Weinig gespeeld deze maand,

kan geen graph laten zien omdat ik niet met holdem manager speel en speel rush poker ook.
+1720$
Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh
februari sng/mtt+ 1400
over 109 gamescashgames
+20
over 8k hands
graph fail
Na ruim een jaar SSS-en toch half december overgestapt op BSS
Half december en heel januari heb ik het leergeld redelijk beperkt weten te houden. Nu in februari of een enorme upswing of ik ben gewoon goed bezig, ik heb in ieder geval aardig wat handje gepost in het forum waarbij ik steeds goed advies kreeg. Dit begint nu hopelijk zijn vruchten verder af te werpen, nog een maandje NL10 en dan op naar NL25!!!
Heb nu 16K handen gespeelt op NL10 met winrate van 12 bb/100 handen
Het begin ging wat moeizaam omdat ik deze maand heel wat nieuwe dingen heb uitgeprobeerd, oa. wat zijn goeie bluffspots, laatste deel terug solide tag-style. 32k handen op NL200 FR, rest NL400

Mijn allereerste maand BSS is vrij goed verlopen
Begonnen met 25$ (dacht ik) op pokerstars. Een winrate van 30bb/100 handen ![]()

-150$ PLO
-200$ cash no limit (wel dik onder EV)
+250 in limit HU
+400$ in flips
+2500 euro live
+500$ in SNGs
= 2500 euro en 900 dollar ;p
Februari was pretty bad, ptbb wise, 40kish break-even lopen is niet echt fun :(.
Heaterments tot 20k, dan paar blowupdaagjes en vervolgens krampachtig lopen te spelen. Vanaf 50k'ish een beetje gaan nitten en vrij abc spelen voor mijn confidence. Nog klets rakeback ook maar die tel ik nooit mee.

Rakeback is ook geld ![]()
Ik kan ook eindelijk een grafiekje posten!

Runde alleen de eerste 3 dagen van de maand goed, daarna ging het elke keer slecht. Probeerde laatste 5 dagen van de maand het nog goed te maken door 5k handen per dag te spelen gemiddeld, maar niet gelukt :(.
swings op FR ![]()
februari was niet echt goed. was een afwisseling van +10BI, -10BI sessies. maar toch een hoop bijgeleerd en maart zal beter gaan
owjah en +$1500 rakeback

Voor het eerst sinds oktober nog eens winnend, heb dan ook hard gegrind deze maand

Oorspronkelijk gepost door HannesNL
Maar hij cheat, hij doet het voor 2 maanden![]()
en 80k handen vs 6,8k handen...
Yoghi valt niet zomaar in te halen ♠_evil: