Op zich geen slecht concept, maar imo mogen de "limieten" veel lager komen. Zo is er bijvoorbeeld een BSS artikel dat je pas vanaf platinum status kan lezen? Ik zie hier echt het nut niet van in.
Er zullen er veel spelers zijn die op hoge limieten spelen maar nooit voorbij silver status geraken omdat ze te weinig spelen.
Daarom stel ik voor om vanaf silver status alles toegankelijk te maken, of toch op zijn minst de te lezen artikels afhankelijk te maken van de "lifetime strategy points" (en dan NOG de limieten te verlagen).
Al die info valt toch makkelijk terug te vinden op andere sites, alleen zijn we daar soms minder zeker van de kwaliteit + is het gewoon voordelig om zoveel mogelijk artikels te lezen (dus ook de artikels hier).
Ik denk dat het hele concept van artikels vrijspelen gebaseerd is op deze twee peilers:
- ervoor zorgen dat beginnende spelers geen al te fancy plays leren, omdat ze vaak de pokertechnische basis hiervan niet voldoende snappen + dat die zelden werken op de lagere limieten.
- een soort beloning voor veel te spelen
En dan nu de ontkrachting (of toch nuancering):
- dit is nog de nuttigste peiler, maar aangezien veel spelers imo gaan blijven hangen op silver status gaat het zijn doel voorbij. Alle gold artikelen zouden leesbaar moeten zijn vanaf zo'n 500-700 lifetime strategy points, dit komt op de lagere limieten overeen met zo'n 40k handen (?).
- er zijn al meerdere beloningselementen aanwezig in het opklimmen van de ranks, bv. toernooien en software waarvoor je een gratis licentie krijgt. Deze lijken me veel nuttiger dan het tegenhouden van de groei van een speler (om het cru te stellen).
Misschien kunnen we hier een discussie over voeren?