Skip to forum
Beating NL10: Basis...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Beating NL10: Basis van SSS - Spelen volgens de SHC

35 Berichten
17 Gebruikers
0 Reactions
4,116 Bekeken

De video's wil ik beginnen met 3 vids die ik speciaal voor de beginnende SSSer heb gemaakt. Deze video's richten zich op de basis strategie.

Om dit limiet winnend te doorlopen is het belangrijk je aan een aantal dingen te houden, deze zullen ook in de filmjes voorkomen.

Leerdoelen NL10:
* SHC uit je hoofd leren
* Hoe te spelen spelen op/na de flop
* Hoe te spelen vanuit freeplay situaties
* Hoe te spelen in multiway pots
* Leren wanneer je wel en niet moet cbetten
* Omgaan met raises voor en na je
Wanneer je dit onder de knie hebt kun je gaan werken aan op meer dan 3 tafels spelen.

Vooral niet doen!:
* Handen spelen die volgens de strategie niet mogen (ook niet op verkeerde posities)
* Na de flop teveel handen betten, waarbij de strategie check/fold aangeeft
* Meer dan drie tafels spelen wanneer je bovenstaande punten nog niet beheerst
* Zelf uitbreidingen op SSS maken terwijl je ze niet hebt voorgelegd op het forum

De bovenstaande zaken zul je snel genoeg leren wanneer je je bankroll uitbreid. Als je blijft leren, handen posten, coachings volgen en video's kijken (naast het spelen van SSS), dan zul je snel de limieten doorlopen. Een goede verdeling van leren ten opzichte van spelen is 50% / 50%. De helft leren, de helft spelen dus ;)
Des te beter je aan de theorie houdt, des te sneller je omhoog gaat en je de SSS uit kunt breiden.

Veel succes en laat vooral even weten wat je vindt van de vid's.

Beating NL10 - deel 1
Beating NL10 - deel 2
Beating NL10 - deel 3

Voor mensen die problemen met afspelen hebben;
download een codec pack @ http://download.techsmith.com/tscc/tscc.exe

34 replies

Met welk programma af te spelen?VLC werkt niet...
Ik krijg het 2e ook ni gedownload :(

Hey Timothy... Hij deed het bij mij idd ook niet met VLC. Gewoon met Windows Media Player deed ie t wel.

elrio

Ik weet niet of dat het door school komt maar hier in school heb ik alleen maar geluid en geen beeld met Windows media player

Dat hoorde ik net ook al van iemand.

Blijkbaar moet je codecs downloaden ofzo.

Kan iemand me vertellen hoe ik deze vids beter toegankelijk voor iedereen maak, want dit schiet niet echt op. Ik ben echt een totale noob met vids.

elrio

Oorspronkelijk gepost door Leo258
Dat hoorde ik net ook al van iemand.

Blijkbaar moet je codecs downloaden ofzo.

Kan iemand me vertellen hoe ik deze vids beter toegankelijk voor iedereen maak, want dit schiet niet echt op. Ik ben echt een totale noob met vids.

Thuis dan maar kijken, hier kan ik dat niet downloaden :D

HoofdVogel

download een codec pack @ http://www.free-codecs.com/Codec_Packs.htm
en je kan normaal alles afspelen,
;)

('K-Lite Codec Pack' wordt veel gebruikt)

bij mij ging het met quicktime en codec van de apple site (staat iets bij van video capture e.d.)
edit: ensharpendecoder noemt het

groeten

he leuke video's en erg leerzaam. bedankt!

Erg handig Leo. Ik ga ze even goed bestuderen, want ik ga nogal is de fout in met cbets.

Head Admin
Lanfear81

goed bezig Leo!
ik heb tot nu toe alleen de eerste video bekeken, de 2de zal ik strak bekijken. Hij was erg duidelijk en de het analyse stukje is een erg goede toevoeging aan de video. Dit is zeker iets wat je bij meerdere videos erin moet houden (zoals gezegd, ik heb de 2de nog niet gezien....voor het geval ik weer iets zeg wat je soweiso al van plan was :P )

edit: misshcien een ideetje om in het analyse deel een paar "what if's" te doen?
wat als mn tegenstander, gecalled/gereraised had etc..

edit 2: bij mij deed de video het ook niet door het ontbreken van een codec. ik had daarvoor TSCC codec nodig.

Yoghi

Weet niet welk programma je gebruikt, maar in camtasia kun je kiezen met welke codec je je video maakt.

Hey Yoghi,
dat gebruikik idd.... De codec die ie gebruikt is Techsmith screencapture codec.

Bij DivX kreeg ik foutmeldingen ofzo :O
Suggestions? o_O

Yoghi

Deze link erbij zetten :D

http://download.techsmith.com/tscc/tscc.exe

Dit is de codec en als je die installeert zul je het wel fatsoenlijk kunnen zien als het goed is.

elrio

Hi leo,

Interessant Vid maar op een moment in de Evaluatie van de handen kijk je wat de verhoudingen zijn tussen AKs en AKo maar dit staat toch ook vermeld op je Tracking Software? :D

Deel drie staat er inmiddels ook, hoop dat die goed is gegaan, want dat was nogal een gedoe.

@elrio, ik snap je vraag niet :x

elrio

Oorspronkelijk gepost door Leo258
Deel drie staat er inmiddels ook, hoop dat die goed is gegaan, want dat was nogal een gedoe.

@elrio, ik snap je vraag niet :x

Is eerder een opmerking.
Je kijkt als je de handen evalueert hoeveel kans je AKs tegen de AKo van je tegenstander heeft. Maar de percentages staan ook bij de tafel met je trackingsoftware

och ja, dat is ook zo :)

Maar die stond daar niet zo goed. Doordat hij het invoerde in die software zag je heel precies het aantal procent dat hij had om te winnen,verliezen, choppen. Dat stond niet op zijn tracking software.
Ik vond dat dus best wel eens tof om te zien.

Goede, interessante vid. Top :)

Roodbaars1986

mooi filmpje dank je wel :D ik heb tot nu toe genoeg aangekloot en ga me nu echt heel erg er op spitsen :P