Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] 99 resteal vs BTN

5 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
204 Weergaven

In deze thread was er een discussie over deze hand: Toch liever een verdiende double up... , en ik had graag eens de mening gehoord van SNG/MTT experts.
Ik ben zelf meer een cashgame speler dus ik zou er best naast kunnen zitten dat dit een goeie play is.

Full Tilt No-Limit Hold'em, 90 man $3.30 KO Tournament, 300/600 Blinds 75 Ante (6 handed)

UTG (t2960)
MP (t24350)
CO (t4788)
BTN (t21810)
Hero (SB) (t16657)
BB (t9370)

Preflop: Hero is SB with 9, 9
3 folds, BTN bets t1800, Hero raises to t6450, 1 fold, BTN raises to t21735 (All-In), Hero calls t10132 (All-In)

4 reacties
dustje
Elite Grinder

jo standaard

kunt shoven of je kunt 3-bet/call spelen, als je 3-bet call speelt zou ik wel wat kleiner 3-betten. Maar BU vs blinds wordt hier 99 niet meer gefold.

groeten

bachpl3l
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door dustje
jo standaard

kunt shoven of je kunt 3-bet/call spelen, als je 3-bet call speelt zou ik wel wat kleiner 3-betten. Maar BU vs blinds wordt hier 99 niet meer gefold.

groeten

mee eens, hier ga ik broke met 99

Gezien de posities kun je stealreraisen met de volgende kaarten: AJ+ en 88+. Dus stealreraisen is nu mogelijk. Echter, in de strategie staat ook het volgende:

"Een stealreraise is een erg eenvoudige speelwijze. Wanneer precies één speler voor jou heeft geraised en verder (nog) niemand in het spel is, dan ga je meteen all-in, in een poging om zo de pot op te pakken."

SB had dus meteen all-in moeten gaan, i.p.v. 3-bet.

Zie hier.

marcelhermus
Oldschool Grinder

stackwise is 99 hier niet optimaal.

wel vind ik dat als je naar zoveel 3bet je 3bet call moet spelen.

nu hangt het er een beetje vanaf hoe loose iedereen was.

denk dat stackwise een shove beter was, aangezien de btn dan veel handen moet folden die hij misschien wel zou reshoven bij een 3bet.