Skip to forum
Quads Azen? Die Kra...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Quads Azen? Die Kraken we gewoon hoor!

36 Berichten
17 Gebruikers
0 Reactions
3,460 Bekeken

Royal #6 alweer. Deze was wel wat sweeter dan de rest. Dat waren allemaal royals in sngs en dus preflop allins.. Deze was natuurlijk extra speciaal geyl gezien de holding van villian :D

$0.50/$1 Pot Limit Omaha Hi
FullTiltPoker
6 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
UTG EduSilva ($101)
UTG+1 MrsSmokey1 ($47.50)
CO primemutton ($176.40)
BTN yesyoupay ($523.95)
SB bud35 ($129.95)
BB andjing ($61.75)

Pre-Flop: ($1.50, 6 players) andjing is BB 9♦ 10:club: Q♥ 10:heart:
3 folds, yesyoupay raises to $3.50, 1 fold, andjing calls $2.50

Flop: K♥ 2♥ J♥ ($7.50, 2 players)
andjing bets $3.75, yesyoupay calls $3.75

Turn: A♣ ($15, 2 players)
andjing checks, yesyoupay checks

River: A♥ ($15, 2 players)
andjing bets $11, yesyoupay raises to $48, andjing goes all-in $54.50, yesyoupay calls $6.50

Final Pot: $124
andjing shows a Royal Flush
9♦ 10:club: Q♥ 10:heart:
yesyoupay shows
J♦ A♦ A♠ 8♥

andjing wins $121 (net +$59.25)

yesyoupay lost $61.75

35 replies
bobm78

Ghehehehehehe, sweeet... :D

nice:D maar dit is wel zoiets dat ik niemand toewens=D

Marple08

Muis fabrikanten doen in dit soort situaties goede zaken, dus die wens ik het toe :)

Arjon

Wow, erg nice zeg!

NietzscheF

Sick hand :heart:

Super Moderator
Zeezout

:D

Denk dat het daar niet bij een muis is gebleven :D:D:D

En dan die nickname..... wahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Hoe mooi kan zoiets uitkomen :P

zazizo

Sick hand!

Ow wacht, Omaha.
Standard. :D

Doet me denken aan een hand op de WSOP :) AAAA vs Royal :f_cool:.

NH :heart:

dustje

alleen is dit omaha en dan gebeurt dit 4 keer per 100 handjes

Oorspronkelijk gepost door dustje

lol overdrijven is ook een vak :P

dustje

Oorspronkelijk gepost door Andjing

nee nee, ik speelde laatst een sessie van 25 handjes en toen gebeurde het mij ook. Dus in 4% van de gevallen komt dit wel voor.

bobm78

nee nee, ik speelde laatst een sessie van 25 handjes en toen gebeurde het mij ook. Dus in 4% van de gevallen komt dit wel voor.

Sorry Dustje, niks persoonlijks, maar die logica slaat nergens op. Dat het bij jou in 25 handjes gebeurde, wat dus idd 4% is, betekend dat meteen dat het gemiddelde 4% is? Bestaat variance tegenwoordig niet meer?
Er zal vast ook wel iemand zijn die het in 100 handjes niet 1x is overkomen toch?

AceGaylord

quote: Oorspronkelijk gepost door dustje
quote: Oorspronkelijk gepost door Andjing
quote: Oorspronkelijk gepost door dustje

lol overdrijven is ook een vak

nee nee, ik speelde laatst een sessie van 25 handjes en toen gebeurde het mij ook. Dus in 4% van de gevallen komt dit wel voor. Sorry Dustje, niks persoonlijks, maar die logica slaat nergens op. Dat het bij jou in 25 handjes gebeurde, wat dus idd 4% is, betekend dat meteen dat het gemiddelde 4% is? Bestaat variance tegenwoordig niet meer?
Er zal vast ook wel iemand zijn die het in 100 handjes niet 1x is overkomen toch?

Ja Dustje, inderdaad, bij mij gebeurde het laatste al na 15 handen dus ik denk eerder dat het gemiddelde ergens rond de 5% ligt ^__^

dustje

Oorspronkelijk gepost door bobm78

Sorry Dustje, niks persoonlijks, maar die logica slaat nergens op. Dat het bij jou in 25 handjes gebeurde, wat dus idd 4% is, betekend dat meteen dat het gemiddelde 4% is? Bestaat variance tegenwoordig niet meer?

dat maakt in principe niks uit, want in de 24 handjes die ik speel heb ik zelf ook last van variantie, dus dat is op de lange termijn hetzelfde. Natuurlijk overkomt het iemand niet in 100 handjes soms. Maar de volgende 100 handen misschien wel 8 keer. Je moet op de lange termijn denken.

AceGaylord

dat maakt in principe niks uit, want in de 24 handjes die ik speel heb ik zelf ook last van variantie, dus dat is op de lange termijn hetzelfde. Natuurlijk overkomt het iemand niet in 100 handjes soms. Maar de volgende 100 handen misschien wel 8 keer. Je moet op de lange termijn denken.

Ja precies, ik heb mijn HEM stats er eens op nageslagen en op 35k handen heb ik 5.5 x per honderd handen een royal flush -> dat maakt het dus 5,5%

dustje

Oorspronkelijk gepost door AceGaylord

Ja precies, ik heb mijn HEM stats er eens op nageslagen en op 35k handen heb ik 5.5 x per honderd handen een royal flush -> dat maakt het dus 5,5%

volgens wikipedia is de kans op een royal flush kleiner hoor

Oorspronkelijk gepost door Shenno
Doet me denken aan een hand op de WSOP :) AAAA vs Royal :f_cool:.

NH :heart:

Die hand was nog veel zieker, dat was holdem :f_cool:

AceGaylord

OMG@!?

Zijn jullie echt serieus??

Of ben ik de eerste die afvalt in het spelletje 'hoe lang kun je deze onzin volhouden'?

Hè - dan hebben jullie me te pakken :f_eek:

:)

Oorspronkelijk gepost door AceGaylord
OMG@!?

Zijn jullie echt serieus??

Of ben ik de eerste die afvalt in het spelletje 'hoe lang kun je deze onzin volhouden'?

Hè - dan hebben jullie me te pakken :f_eek:

:)

huh? waar kom jij nu mee af?

Ok, deze thread hoort misschien ergens anders thuis, maar om zomaar mensen hun rekeninspanningen te beginnen afkraken, dat getuigt van weinig klasse.

Oh, en voor zij die het willen weten, het is eerder 4 dan 5 procent omwille van split pots en card removal effecten