Ga naar het forum
Tussenstand Fishlea...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Tussenstand Fishleague na 2 toernooien

7 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
555 Weergaven
Nivlem
Oldschool Grinder

Er zijn inmiddels 2 Toernooien geweest van de fishleague dus het is tijd voor een nieuwe tussenstand!

Hier volgt de tussenstand na de tweede Fish-League, die afgelopen zondag heeft plaatsgevonden. Op dit moment staat Sailer85 stevig bovenaan en mag zich zoals de stand nu is verheugen op een plaats aan de finaletafel, die live gespeeld zal worden op het volgende Diamond-Event.

Tjongejonge en Banksis (de winnaar van de eerste Fish-League) hebben een play-off plaats in handen, maar gaan de komende events op jacht naar Sailer85!

Wabbo heeft met zijn overwinning van afgelopen zondag een reuzensprong gemaakt en komt de top 10 binnen op plaats 4! Verder heeft hij ook een mooi PokerStrategy.com T-shirt weten te shippen met zijn overwinning! Gefeliciteerd!

Bachpl3l, Vinmunt90, Gangstahhh en Samni volgen achter hem, ook zij hebben nog een goed vooruitzicht naar de top klasseringen!

De man van de backdealregen, EPR54, staat op plaats 9 en de top 10 wordt gecompleteerd door Shevas7.

Natuurlijk is er nog genoeg te verdienen in de komende Fish-Leagues! Zorg dat je erbij bent en maak kans op een PokerStrategy.com T-shirt!

De jacht op Sailer85 is geopend! _evil:

6 reacties

Coole post! _biggrin:

samni
PokerStrategist

w00t top 10, op naar de Top 5 :D

Mooie post idd :P

Nivlem Topicstarter
Nivlem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door calimero1981
Coole post! _biggrin:

Allemaal dankzij jou, kuiken! :D

Pieter1960
PokerStrategist

IK weet het niet hoor, ik heb 2 keer meegedaan en sta er niet tussen :evil:

bachpl3l
PokerStrategist

mooi verslag

Kidpoker777
PokerStrategist

Hehe, heb nog maar een keer kunnen mee doen en helaas vloog ik er al de derde hand uit met top set vs een straight. Hopelijk kan ik de volgende keer eens wat langer meedraaien :P