maar niet, je weet nooit wie er mee kijkt;)

Verder zou het inderdaad leuk zijn als je wat handjes posts + de gedachtegang.

Een life-time graph is misschien ook wel leuk om te zien? :D

Succes

Beantwoorden
Citeren

Leuk dat je een blog begint. Ik ben je in de afgelopen maand wel eens tegen gekomen op de tafels, maar dat zal voorlopig niet meer gebeuren denk ik want jij zit al op hogere limieten dan ik.

Ik ben wel benieuwd naar gespeelde handen en jouw visie daar op.

Succes met het bestijgen van de limieten!

Beantwoorden
Citeren
Chivaz1

ik ga hem lezen!

Beantwoorden
Citeren

Welkom op het forum Tweelingen! :]

Beantwoorden
Citeren
Markenator

leuk dat je een blog begonnen bent! hou hem zeker in de gaten ;) gl :)

Beantwoorden
Citeren

vroeg me al af waarneer je zou beginnen met op het forum kijken ;)

ik ga je blog zeker volgen :)

Beantwoorden
Citeren
Joenaes

Coole blog, op welke site speel je en hoeveel tafels tegelijk?

Beantwoorden
Citeren
NLDPeter

Ik hoop dat je wat handen post met de gedachtengang. Zou leuk zijn om te zien hoe je denkt aangezien je voornamelijk self-taught bent.

Beantwoorden
Citeren

Hehe, dit gaat nog een leuke blog worden heb ik zo de indruk :P
Vraagje: heb je momenteel bepaalde doelen die je wil behalen in poker?

Beantwoorden
Citeren
Gangstahhh

Oorspronkelijk gepost door Joenaes
Coole blog, op welke site speel je en hoeveel tafels tegelijk?

tafels weet ik niet

Nou ja om maar te beginnen.. Mijn nickname is Tweelingen. Ik speel op Full Tilt en eigenlijk alleen maar 6 max cashgames.

eerste zin ;)

Beantwoorden
Citeren
tweelingen

9 tafels, maar als het goed is worden het er meer want ik heb net een 32 inch besteld van de full tilt store

Beantwoorden
Citeren

Bolletje. :]

Beantwoorden
Citeren
tweelingen
Spoiler

nice start februari

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door SuvorovNL

²

Beantwoorden
Citeren

Geslacht
Vrouwelijk
Land
Nederland

Yeey ik heb ook gelijk weer n vooroordeel minder :) :D

Good luck! Ben benieuwd hoe je deze maand scoort, 25k winst vorige maand is quite impressive, ik sluit me aan bij mijn voorgangers die vragen om handen met gedachtegang etc te poste

Btw, welkom! :)

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door KeesAZ

²

³

Beantwoorden
Citeren
tweelingen

Oorspronkelijk gepost door eruk

²

³

en dat is?

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door gerryzeev

Oorspronkelijk gepost door eruk

²

³

en dat is?

Voor elk topic waarin je een keer hebt gepost zie je in de overview een bolletje in het envelopje staan. Zodat we dit fantastische blog makkelijker terugvinden :heart:

Maarre. Je bent dus gestopt met je studie. Kan ik wel begrijpen als je tot de beste NL200 regs behoort die er zijn. Zijn je plannen om ooit weer een studie op te pakken en af te ronden of hoop je in de komende paar jaar zoveel moneys bij elkaar te spelen dat het nooit meer hoeft?
En hoeveel stress heb je van het pro zijn dat je alles van een variance-gevoelig spelletje moet betalen?

Beantwoorden
Citeren

En ik maar denken dat ze allemaal een beschuitje wilde ?(

Beantwoorden
Citeren