Skip to forum
Dutch PokerChamp Fi...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Dutch PokerChamp Fish League -RANKINGS-

6 Berichten
5 Gebruikers
0 Reactions
638 Bekeken

Attached the ranking van de FISH league na het eerste tornooi. Iedereen die 20ste of lager eindigde krijgt 20 punten voor het deelnemen dus de ranking gaat pas echt tot z'n recht komen na het tweede event. Ook was er één deelnemer waarvan ik de PokerStrategy nickname niet terug kon vinden: op 22ste plaats met stars nickname "Doubled8ck". Kan die persoon ff laten weten wie hij/zij is op pokerstrategy? Thanks!

Hier is de ranking:
http://resources.pokerstrategy.com/Editorial/nl/varia/fishleague-ranking1b-forum.xls

*lijst aangepast

5 replies
EPR54

Volgens mij klopt het wel ;)

Alleen begint het bij nr 2, omdat op 1 de titel staat :P Dus van de nummertjes even 1 aftrekken voor de positie ;) Volgorde klopt.

PS: De namen op Stars (jouw lijstje) kunnen afwijken van hun PokerStrategy nicknames (zoals in de rankings).

EPR54

Oeeee ik heb niks gezegd :P

note to myself: BRILLETJE kopen!!!

Oorspronkelijk gepost door Xpload1989
Volgens mij klopt het wel ;)

Alleen begint het bij nr 2, omdat op 1 de titel staat :P Dus van de nummertjes even 1 aftrekken voor de positie ;) Volgorde klopt.

PS: De namen op Stars (jouw lijstje) kunnen afwijken van hun PokerStrategy nicknames (zoals in de rankings).

Misschien handig om in de lijst ook de Stars namen te vermelden, dit om de strjd op de tafels meer te laten gelden. Kan je je concurrenten beter in de gaten houden....

niet iedereen weet wie wie is zeg maar....

Just a Tip.

bachpl3l

komt er nog een bijgewerkte lijst?