Oorspronkelijk gepost door envyjosh
coach je? zo ja: hoeveel $/h?
i'd like some answers!
♠_evil:
coach je? zo ja: hoeveel $/h?
i'd like some answers!
♠_evil:
coach je? zo ja: hoeveel $/h?i'd like some answers!
♠_evil:
Sinds een week coach ik iemand. Ik zal kijken hoe dat gaat want ik moet weten of ik er geschikt voor ben.
leuk dat je hier een blog start want is voor ons beginners enorm leerrijk om de regs van de hoge limieten hun gedachte proces te leren.
Oorspronkelijk gepost door gerryzeev
coach je? zo ja: hoeveel $/h?i'd like some answers!
♠_evil:
Sinds een week coach ik iemand. Ik zal kijken hoe dat gaat want ik moet weten of ik er geschikt voor ben.
[x] geschikt
[ ] ongeschikt
Oorspronkelijk gepost door ajfonso
lol... waarom zou ik jaloers zijn Eruk? Ik zou never nooit 8 tot soms wel 12 uur per dag willen grinden. Daar word ik extreem suf van. Dus ik ben gewoon nieuwsgierig waarom iemand dat kan of wil doen.
Omdat ik een pokerjunk ben, omdat gek op verslavingen ben, omdat ik een asociaal sociopathitisch stuk vreten ben, omdat ik beter kan schelden tegen mijn beeldscherm dan tegen mn vrouw, omdat ik t leuk vind, omdat t geld opbrengt, omdat ik te lui ben voor een normale baan en oefening baart kunst (althans, dat hoop ik).
als je jezelf geschikt vind, reserveer dan een plek voor me voor coachings![]()
Ik zal es vragen aan degene die ik coach of ik er wat van kan
Hehe, was je net ff aan 't railen uit verveling. Best leuke moves die je uit de kast haalt :P... 4bet squeeze met KTs etc
En heb je al aardig wat stacks zien winnen dus ben benieuwd naar je graph voor vandaag :D.
denk dat ik wel is tegen je gespeeld heb @ FT maandje geleden ofzo
keep it up!
groeten
Oorspronkelijk gepost door HannesNL
Speel jij 5/5 in HC Adam?
Nee, nooit in Amsterdam gespeeld
Oorspronkelijk gepost door disox
Hehe, was je net ff aan 't railen uit verveling. Best leuke moves die je uit de kast haalt :P... 4bet squeeze met KTs etc![]()
En heb je al aardig wat stacks zien winnen dus ben benieuwd naar je graph voor vandaag :D.
Ja dat was wel een leuk handje
wist voor 80-90 % zeker dat de 3 better ging folden. Werd wel een beetje lucky met de flop die kwam en dat de donk me afstackte was natuurlijk ook ideaal
Grabbed by Holdem Manager
NL Holdem $2(BB) Replayer
SB ($275)
BB ($207)
UTG ($200)
Hero ($240)
BTN ($219)
Dealt to Hero T♦ K♦
fold, Hero raises to $6, BTN raises to $22, SB calls $21, fold, Hero raises to $59, fold, SB calls $37
FLOP ($142) 6♠ T♥ 2♣
SB checks, Hero bets $66, SB calls $66
TURN ($274) 6♠ T♥ 2♣ J♠
SB checks, Hero bets $115 (AI), SB calls $115
RIVER ($504) 6♠ T♥ 2♣ J♠ 3♠
Hero shows T♦ K♦
(Pre 28%, Flop 81.6%, Turn 84.1%)
SB shows A♣ K♣
(Pre 72%, Flop 18.4%, Turn 15.9%)
Hero wins $501