Ga naar het forum
Epische fold inside...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Epische fold inside!

8 Berichten
8 Gebruikers
0 Reacties
1,126 Weergaven
sjaakdaniels

Okay, okay, we braggen allemaal met onze succes handen, maar dit is zeker een prestatie, de sickste missclik die ik ooit heb gemaakt;)

PokerStars No-Limit Hold'em, 3.3 Tournament, 200/400 Blinds 50 Ante (9 handed) - Poker-Stars Converter Tool from FlopTurnRiver.com

BB (t31333)
UTG (t8168)
UTG+1 (t12820)
Hero (MP1) (t25160)
MP2 (t11065)
MP3 (t5100)
CO (t26818)
Button (t13820)
SB (t3225)

Hero's M: 23.96

Preflop: Hero is MP1 with K, K
2 folds, Hero bets t975, MP2 calls t975, 5 folds

Flop: (t3000) 7, K, 10 (2 players)
Hero bets t600, MP2 raises to t2000, Hero folds

Total pot: t4200

Results below:
MP2 didn't show
Outcome: MP2 won t4200

*edit* had een jointje op en zat hsp te kijken;)

7 reacties
shevas7

ik heb al eens geflopte J quads ge check/fold :P

per ongeluk obv.

Arjon

Ja voor misclicks zouden we zo een apart forumgedeelte kunnen openen, kheb zelf ook al een mooi rijtje staan.

Eén voorbeeld: erg leuk als je computer ineens bevriest terwijl je in een hand met AA zit en je tegenstander helemaal losgaat. Je doet wat je kunt, maar de computer weigert te reageren. Langzaam tikt de timebank weg tot aan nul....de frustratie loopt op, maar de computer is nog steeds met belangrijkere zaken bezig. Tenslotte zie je je AA kaarten dan eindelijk verdwijnen en je tegenstander breed grijnzen omdat hij denkt een goede bluff read gemaakt te hebben. Als je langzaam van de verbazing bekomen bent zie je ineens je windows-pijltje weer door het beeld zoeven. De computer leeft weer! Jammer voor die computer, want jij bent in staat om dat ding de fatale KO toe te brengen... uiteindelijk komt de machine er natuurlijk weer genadig vanaf, waardoor het rotding ruimschoots wint: computer vs mens 2-0

Achja verder is poker best een leuk spelletje :D

Deze misclick is btw ook erg pijnlijk zeg.

bobm78

computer vs mens.. lol.
Maare, denk dat iedereen idd wel zo zijn missclick verhalen heeft, en vast lopende pc's e.d.
Heb ooit verbinding verloren bv op een FT van een MTT met meer dan 3000 man.. frustrerend? nee hoor... ik scoorde vrij gauw de 1-1 !! Mijn muis vloog vrij snel door de lucht, en mijn scherm lag ineens paar meter verderop... :D

Nivlem

Whaha ja dat zijn altijd van die vervelende dingen! :P Heb het zelf ook wel eens gehad ( met name bij te veel tafels spelen) dat je op de verkeerde tafels een hand weg gooit of andersom juist met een te slechte hand een call maakt die je eigenlijk nooit had willen maken!

Hoofdbeheerder
Lanfear81

Wees maar blij, anders had je tegenstander gewonnen met een runner runner flush!

En in dat geval was je fold gewoon perfect!

Doet me toch altijd weer denken aan
Deze fold voor 1cent

Met de read op het deck lag je misschien wel achter, good fold! :D

TimPS

Oorspronkelijk gepost door Lanfear81

Doet me toch altijd weer denken aan
Deze fold voor 1cent

LOL! _biggrin: